About Me :)

Моє фото

У вільний час веду блог, трохи фотогарфую, пишу, печу тортики на замовлення. Люблю придумувати щось нове. Люблю подорожувати та фотографувати. Люблю гладити кота і прикрашати ялинку,  пекти кекси і фруктові тарти, хорошу їжу і фуд-фото, спати на кольоровій постелі, їсти груші і холодець,  купувати взуття і вишукувати якісь прикольні речі на "секонді". Колекціоную ведмедиків. Люблю затишні кав'ярні. Не люблю горіхи і брехунів,  прокидатись коли за вікном ще темно. Не люблю шпильки і міні-спідниці. Хочу скупатись в океані, перезимувати в теплих краях, потрапити до Кейкенгофу, навчитися готувати фаршировану рибу, бути уважнішою і не стати на старості товстою :)

21 січня 2016 р.

Winter. Holidays. Traditions

Всім вітання. Взагалі то, у новому році я планувала почати блог зовсім інакше, але планувала я то ще в 2015, а з приходом 2016 виявилося, що багато що буде інакше, ба час зайняли фотосесії, хвороба малої і погода. Все це не дуже сприяло реалізації моїх планів, та все ж..

 
Поки що я не можу повернутися до тегу "місця" за яким розповідаю про цікаві місцини Львова і не тільки, тому спробую компенсувати то постами про їжу та короткими звітами зі своїх фотосесій.
Різдвяні свята позаду. Цьогоріч ми з маленькою після подорожі поїхали на Рівненщину, де і були на Різдво, гостювали та самі приймали гостей. А по поверненню додому прихворіли, і вийшло, що йорданський святвечір всі сиділи вдома хворі. Спочатку планували йти до батьків чоловіка, але стан маленької був напряжний (м'яко кажучи), тому вечеряли вдома. Пів дня я була впевнена, що нічого не буде - ні настрою, ні сил. Але потім якось подумала:свято мусить бути і нашвидкоруч з підручних засобів вийшла святкова пісна вечеря з юшкою, варениками, грибами, рибою, салаткою, узваром та шоколадним пирогом ( куті і пампухів не було, але й так гарно вийшло:) ). Про одну страву нашвидкоруч я і хочу написати.
Мушу кілька млів про передісторію додати. Коли ми були на Новий рік в Празі - в ресторанчику, де вечеряли, нам до м'ясних страв подали тушковану червону капусту, і мені захотілося такої вдома, оскільки я планувала тушкувати кроля. Готується то просто - дрібно нашинкувати капусту, на пательню влити трохи олії, вкинути капусту і накрити кришкою. За хвилин 10 долити ще 2-3 столові ложки олії, грам 150 води, додати столову ложку масла, чайну ложку кмину та трохи меленого імбирю і на малому вогні тушкувати 15-20 хвилин час від часу помішуючи. Потім посолити, поперчити. Можна також додавати терту моркву та цибульку (я обійшлася без того). Наприкінці додати столову ложку сметани і трішки цукру. Смачно як відразу, так і потім. Так от, в мене така капуста була. Трішечки лишилося. Сметана (оскільки була домашня) загустила її, а отже я вже мала чудову начинку до моїх майбутніх зраз (напевне то таки зрази, нє? ).
До того ж таки кроля  готувала звичне картопляне пюре, і звична річ, що 3 столові ложки його чекало свого часу. Отож, до пюре додала яйце, столову ложку олії та гарно перемішала виделкою. Додала борошна, аби утворилося делікатне тісто. Так, "к слову", як буди в Польщі - купила собі книжку з їхніми рецептами. І були там такі зрази, і було мені дивно, ну як так рівно викладена начинка і вони такої правильної форми? Коротше кажучи, секрет розгадала)))
Дошку посипте борошном та викладіть тісто. Розкатати його не вийде, бо делікатне, а отже розрівнюємо руками. Накладаємо на половину начинку (я собі кулінарним кільцем помітила межі майбутніх зраз), а тоді закриваємо другою половиною тіста і витискаємо як пончики кулінарним кільцем. Начинка, оскільки холодна,  не розповзається, тісто м'яке, а отже піддатливе до коригувань. Склянкою може не вийти - бо не будете мати як дістати. Звісно, можна ліпити вручну, на смак то не вплине)))  Словом, вийшло у мене 11 таких пиріжечків, які  я посмажила на олії.
Повертаючись до кухні Польської - там подібні штучки звуться farszynki,  готуються також з начинкою м'ясного фаршу, січених яєць, грибів і всякого-всякого, ну і мають продовгасту форму (якби в мне була більша порція тіста - було б так само). Перед смаженням можуть бути обваляні як в борошні, так і в мелених сухарях. Характерні для кухні  warmii i mazur, та регіональної кухні зокрема. Мені вони чудово пасували до грибної юшки, але про то вже згодом.
Таке от вийшло поєднання традиційних страв Польщі і наших традицій. А що ви цікавого готували?
 п.с.У нас сніжна морозна зима, настрій хіба до сидіння в хаті, готування, фотографування і поїдання того всього)))

2 коментарі:

  1. Дуже апетитні зрази, оригінальні. Візьму на замітку. Світлини - окрема тема, від них віє затишком свята! А ще дуже цікаво було читати сам текст, отримала справжнє задоволення! Дякую!

    ВідповістиВидалити