About Me :)

Моє фото

У вільний час веду блог, трохи фотогарфую, пишу, печу тортики на замовлення. Люблю придумувати щось нове. Люблю подорожувати та фотографувати. Люблю гладити кота і прикрашати ялинку,  пекти кекси і фруктові тарти, хорошу їжу і фуд-фото, спати на кольоровій постелі, їсти груші і холодець,  купувати взуття і вишукувати якісь прикольні речі на "секонді". Колекціоную ведмедиків. Люблю затишні кав'ярні. Не люблю горіхи і брехунів,  прокидатись коли за вікном ще темно. Не люблю шпильки і міні-спідниці. Хочу скупатись в океані, перезимувати в теплих краях, потрапити до Кейкенгофу, навчитися готувати фаршировану рибу, бути уважнішою і не стати на старості товстою :)

22 квітня 2015 р.

"Пташине молоко" з манним кремом

Нещодавно в "Фейсбуці" спілкувалася про випічку з однією панянкою - вона готувала мій медяник, рецепт їй вдався і всі залишилия задоволені, але вона запитала, чи маю я рецепт "Пташиного молока".
Тому кілька днів я шукала в інтернеті підходящий рецепт. Взагалі, таких тортів є два - один з масою-суфле на основі білків та агар-агару, а другий - з кремом з манної каші. Оскілька агар залишився у Львові, я вирішила приготувати другу версію, то до того ж як виявилося, його колись готувала моя мама, тому рецепт був у записнику. Відразу скажу, що пропорції в рецепті ті, за якими я готувала, але! Особисто мені надто солодкий крем,  я б сказала навіть приторний. Треба більше лимонного соку. Коржі можна трохи порпитати коньяком або лікером - буде теж смачно. Глазур я не готувала, бо просто руки не дійшли. Кажу відразу: торт дуже ситний, тож багато не з'їсте, тонко ріжеться, тому, як на мене, форма в якій він у мене вийшов для мене ідеальна (я пекла один корж а потім розрізала його на три частини, а одну з частин ще надвоє, бо в мене трохи кривенька духовка і з одного боку він дуже виріс.
Цей торт мені нагадав щось посереднє між радянською випічкою і сільським перемазанцем. Отож, інгридієнти - то 2/3 від рецепту першопочаткового. 
На корж:
- 2 яйця
- 2/3 склянки цукру
- 1 ст.л. какао
- 2 ст.л. сметани
- 100 г. масла
- 1 склянка борошна
- 2/3 ч.л. соди погашеної оцтом
Яйця збити з цукром, додати сметану та масло, продовжувати збивати. Додати соду погашену оцтом та какао. По троху підсипати борошно та продовжувати збивати. Тісто має вийти по консистенції як густа сметана. Прямокутну форму з бортиком застелити пергаментом, змазати маслом та посипати сухарями. Випікати 15 хв. в розігрітій до 200 градусів духовці. Готовий корж відразу дістати з форми та віддерти відділити від пергаменту. Ще гарячим я й розрізала.
На крем:
Зварити півтори ст. л. манки в склянці молока, як вистигне - перетерти погружним блендером - вийде ніжне однорідне злегка клейке суфле. 200 г. масла перетерти з 2/3 склянки цукрової пудри та соком одного лимона (це зручно робити ложкою). Далі по трошку додавати перетерту манку  і продовжувати перетирати. Можна це також робити блендером.
Торт перемазати та поставити в холодильник на 4-5 годин, аби застиг крем.
В ідеалі зверху ще має бути глазур, але це б зробило його взагалі нереально приторним. Торт дуууже на любителя, тому як готуватимете перший раз - беріть малесеньку форму і готуйте на половину вказаних мною інгридієнтів:)
Ну і на закуску ще трохи солодкого, в доповнення кольорової гами блогу:)

6 коментарів:

  1. Неймовірні фото і цікавий рецепт, траба а спробувати. такого пташиного молока ще не бачила.

    ВідповістиВидалити
  2. Відповіді
    1. В радянській версії манну кашв треба було тричі через м'ясорубку промустити,бо манка не дає структури,а лише комочки. Той рецепт,що ви описуєте - то інший,я його на суботу готуватиму. Там суфле з білків,масла,цукру і желатину якраз між двох бисквітних коржів,от воно якраз має структуру :)

      Видалити
    2. В радянській версії манну кашв треба було тричі через м'ясорубку промустити,бо манка не дає структури,а лише комочки. Той рецепт,що ви описуєте - то інший,я його на суботу готуватиму. Там суфле з білків,масла,цукру і желатину якраз між двох бисквітних коржів,от воно якраз має структуру :)

      Видалити