About Me :)

Моє фото

У вільний час веду блог, трохи фотогарфую, пишу, печу тортики на замовлення. Люблю придумувати щось нове. Люблю подорожувати та фотографувати. Люблю гладити кота і прикрашати ялинку,  пекти кекси і фруктові тарти, хорошу їжу і фуд-фото, спати на кольоровій постелі, їсти груші і холодець,  купувати взуття і вишукувати якісь прикольні речі на "секонді". Колекціоную ведмедиків. Люблю затишні кав'ярні. Не люблю горіхи і брехунів,  прокидатись коли за вікном ще темно. Не люблю шпильки і міні-спідниці. Хочу скупатись в океані, перезимувати в теплих краях, потрапити до Кейкенгофу, навчитися готувати фаршировану рибу, бути уважнішою і не стати на старості товстою :)

30 липня 2015 р.

Два в одному, або швидкі ідеї для смачної випічки

 Всім привіт. Отож, обіцяні з вечора в інстаграмі рецепти - готові:) Пеклося то всьо з міркування що хочеться щось до чаю, але натуральне і не з магазину, тому позавчора я експериментувала з імбирем, а вчора - з чорницями. Обидва рецепти прості і, впринципі, доступні. Готувала я в маминій електродуховці, а вона не найліпша... Тому мусите враховувати специфіку власних - я знаю точно,що мамина пече сильніше, ніж думається - типу 180 то майже 200, і те, що в мене печеться 45 хвилин - тут вже запікається на пряник за той же час. Але методом проб і помилок обидва пляцки, чи я їх назвати, вийшли без помилок з першого разу.
Імбирник зі сливами
На фрму 18 см в діаметрі ( в мене - каструлька) мені знадобилося:
- 3 яйця
- 150 грамів цукру
- приблизно 150 грамів борошна (дивіться по густоті тіста - має вийти як густа сметан)
- півпакетика розпушувача
- чайна ложка кориці (без верху)
- чайна ложка імирю меленого ( з верхом)
- 70 грамів масла
- чайна ложка сметани з верхом
- 10 невеличких сливок
В мене масло було тверде з морозилки, тому я його кинула в миску, засипала половиною цукру і відправила на маленький вогонь потійно помішуючи. В результаті в мене цукор трохи карамелізувався, що потім забепечло гарний колір випічці.  Я отримала густу маслно-цукрову масу. Але головне - не дати пригоріти!
Яйця збити міксером з рештою цукру, далі, продовжуючи збивати, додати масляно-цукрову масу і сметану. Потім - пересіяне борошно та розпушувач іпрянощі. Форму застелити пергаментом, вилити тісто. Далі я "потикала" почищені і розріані навпіл сливи, але вони були м'які і маленькі, тому просто втопилися в тісті... Найліпше брати такі великі, не знаю як звуться, але вони великі :) :) :)
Ну і на 35-40 хв в духовки при 180'С. 
Пахнутиму - на всю хату:) З'їдається дуже швидко, постоявши ніч не черствіє.Дві не стоїть, не встигає:) Гадаю, смачно буде і з яблуками, і з тверими сортами абрикос, і зі смородиною. Експериментуйте і діліться враженнями, буду вдячна!
 Не знаю як назвати, але смачно:)
ОЦЕ печеться теж просто, смакує до чаю чи ягідного компоту. Єдиний нюанс - розрівнювання тіста,а ле то не складно. Отож, на стандартну роз'ємну форму 28 см в діаметрі я брала:
- 3 яйця
- 100 грамів масла (80+20)
- 150 г цукру + 2ст.л.
- 150 г борошна (або ж трішки більше, аби тісто було як густа сметана і не текло з ложки) + 2 столові ложки
- півпакетика розпушувача
- пів склянки чорниці або смородини
- пакетик ванільного цукру
- 200-250 грамів сирної маси, як на налисники ( творог + цукор+ яйце)
 
Яйця перетерти з цукром, додати розпушувач та борошно до однорідної гутої маси. Форму змастити маслом і посипати меленими сухарями. Ложкою викласти тісто і розрівняти мокрими руками. Посипати зверху чорницями і на 5 хв поставити в духовку, нагріту до 180 градусів. Тісто трохи "розтане" - тоді зверху викласти сирну масу, відступивши на 1-2 см від краю, посипати ягодами і знов відправити в духовку, цей раз на 30 хвилин. Тим часом з масла, цукру та борошна приготувати крихти (кількість яка вказана як "+" до основоної), якими посипати верх і випікати ще 10 хвилин. Верх буде хрумтячим, а серединка м'якенька. 

 Ще покажу трохи мацьопи, яка між квіточками спала-гуяла. Щоправда ці дні холодно, а завтра, можливо, поїдемо додому...
 Ввечері - традиційне поливання в мами і гризіння ложки в малої:) Доречі, малому зайцю нині півроку!
 Щось мені сподобалися ті сусідські помідори  - такі мохнатенькі:)
 От такий короткий фотозвіт з нашої чергової поїздки. Доречі, ми їздимо через сервіс blablacar - дуже зручно з малою і економія часу. По грошах - майже те саме виходить. Кому цікаво - можу розповісти детальніше про власний досвід.

8 коментарів:

  1. Подивившись на першу світлину та прочитавши про 10 слив, замислилась над тим, а де їх застосувувати )))
    В мене слив не виявилося, було всього 6 штучок аличі, та й імбиру нема, АЛЕ пляцок вийшов дуже-дуже смачний! Надя, дякую ;)

    ВідповістиВидалити
  2. Квіти просто прекрасні! А маська в голубенькій хустинці - так просто диво!

    ВідповістиВидалити
  3. Мсська така солодка!! завтра пектиму твій пиріг, той, що з смородиною.. ))відпишусь

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. спекла)) http://oliasangelofhealing.blogspot.com/2015/08/hello-august.html
      дякую за рецепт

      Видалити