About Me :)

Моє фото

У вільний час веду блог, трохи фотогарфую, пишу, печу тортики на замовлення. Люблю придумувати щось нове. Люблю подорожувати та фотографувати. Люблю гладити кота і прикрашати ялинку,  пекти кекси і фруктові тарти, хорошу їжу і фуд-фото, спати на кольоровій постелі, їсти груші і холодець,  купувати взуття і вишукувати якісь прикольні речі на "секонді". Колекціоную ведмедиків. Люблю затишні кав'ярні. Не люблю горіхи і брехунів,  прокидатись коли за вікном ще темно. Не люблю шпильки і міні-спідниці. Хочу скупатись в океані, перезимувати в теплих краях, потрапити до Кейкенгофу, навчитися готувати фаршировану рибу, бути уважнішою і не стати на старості товстою :)

1 травня 2015 р.

Lviv City Market

Минулих вихідних у Львові відбувся сіті-маркет - своєрідний міні-ярмарок в підтримку творчих людей. Спершу я теж думала взяти участь у його смачній половині, але потім так подумала, що мені з малою то навряд чи вдасться так, як би того хотілося, тому я прийшла в ролі глядача-споживача.
Було багацько всякого різного і цікавого, в блог попало те, що мені запам'яталося найбільше. І хоч їжа була останнім, куди потрапляв відвідувач я саме з неї і почну. 
Я знала, що там буде стенд Наталі та її домашньої пекарні - хто не в курсі - ця панянка перемогла на осінньому святі шоколаду як кондитер - аматор, де ми, власне, і познайомилися.
Була вона зі своїми еклерами, печеньками, чізкейками та іншими вкусняхами. Чізкейк ми з чоловіком спробували, дуже сподобалося, як він висловився: "О, то з нею можна дружити, як вона так смачно пече!"
Сирний мус на "янгольському" бисквіті з прослойкою з айви (чи аличі?) - словом, ніжно і смачно, попрошу рецепт і сама таке спечу :) А сподобалося не лише мені:)
Еклери не пробувала - некс тайм ;)
А ще - авторка смакоти проводила в себе на сторінці одну смачну акцію - День добра, от власне і переможниця, яка змогла продегустувати обрану смакоту.
Ще було печиво з передбаченнями, я щось упустила момент спробувати... Але гадаю, в скорому часі я опублікую пост про Наталю і її рецепти, тому чекайте в скорому часі!
По сусідству був стіл від вегетаріанського кафе "Green" з їхніми солодащами - все хочу зайти в цю кнайпочку, що в центрі, але ніяк не можу дійти...
Навпроти було багацько смакоти (а я, мавпа, не взяла візитку  і не спитала хто такі) - я вже пробувала ці смаколики на зимовому "Гаармидері", тому можу сказати стовідсотково - то дууже апетитно.
p.s. Юху! Авторів смакоти знайдено! Тому якщо хтось хоче поласувати якісною смачною випічкою вдома - звертайтеся, пекарня "Сам СМАК"  втілить ваші їстівні фантазії в життя:)
Ця дівчинка аналогічної думки!
Навпроти хлопака продавав арахісове масло і пряничні будиночки. А ще - вуса і вуста з тих же пряників.
Поруч варили альтернативу каву в супроводі такого от бобра чи то видри. Пардон, але я прихильник традиційної кави...
Далі пішло бабське щастя - підвіски, сережки, брошечки та інша милота:)
А ще - от такі диво-лампи. Ну прямо як у нас - ми з Кошелем два олені, сер Томас в ролі самого себе і манюня - ялиночка:)
Було багато листівок ручної роботи, оці мені чомусь найбільше впали око - "мєдвєді на вєлосіпєдє" і кошака в стилі Томаса:)
Був на маркеті і магічний на вигляд посуд з натурального дерева, автори мають сторінку у FB, тому там можна більше побачити тої краси. Обдумую покупку такої екологічної мисочки для своїх фуд-фото. Але напевне попрошу їх зробити щось на замовдення - вони так вміють:)
Кактуси вітчизняного виробництва були гарні на вигляд, але я таку рослинність не переношу...
Ще продавали ігри-квести, треба якось детальніше про то почитати, кажуть, штука класна!
Дівки-сороки, далі ховайтеся! Симпатичні колечка та прикраси від MAKshop (Олена) - маю мало інформації, бо на візитівці її мінімум:(
Такі неймовірні штуки зі скла створює Роксолана Худоба, декілька моїх знайомих мають такі прикраси на шию чи перстеники. Я наразі ще не придумала з чим носити:( Тому покупка поки відкладена... Але, сподіваюся, не надовго:)
Був ще один стенд з "живими" прикрасами "ТУЧА" - дуже акуратно зроблені! От їхня сторінка у "ВК" теж можна ознайомитися з роботами.
А оці перстеники - то чисто в мому стилі. Щоправда мого розміру не було, але можна зробити. От тільки автор ще не мав візитівок, а написана ним на папюрку адреса у ФБ чомусь неправильна:( Ех, чувак, друкуй візитівки, бо маєш класний товар!!!
п.с. тісний світ - а ось і сторінка автора! Тому, сподіваюся, що до літнього сезону я замовлю собі те, що мені до вподоби:)
Також на сіті-маркеті можна було придбати ексклюзивні футволки з вибійкою, або ж замовити власну, щоб точно "як нівкого нема"! Втілити в життя оригінальні ідеї допоможе "Майстерня вибійки" - детальніше можна дізнатися за посиланням.  Футболки, доречі, дуже якісні - працювала і обідала з ними пліч-о-пліч три з половиною роки, сама такі маю. тому раджу!
Між іншим,  там же можна було придбати одяг від молодих дизайнерів. Щоправда я чомусь оминула той стенд. Досі не розумію чого..
В цілому все було класно, але трохи мало місця - такі заходи при добрій погоді добре надворі проводити, або ж у більшому приміщенні, адже з напливом відвідувачів "Медіатека", де власне і проводився захід, була схожа на вулик...
А потім ми пішли з мацьопою на Високий замок. Тобто її туди потащив тато, а  я, крехчучи і стогнучи, полізла за ними - інакше то не назвеш.. По дорозі були от такі провісники тепла:)
А от, власне, і героїня прогулянки - Маруся. На фото їй 12 тижнів і 1 день.
Зараз ідемо погуляємо і вже ввечері буде фотозвіт з позавчорашнього відкриття "Етно-ляльки", де ми з малою встигли побувати:) Всім гарних вихідних, а їх намічаєтсья багацько:)

