About Me :)

Моє фото

У вільний час веду блог, трохи фотогарфую, пишу, печу тортики на замовлення. Люблю придумувати щось нове. Люблю подорожувати та фотографувати. Люблю гладити кота і прикрашати ялинку,  пекти кекси і фруктові тарти, хорошу їжу і фуд-фото, спати на кольоровій постелі, їсти груші і холодець,  купувати взуття і вишукувати якісь прикольні речі на "секонді". Колекціоную ведмедиків. Люблю затишні кав'ярні. Не люблю горіхи і брехунів,  прокидатись коли за вікном ще темно. Не люблю шпильки і міні-спідниці. Хочу скупатись в океані, перезимувати в теплих краях, потрапити до Кейкенгофу, навчитися готувати фаршировану рибу, бути уважнішою і не стати на старості товстою :)

21 квітня 2016 р.

День Зайця, або як блогери пряники малювали

Мала я у вівторок День зайця)) Самого справжнього медового зайця з кольоровою глазуррю, створеного власноруч у компанії цікавих людей. Це була моя третя по рахунку зустріч у такому форматі - хто читав, то ми вже готували бургери і морозиво, а цього разу - розписували пряники.
Були як "бувалі" так і нові обличчя. Єдиний "недолік" - так це те, що всі були настільки в роботі, що практично не спілкувалися між собою - ще б ! Кожен так обережно вимальовував і старався, що здавалося, що ми які діти на уроці трудового навчання))
Отож, по порядку. Проводила майстер-клас Маріанна, вона ж власник студії солодощів Mousse.  Відбувалося то всьо у La Piazza, що на останньому поверсі "Опера пасажу".
Я навіть не спізнилася (бо була без Марусі, а отже з добиранням було простіше), тому як прийшла - якраз тривали приготування.
Аліса обдзвонювала тих, хто спізнювався, дівчата фотографували організаційні моменти, а Маріанна роздавала свіжоспечені ароматні пряники, які ми мали декорувати.
Щоб все було по чесному, але і не обмежувало творчі польоти, нам видали по заготовці на зайця і яєчко. Також вже були підготовані пакетики-корнети з айсингом для розпису. Хто не в курсі - айсинг - це не щось фантастичне, а всього навсього білок розтертий з 250 г цукрової пудри, тому таке можна і вдома зробити. Ми мали жовтий, блакитний, рожевий ну і білий. Також був айсинг на основі шоколаду.
Маріання розповіла що і як вона готує, показала свої недавні тематичні печеньки, пояснила з чого краще починати і як прибирати помилки.
Нам розказали, як можна розмальовувати і чому є рідкий і густий айсинг, як правильно зробити заливку, та чого слід уникати, аби розмальовані пряники мали ідеальний вигляд. Хтось слухав то всьо, а хтось нотував)
До початку розмальовування дівчата фотографували як виглядав заєць на початку, аби потім порівняти з тим, що вийшло. Щоб ви не думали, що це було бабське збіговисько, серед нас був ще Андрій - якось так сталося, що цього разу всі хлопці були чимось зайнятий, але тим не менше не можу сказати, що йому було некомфортно :)
Але повернімося до пряників. Ось кілька порад для тих, хто хоче розмальовувати печиво:
- яйця спершу помити з оцтом в теплій воді, після чого обережно вибити білок, аби в нього не потрапило ні краплі жовтка
- додати до білка 250 г цукрової пудри - чим вона дрібніша, тим гладшим буде айсинг.
- розтирати можна вручну ложкою, або ж насадкою для тіста для міксера - тобто не збивати, а саме розтирати, аби маса вийшла тягуча
- наповнивши корнетики - щільно зав'яжіть їх - айсинг сохне від контакту з повітрям
- робіть маленький отвір - чим менший отвір, тим делікатніший вийде малюнок (більше надріжте хіба для заливки)
- барвники найкраще брати гелеві, якщо у вас порошкові - попередньо розведіть у кількох краплях води, а для густини додайте ще цукрової пудри
- коли малюєте - айсинг має ніби зависати в повітрі, якщо вести краєм корнетика по прянику - не буде гарної форми
- всі криві лінії варто забирати відразу зубочисткою, або пальцем - айсинг застигає доволі швидко, а отже за кілька хвилин ви не зможете видалити якусь частину - засохнувши може відпасти весь декор
- після розмальовування виріб має бути в горизонтальному положенні до помвного висиханян айсингу (а це може бути і доба часу, залежно від кількості)
В процесі фотографували, але мало - всіх дуже захопив процес розмальовування, було тихо, як в школі на контрольній - всі з скурпульозними виразами обличчя наносили візерунки на своїх зайців, і хоч художників серед нас не було, всі зайці вийшли по своєму потішними і симпатичними.
А от і сам процес. Маріанна допомагала, в кого щось не вдавалося, давала поради.
А от вже і результат видніється... Це - Галін кролик, сусід мого, теж в клітинку, щоправда трохи більшу.
У декого вже фінальна стадія, я ж на той момент ще кльопаю своєму клітиночки...
А от власне і шлях еволюції мого зайця - хотіла спершу одне, але вийшло що вийшло))
Мені сподобалося, але часу на нього пішло майже годину... А ось - трохи результатів від інших блогерів.
Всім мій заєць чимось нагадував кота. Дивно, я очікувала оленя - бо мої різдвяні олені нагадували песиків... А зайця я вперше розмальовувала, тому мій котозайка, чи зайцекіт не мав шансів вдатися просто зайцем)))
Всі фотографують готові вироби і постять в соцмережі з хештегами  #masterclasslviv #tastylvivblog #LaPiazza #mousselviv. Я свого вже вдома сфотографувала, бо мені не дуже темний фон подобався (але іншого в нас не було)
Залишилося гарно подякувати організаторам і не з'їсти зайку до Великодня (хоча пахне він гарно, і хочетсья о зробити вже і негайно :) )
Йшли ми по домам як діти зі школи, несучи поперед себе зайців в коробках, аби не пошкодити.
Всім вітання і від мого котозайця, а ми з малим Зайцем (в плані з Марусею) ідемо гуляти.
п.с. через кілька годин після написання посту я таки здалася, і ми з Марусіком злопали зайця. Було смачно)))

4 коментарі:

  1. Бачу, моя мильниця зі штативом привернула твою увагу :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Галю, та то взагалі було дуже модно ! І насправді класно - особливо на відпочинку, я б сама від такого комплекту не відмовилася б)))

      Видалити
  2. Привіт! Надюш, мене завжди бентежив в такому айсингу факт наявності сирого яйця. Не можна отруїтись?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. гадаю,як купиш свіжі яйка з-під домашньої квочки, то ніц не буде, а от з магазинних я б побоялася теж...

      Видалити