About Me :)

Моє фото

У вільний час веду блог, трохи фотогарфую, пишу, печу тортики на замовлення. Люблю придумувати щось нове. Люблю подорожувати та фотографувати. Люблю гладити кота і прикрашати ялинку,  пекти кекси і фруктові тарти, хорошу їжу і фуд-фото, спати на кольоровій постелі, їсти груші і холодець,  купувати взуття і вишукувати якісь прикольні речі на "секонді". Колекціоную ведмедиків. Люблю затишні кав'ярні. Не люблю горіхи і брехунів,  прокидатись коли за вікном ще темно. Не люблю шпильки і міні-спідниці. Хочу скупатись в океані, перезимувати в теплих краях, потрапити до Кейкенгофу, навчитися готувати фаршировану рибу, бути уважнішою і не стати на старості товстою :)

1 червня 2016 р.

Wai Thai, або місце, де мешкає релакс

Не так давно, прочитала у фейсбуці про те, що один салон тайського масажу має пропозицію для блогерів та активних користувачів соцмереж, яка заключається у тому, що є нагода безкоштовно потрапити на масаж, але після візити потрібно написати пост-відгук. Яка ж була моя радість, під час відпочинку йдучи  на обід в ресторан мені прийшло повідомлення від адміністратора, що мене чекають на сеанс релаксу))) По прильоту в минулу середу ми відразу сконтактувалися, і, вирішивши не відкладати на довго, ми домовилися на п'ятницю. Я собі думала, що після майже двох тижнів на морі мене релаксом не здивуєш, бо ж ніби відпочила, але знаєте, я помилялася, бо відпочинок і релакс то таки справді дві різні речі.

