About Me :)

Моє фото

У вільний час веду блог, трохи фотогарфую, пишу, печу тортики на замовлення. Люблю придумувати щось нове. Люблю подорожувати та фотографувати. Люблю гладити кота і прикрашати ялинку,  пекти кекси і фруктові тарти, хорошу їжу і фуд-фото, спати на кольоровій постелі, їсти груші і холодець,  купувати взуття і вишукувати якісь прикольні речі на "секонді". Колекціоную ведмедиків. Люблю затишні кав'ярні. Не люблю горіхи і брехунів,  прокидатись коли за вікном ще темно. Не люблю шпильки і міні-спідниці. Хочу скупатись в океані, перезимувати в теплих краях, потрапити до Кейкенгофу, навчитися готувати фаршировану рибу, бути уважнішою і не стати на старості товстою :)

13 листопада 2015 р.

Petits éclairs

 Еклери то моя таємна пристрасть... Ну тобто те, що я можу злопати кілька порцій смачного холодцю або кілограми хурми - то не секрет, а от еклери... Я можу їсти їх багато, без жодних натяків на те, що у мене є совість і мож розростися дупа))) Але чимдалі, тим більше я не довіряю магазинним тістечках - я просто не можу зрозуміти. - чого крем, чому вони таак довго можуть зберігатися і чом вони не такі смачні як домашні))
Я довго шукала ідеальний рецепт - не дорогий, перевірений та такий, що точно вдасться) Знайшла  я такий у Олесі (@Vizajust) на Кукорамі. Хоча мені він вдається і при меншій кількості яєць.
Отож, на порцію з 28-30 малюків вам знадобистья:
- 125 г води
- 125 г молока
- 100 г масла
- дрібка солі
- 5 столових ложок муки з невеликою "шапочкою"
- 3-4 яйця
Головне - добре вимішувати інгредієнти на всіх етапах. Рука болітиме, але результат того вартий - вони невагомі і просто тануть в роті!  
 Значить так: в каструльці з'єднати молоко, воду, масло і дрібку солі. Закип'ятити то всьо  - приблизно треба півтори хвилини або масло розтопилося і стало однорідною рідиною. Тоді скоренько додаємо борошно і не знімаючи з вогню вимішуємо до однорідної маси-кульки, яка відходитиме від стінок ( в Олесі на сторінці дуже гарно то показано у фото). Далі я знімаю з вогню і по одному вбиваю яйця та швидко вимішую - то мені найважчий момент, аби вони не "зварилися" - тут чомусь дуже руки болять.,. Коли тісто вийде однорідним, блискучим, помірно густим - перекладаю в кондитерський мішок і відтискаю на дечку застелену пергаментом майбутні еклери. Обережно! Вони ростуть, доволі таки нормально.
Випікати 15 хв при 200 градусах і потім ще 15 при 160. В Олесі трошки інакше вказано, але, гадаю, ці корективи залежать від духовки. 
Коли вистигли - начиняла кремом за допомогою спеціальної насадки-голки на кондитерський мішок.
 Для крему на вдвічі більшу кількість еклерів пішло:
- 400 г домашнього сиру ( можна взяти сирну масу "Джівальдіс" в магазині)
- молоко ( півсклянки для розчинення желаьтиу та ще стільки, скільки візьме сир  - приблизно ще півсклянки)
- 3-4 ст.л. згущеного молока
- півпакетика желатину (беру швидкорозчинний від "Мрія")
- ваніль
- 30-40 г.масла

Якщо брати магазинрну сиркову масу - то вона вже практично готова основа для крему, залишається лише розвести желатин  та додавши згущенку і масло все гарно перебити блендером. Якщо ж домашній сир - то спершу треба зробити з нього сирну масу - додати молоко і ложку згущенки і добре перетерти в однорідну масу, а тоді додавати решту інгридієнтів.  Замість ванілі можна додати розтопленого шоколаду (півплитки на таку кількість вистачить). Крем вийде трохи рідкуватий, але це на перший погляд. 10-15 хвилин в холодильнику і він почне гуснути. тоді дістаньте, вимішайте. перекладіть в мішечок і начиніть тістечка. Далі - відправте їх в холодильник. 3-4 години на холоді достатньо для повного застигання. За смаком крем нагадуватиме холодний чізкейк.
 Щоб прикрасити таку кількість зверху достатньо розтопити на паровій бані третину шоколадки (чорний "Рошен" для такого анйліпше підходить) та за допомогою корнетика нанести візерунок.
 Поїдаються дуууже швидко. Перевірено досвідом)

6 коментарів:

  1. Ням-ням!така краса, слиною можна подавитися!)) вже давно збираюсь і ніяк не зберусь напекти елерів.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. це дуже простий рецепт. я теж довго збиралася, а потім - понєслась)))

      Видалити
  2. М-м-м, клас! І красиво і ду-уже апетитно!

    ВідповістиВидалити
  3. Я теж давно шукаю ідеальний рецепт еклерів, треба спробувати цей :)

    ВідповістиВидалити