10 коментарів:

  1. Надя, дуже гарний та цікавий пост!
    Ти фотографувала із зовнішнім спалахом? М'яке світло
    Я теж із задоволенням почитаю ще! ;-)
    Ви такі симпатюльки!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. привіт, ні, ніяк батарейки не заряджу:) світло таке, бо там стіни всюди білі, а то дається в знаки:)

      Видалити
  2. Надія, доброго дня :)
    Ви так цікаво прорекламували Т-компані, вони звісно гарно роблять свою справу і все інше, проте якщо ви написали про нас і нашу вибійку, ілюструючи текст як мінімум фотографіями наших кліше, то пасувало б і на нас посилання зробити ;)

    https://www.facebook.com/pages/%D0%9C%D0%B0%D0%B9%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BD%D1%8F-%D0%B2%D0%B8%D0%B1%D1%96%D0%B9%D0%BA%D0%B8/1527785520769310

    Наперед дякую за розуміння.

    ВідповістиВидалити
  3. хей! чувак з пертснями - https://www.facebook.com/l8koutgallery
    візитки будуть в четвер))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Чувак, то ти молодець! посилання додала, найближчим часом сконтактуюся у ФБ бо хочу колечко (але треба більший розмір)

      Видалити
  4. фото з лимонним та овочевим пирогом - ми "СамСМАК" https://www.facebook.com/groups/samSMAK/ - і нам дууууже приємно! Неймовірний пост!))) І справді на LVIV CITY MARKET було так багато яскравих людей і цікавих ідей - просто клас!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Як добре,що знпйшлися автори смакоти :),обов'язково додам посилання на вас!

      Видалити
    2. Автор видалив цей коментар.

      Видалити