About Me :)

Моє фото

У вільний час веду блог, трохи фотогарфую, пишу, печу тортики на замовлення. Люблю придумувати щось нове. Люблю подорожувати та фотографувати. Люблю гладити кота і прикрашати ялинку,  пекти кекси і фруктові тарти, хорошу їжу і фуд-фото, спати на кольоровій постелі, їсти груші і холодець,  купувати взуття і вишукувати якісь прикольні речі на "секонді". Колекціоную ведмедиків. Люблю затишні кав'ярні. Не люблю горіхи і брехунів,  прокидатись коли за вікном ще темно. Не люблю шпильки і міні-спідниці. Хочу скупатись в океані, перезимувати в теплих краях, потрапити до Кейкенгофу, навчитися готувати фаршировану рибу, бути уважнішою і не стати на старості товстою :)

22 січня 2015 р.

BunsDay, або день булочок :)

 У кожного буває стадія: "Хочу шось не знати шось, але шоб було максимально корисне і від того не поправитися". Ну так не буває, то факт...  Але інколи корисне - то вже те, що не шкідливе. Щодо випічки. Магазинні булочки давно підпадають під мої сумніви, бо вони не черствіють, дуже пухкі, гарно виглядають, а от чи всі складники натуральні - ніхто вам не скаже, і не мрійте. Оскільки я й так поправилася, то дечка булочок мені вже особивої шкоди не принесе... Отож зранку розвели дріжджі, а вже в обід в хаті гарно пахло виіпчкою.
Я не буду особливо вдаватися в рецепт - звичайне дріжджове тісто. Кожен його робить +/- однаково, просто поділюся смачною начинкою і фотографіями, щоб і вам "наніч глядя" хотілося похом'ячити :)
 Я дуже люблю яблучну начинку. Тільки не дуже традиційну - на півтора-два яблука я беру три жмені родзинок, 3 чайні ложки кориці, 4 чайні ложки цукру та столову ложку лікеру або рому. Гарно то всьо вимішати, але довго не чекати - щоб не утворилося сиропчику. Така начинка добра для штрудлів-завиванців та пиріжків. Ще в холодильнику були залишки абриковосого повидла. Оскільки я робила мініатюрні булочки (тільки не смійтеся - витискала з тіста плястерка як на вареники, скляночкою, і півфабрикати були трохи більші за 5 копійок, та потім за 20 хвилин стояння  втеплі вони виросли майже впятеро:) ) то начинки клала небагато - зовсім трішечки повидла, два шматочка яблука і по дві родзинки. Сумарно вийшов цікавий смак. Наступного тижня треба буде спекти з маком. Хоча, може нарешті, я матиму поважну причину не пекти, або навпаки - пекти пляцка:)
Всім смачного перегляду!
п.с. Струдлі сфотогрфувати не вдалося - нема вже що знимкувати...
 Гарного всім вечора!І не лінуйтеся пекти - це не так складно, як здаєтсья, а задоволення - огого :)

10 коментарів:

  1. Гарненькі такі, манюнькі! Дуууже апетитно виглядають!
    Я теж люблю такі булочки пекти, і часто роблю просто з роздинками, або і взагалі без начинки. А зверху - по трошки цукру з корицею, м-м-м-м.....

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. маленький розмір зручніший,хоч з ними і треба трохи побавитися.. а кориця з цукром завжди добре. Ще класно з масляною крихтою,але то наступного разу напевне покажу

      Видалити
  2. гарнота, в інста штруделів не дочекалася, то думала тут будуть:)..

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Та нас же зараз тимчасово четверо,бо ми в мами моєї,то два штрудлі шведенько строщили :) а зразу,вівця,не сфоткала :(

      Видалити
  3. Аж чую запах свіжої випічки... Щось так булочок захотілося:) чого б це, раптом?!:))

    ВідповістиВидалити
  4. Ну разве могу я мимо дрожжевой выпечки пройти? Да еще с такой начинкой...Яблоки и корица... Мне кажется, что я уже слышу этот сказочный аромат! Надюша, это совсем не по-честному дразнить народ такими фотографиями! Тем более вечером.))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Хто б казав про нечесно! Скільки такого було - зайду ввечері в нет, а Тоня рецепти хліба або булок постить, з неймовірно смачними фото, а пекти на ніч глядя ніяк, а хочеться чогось смачного відразу ... Так шо в плані дразнілок вважайте, що я від вас набралася:):):)

      Видалити
  5. Фото просто неймовірні!!!
    "похохмячити" вони дійсно надихають)))))
    Пів на 12! а я хочу щось смачненьке!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  6. мені не можна було на ваш блог підписуватися!! я - вічно худіюща, а тут ТАКІ фото!! у вашому виконанні: їжа - це мистетство.

    http://mylittleboringtalks.blogspot.cz/

    ВідповістиВидалити