About Me :)

Моє фото

У вільний час веду блог, трохи фотогарфую, пишу, печу тортики на замовлення. Люблю придумувати щось нове. Люблю подорожувати та фотографувати. Люблю гладити кота і прикрашати ялинку,  пекти кекси і фруктові тарти, хорошу їжу і фуд-фото, спати на кольоровій постелі, їсти груші і холодець,  купувати взуття і вишукувати якісь прикольні речі на "секонді". Колекціоную ведмедиків. Люблю затишні кав'ярні. Не люблю горіхи і брехунів,  прокидатись коли за вікном ще темно. Не люблю шпильки і міні-спідниці. Хочу скупатись в океані, перезимувати в теплих краях, потрапити до Кейкенгофу, навчитися готувати фаршировану рибу, бути уважнішою і не стати на старості товстою :)

14 грудня 2014 р.

Choko-cake, або дещо з запасів

Якось так виходить, що часом я маю час, але не маю про що писати, а інколи нафотографую всякого і так і не напишу про то... Добре, ще якщо рецепт запишу... Прикро, коли є купа фоток, а як я то пекла-варила-смажила - ніхто не пам'ятає...
.
Даний тортик простий в приготуванні, смачний і калорійний :) Ну не знаю я як смачні солодощі можуть бути дієтичними....
Якщо ви підписані на мій instagram  ви могли бачити фото тортика майже півроку тому:)Торт трохи схожий на відомий "Шварцвальд" - але тільки схожий:)
Так от, пекла в меншій формі (18-20 см), вийшло 2 коржі які розрізала навпіл. Крем робила стандартний - пів-літри домашньої сметани+неповна склянка цукру+ 200 грамів домашнього сиру (творогу). Головна смакота торту - п'яні вишеньки ( 300 грамів морожених вишень розморозити наступним чином - покласти до каструльки з грубим дном (бажано не великої), залити до половини водою та дати 3-4 столові ложки цукру. Приварити поки юшка не стане сиропом, далі сироп злити ( з нього виходить смачний компотик, якщо розвести водою з невеликою кількістю цукру), дати вишням трохи вистигнути і залити їх коньяком, піде десь так грамів 150-200. Можна і більше :) )
Коржі пекла як стандартний бисквіт, тобто на один корж ішло 3 яйця, 1/3 склянки борошна + цукру1/3 + 1/3склянки какаою. Взагалі, чим більше какао і чим менше борошна тим шоколадніший буде корж. Збивати традиційно - жовтки з половиною цукру,  білки окремо з іншою половиною. До жовтків по троху додавати змішане з какао борошно, в кінці ввести білки. Випікати в змазаній маслом та посипаній меленими сухарями формі протягом 25-30 хв при 175'C. Хоча орієнтуйтеся на свою духовку... Розрізати коржі гарячими та викладати на сітку чи сито аби вистигли.
Щоб коржі краще пропиталися кремом я зрізаю тоненько дно і верх - щоб не було кірочок.
Коли коржі охолонуть - перемазати щедро кремом та на кожен шар викласти вишень. Особливо можна від коньяку їх не зціджувати - коржі більш смачні, коли мокрі. В якості декору використовувала сироп, ті ж таки вишні і традиційну шоколадну глазур.
p.s. Минулого тижня заглянула в блог і мені дуже сподобалося число переглядів:) За що я всім дуже дуже вдячна. Зараз дописую і біжу - нині в місті стільки цікавих подій, адже починається передсвяткова пора! Про свої походеньки розкажу найближчим часом!

1 коментар:

  1. Як же я обожнюю твої смачнющі фото))
    Готую я на рівні хліб-хліб - от вам і канапка! Але твій блон надихає на експерименти і віру в себе)))

    ВідповістиВидалити