About Me :)

Моє фото

У вільний час веду блог, трохи фотогарфую, пишу, печу тортики на замовлення. Люблю придумувати щось нове. Люблю подорожувати та фотографувати. Люблю гладити кота і прикрашати ялинку,  пекти кекси і фруктові тарти, хорошу їжу і фуд-фото, спати на кольоровій постелі, їсти груші і холодець,  купувати взуття і вишукувати якісь прикольні речі на "секонді". Колекціоную ведмедиків. Люблю затишні кав'ярні. Не люблю горіхи і брехунів,  прокидатись коли за вікном ще темно. Не люблю шпильки і міні-спідниці. Хочу скупатись в океані, перезимувати в теплих краях, потрапити до Кейкенгофу, навчитися готувати фаршировану рибу, бути уважнішою і не стати на старості товстою :)

29 червня 2015 р.

Summer. Sweets. Sun

Давненько мене тут не було... Але повертаюся не з пустими руками, а з черговим смачним, а головне - простим рецептом літнього тортика. З'їли ми його дуже швиденько, добре, що хоч сфотографувати встигла. Фото не найліпші, о не мала як нормально їх обробити, оскільки в мами слабенький неутбук і старенька версія фотошопу, ну але суть по фото зрозуміла - сирний мус-крем, ягоди та трохи незвичні коржі. Словом хто готовий до експериментів - торт для вас:)
Оскільки в мами нема маленької форми для торта я пекла в каструльці, тому якщо у вас та ж проблема - підручні засоби можуть допомогти:)
Діаметр - 19 см., тому тортик ідеальний для випадку коли вас небагато і ви не любите залишати кавалки олодкого в холодильнику.
Мені знадобилося на корж:
- 3 яйця
- 70 мл олії
- пакетик розпушувача (що йде на 500 г борошна)
- неповна склянка цукру
- склянка борошна
- склянка малини
- столова ложка соку з лимону
На суфле:
- півкіля домашнього сиру
- 150 мл. вершків (можна замінити на сметану, але ми мали збирані з молока вершки - тєма ще та...)
- ягоди за бажанням - суниці, малина, порічки, смородина
- склянка цукру
- упаковка швидкорозчинного желатину
- склянка молока.

Малину перетерти блендером в пюре, додати лимонний сік та відставити в сторону. Яйця збити з цукром в тугу піну, продовжучи збивати влийте тонкою цівкою олію, далі додайте малинове пюре. Обережно просівайте борошно з розпушувачем не перестаючи збивати. Форму застелити пергментом, змастити олією, посипати борошном чи меленими сухарям, вилит и до форми тісто (по консистенції - як не дуже густа сметана), випікати при 180 градусах 45-55 хвилин (в мене тіста було десь на два пальці. Якщо у вас вище - то печіть довше, ну і орієнтуйтеся на духовку - в кожної печі свої шпаки...). Готовий корж дістати  духовки, як трошки вистигне  - дістати з форми і перекласти на решітку. Як повністю вистигне - зняти пергамент і розрізати. Я розрізала на 4 коржі. Оскільки духовка в мами зврху пече добре, а низ слабенький - мені в дні довелося вирізати і викинути кружальце яке так і не спеклося. Тому при складанні торта я корж з діркою поклала на самий верх, а в ту дірку поклала більше ягід. Форсмажор, словом...
Я пекла торт з вечора, а збирала зранку. 
Молоко нагріти в мікрохвилівці, розвести в нім желатин (на упаковці пише столову ложку на 400 мл води, я дала 2 столові ложки на 250 - для гарантії), сир перетерти блендером з вершками і цукром, по троху вдливати молоко з желатином і продовжувати збивати.Якщо у вас розйомна форма - то вам простіше, я ж вистелила каструльку в якій пекла корж плівкою, і далі складала торт, чергуючи коржі з кремом, до якого щоразу викладала якгоди - от тільки розріз вийшов невдалий і видно хіба пару суниць:( Верх, якщо прикрашатимете ягодами, прикрашайте відразу. Готовий торт у формі поставити в холодильник на 3-4 години, перед подачею можна задекорувати ягодами чи листям м'яти. 
Коржі мають приємну малинову кислинку і непередбачувано коричневий колір, а суфле-крем - ніжне на смак. Добре нарізається маленькими шматочками, тому добре піде на гості ;)
Словом, як на мене - добра штука для літа!
Ну і ще трохи ранкових фото з маминої клумби - знаю, що фото зроблені ввечері ліпші, але ввечері я вічно занята. Тому  що вже є, то є. Всі завтра на роботу, а в мене вона щоденна, увигляді вже восьмикілограмової улибаки:)
От така от райдуга на кдумбі. Малий мопс вже солодко спить, а це - її традиційні заняття до обіду - покривлятися, посміятися, почухаит ясна:) Їй завтра вже 5 місяців, доречі!

2 коментарі:

  1. Яка краса! Це стосується і торта, і квітів, і малої ляльки! ))

    ВідповістиВидалити
  2. Cute baby and beautiful cake :)
    BLOG M&M FASHION BITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    ВідповістиВидалити