 Отож, про все по порядку. Дану мережу масажних салонів вже не перший рік  є добре знають в Києві, а на початку лютого салон традиційного тайського масажу Wai Thai відкрив свої двері для відвідувачів і у Львові.
Перше, на що звертаєш увагу, так це те, коли з гамірного, змученого першим літнім сонцем міста, звертаєш у спокійну вуличку, а відкривши двері і овзагалі опиняєшся ніби в іншому місці - і аж ніяк не в львівському середмісті. Знаходиться салон на вул. Фредра, 7 (між готелями "Нобіліс" та "Атляс").
Перши ділом адміністратор розпитала мене чи не маю я проблем зі здоров'ям, чи є якісь протипоказання, чим я займаюся - аби знати, який тип масажу мені запропнувати ( бо асортимент там огого, на будь-який смак і гаманець). Оскільки я вічно на ногах, ще й з Марусею на руках, а по ночах обробляю фото після фотосесій ми зійшлись на тому, що сеанс розлабляючого масажу для мене точно буде не зайвим. Тому спершу мене чекали півгодини "сухого" масажу спини, потім година "масляного" і ще півгодини рзслабляючого (якщо не помиляюся в назвах). Звісно, масаж не є лікувальним процесом, але є оздоровчим - заклад пропонує багато його різновидів - тут вам зроблять і традиційний ручний, і з трав'яними мішечками, і теплим камінням, і зі свічками, є як комплексний, так і суто масаж ніг, рук чи голови, також можна скомбінувати кілька різних видів масажу в одну процедуру. Також у "Вай Тай" пропонують спа-процудери та масаж для дітей.
Роблять цю процедуру справджні тайки, для яких масаж - це не просто мнякання спини, а професія, якій навчаються не один рік - адже людський організм це складний механізм, на тілі є сотні точок, які відповідають за ті чи інші органи. Яке ж було моє здивування, коли адміністратор після сеансу сказала мені, що жінці, яка робила мені масаж 47(!!!) років - на вигляд я б їй не дала більше ніж 35, а  в сфері масажу вона працює понад 10 років. А ще, чомусь так всі звикли вважати, що чоловіки роблять масаж краще за жінок, оскільки в них сильніші руки. Мені стає боязко, коли я уявляю, що тайський масаж робить чоловік, адже руки таких мініатюрних з виду жіночок насправді дуже сильні, до того ж роблять вони ще "лайт" масаж. Отак от.
Отож, адміністрато процела мене в кімнату, де можна було переодягтися, а після сеансу прийняти душ (певне мене б не зрозуміли перехожі, якби я після сеансу вийшла на двір вся така блискуча від масажного масла :) ), дала халат, одноразову білизну і показала куди пройти коли буду готова.
 Нійом, моя масажит, запросила мене до масажної кімнати - приглушене світло, спокійна тиха музика, свічки. Нійом пояснила як правильно лягти, накрила спину теплим рушничком і попросила хвилинку почекати. Я от лежела і думала, що мені й масажу не треба - просто дайте от так в спокої, тиші, під теплим рушничком і без Марусі зверху полежати подрімати)))
Якось, під час відпочинку в Туреччині, я була в хамамаі і опісля був масляний тайський масаж, та, схоже, то був розвод, бо тнасправді все інакше. 
Перші хвилин 10 я прислухалася до рухів масажиста, а потім просто розслабилася - під час масажу нереально про щось думати, хочетсья просто закрити очі і уявляти себе лежачи на шеслонзі на березі океану.
(Фото взято з сайту салону)
Спершу був більш звичний для нас масаж спини,який робився через рушник, від якого відчувалося розслаблення. Потім - масляний масаж на все тіло, він доволі двоякий - тут і розслаблення, і навпаки, прилив енергії - особливо коли масаж кінцівок, але мені дуже сподобалося. Особливо мені сподобався масаж шиї та голови. Наприкінці масажу - "співпраця" з майстром (як на двох останніх фото) - поєднаня масажу і вправ. Сеанс ніби відносить кудись не тільки за межі міста, а й реальності, бо він мега розслабляє, і справді відчувається прилив сил. Душ після масажу повертає до реальності, а закутавшись в білосніжний рушник мені чомусь хотілося не вийти з душової переодягатися, а вийти у свій номер тайського готелю десь на побережжі...
Після масажу - трав'яний чай та розмова з адміністратором - було цікаво послухати про роботу салону, клієнтів, відмінності столичних та львівського закладів. 
Мережа пропонує клієнтам також подарункові сертифікати різного номіналу. Я взагалі скептично ставлюся до такого виду презентів, але зізнаюся, що якби мені подарували сеанс тайського релаксу я б була дуже рада, бо це справді класно. І, можливо, на перший погляд здається, що ціна кусюча, але воно того варте, приміром, раз в рік на якусь річницю чи свято жодна дружина не відмовилася б від такого подарунку! А якщо ви ще й мама в декреті, яка 24/7 зі своїми дітьми і просто втомилася від буднів і фізично,і  морально - вам точно треба зробити собі перерву, хоча б годинну, на масаж чи спа, це справді діє і врівноважує. Перевірено)))
Салон працює з 10 до 22.00, ціни відрізняються залежно від часу - найдешевше вранці, найдорожче в вечірній час, на сайті можна знайти інформацію про діючі знижки.
п.с. Є стереотипне враження, що в такі заклади ходять лише молоді коханки пузатих бізнесменів, та, насправді, це вже давно не так - серед відвідувачів є і жінки, і чоловіки, до того ж самого різного віку. Звісно, хтось може дозволити собі одноразовий сеанс, хтось курс процедур, хтось годину, хтось три, та все ж, спробувавши раз у вас точно буде бажання  повторити, адже приємні емоції запам'ятовуються, а особливо коли це стосуєтсья нашого тіла, про яке ми не можемо піклуватися на всі 100 в сучасному ритмі життя. Тож якщо ви хочете просто відпочити та розслабитися, вам варто завітати у маленький затишний "Wai Thai", адже там живе релакс...

Немає коментарів:

Дописати коментар