About Me :)

Моє фото

У вільний час веду блог, трохи фотогарфую, пишу, печу тортики на замовлення. Люблю придумувати щось нове. Люблю подорожувати та фотографувати. Люблю гладити кота і прикрашати ялинку,  пекти кекси і фруктові тарти, хорошу їжу і фуд-фото, спати на кольоровій постелі, їсти груші і холодець,  купувати взуття і вишукувати якісь прикольні речі на "секонді". Колекціоную ведмедиків. Люблю затишні кав'ярні. Не люблю горіхи і брехунів,  прокидатись коли за вікном ще темно. Не люблю шпильки і міні-спідниці. Хочу скупатись в океані, перезимувати в теплих краях, потрапити до Кейкенгофу, навчитися готувати фаршировану рибу, бути уважнішою і не стати на старості товстою :)

18 березня 2015 р.

Pink Mood, або ще один сирник :)

Нарешті я сюди добралася:) Знаю, знаю, я тепер тут не так часто, як би того хотілося, та все ж! Справа в тому, що я зараз ніде не ходжу, а готую дуже одноманітну їжу, оскільки маю дієту... Але водночас, доводиться придумувати щось нове з дозволених продуктів, аби хоч якось урізноманітнити свій раціон. Отож, пропоную нову версію сирника. Між іншим, якщо ваші діти не люблять традиційного сиру(творогу) - може варто просто додати йому кольору?
Так от, я пекла виходячи з тієї кількості сиру що в мене була, відповідно у тій формі, в яку то найліпше підійде. Моя братванка мала розмір 15х15 сантиметрів і не дуже висока. На такий міні-сирник пішло:
-400-450 г домашнього сиру
- 2 яйця
- столова ложка масла
- пачка вишневого киселю
- 3 столові ложки цукру
- 1/2 пакетика ваніліну ( або ж пакетик ванільного цукру)
- жменя родзинок
 - 1 яйце+1 ст. л. цукру+1 ст.л. сметани+трішки соди погашеної оцтом+борошно (скільки візьме) = тісто на основу

В мене на днях сталося ЧП - робила крем на плдяцки, а вийшло масло.  Мушу похвалитися:) то був мій сирник за традиційним рецептом (він тут є у блозі), бисквітні тістечка та медяник з кремом з шоколадного ганашу. І лимонник - невдовзі поділюся рецептом. На жаль не встигла сфотографувати солодощі недоторканими..
Так от, викидати було шкода, тому склала назад в банку і матиму на чому пекти. Так от, я взяла столову ложку того екс-крему (а ви берете просто ложку сметани і цукор), додала яйце та перетерла. Потім додала соду погашену оцтом і борошна рівно стільки, скільки брало тісто. Десь горнятко пішло в цілому.
Сир з яйцями  та цукром перетерла блендером до однорідної маси, туди ж додала ложку масла  та ванілін і вимішала. По трошки додавала кисіль (купувала за 5 грн. "Мрія" в пакетику) і продовжувала вимішувати.
Форму змастити маслом, посипати борошном або меленими сухарями та викласти тонко розкатане тісто - воно дуже навіть еластичне, тому з цим проблем не повинно виникнути. Поверх тіста висипати родзинки, ложкою викласти сирну масу. З залишків тіста можна зробити якісь декори - я витиснула кілька сердечок.
Випікала 45 хвилин при 170'С. Далі - не виймаючи з форми дати охолонути протягом 3-4 годин.
Завдяки киселю сир набуває гарної однорідної текстури і приємного кольору а також добре ріжеться.
Також буду вдячна за якісь нові рецепти з домашнього сиру - поділіться в коментарях!
Всім гарного вечора!

4 коментарі:

  1. Чудовий пост! Передостання фотографія суперова!
    Обожнюю сирну випічку!

    ВідповістиВидалити
  2. Надюша, до чего же красивый сырник получился! Ну просто сырник для девочек - розовый-розовый! Творог я люблю в любом виде, а уж от такого красивого, украшенного сердечками точно бы не отказалась!

    ВідповістиВидалити
  3. Дуже апетиний і стильний сирник, готувала на вихідних. Все вдалося))) і засмакувало - дякую за рецепт!!!

    ВідповістиВидалити