About Me :)

Моє фото

У вільний час веду блог, трохи фотогарфую, пишу, печу тортики на замовлення. Люблю придумувати щось нове. Люблю подорожувати та фотографувати. Люблю гладити кота і прикрашати ялинку,  пекти кекси і фруктові тарти, хорошу їжу і фуд-фото, спати на кольоровій постелі, їсти груші і холодець,  купувати взуття і вишукувати якісь прикольні речі на "секонді". Колекціоную ведмедиків. Люблю затишні кав'ярні. Не люблю горіхи і брехунів,  прокидатись коли за вікном ще темно. Не люблю шпильки і міні-спідниці. Хочу скупатись в океані, перезимувати в теплих краях, потрапити до Кейкенгофу, навчитися готувати фаршировану рибу, бути уважнішою і не стати на старості товстою :)

26 вересня 2014 р.

Рогалики нашвидкоруч

Ну і знову мене довго не було... Вчора повернулася. Львів зустрів холодним вітром, а нині зранку і взагалі пішов дощ. Попри насичений вчорашній день (про то в наступному пості), нині нічого не хотілось робити ( ну типу відпустка продовжується:) ). В квартирі прохолодно, кіт не знає як би до мене притулитися, тому було вирішено - треба щось спекти - і тепліше буде, і смачно. Але щось солоденьке і щоб швидко - і назад під ковдру до Томаса. Випадково натрапила в інтернеті на один рецепт. Але виходячи з того, що  я мала в холодильнику і того, скільки мені потрібно - рецепт вийшов зовсім інакший. Найгірше - що чисто в моєму стилі, на око. Тож якщо ви вирішите приготувати ці рогалики - мусите трошки підкоректувати мірні одиниці. Ну і начинку теж можна зробити на власний смак.
Отож, мені знадобилося ( на 16-20 рогаликів):
- горнятко борошна
- 1 яйце
- 80 грамів масла
- півтори столові ложки домашньої сметани
- чайна ложка цукру та дрібка солі
На начинку я брала какао, цукор та шматочки шоколаду. Хорошим варіантом начинки будуть перемелені горіхи з цукром та корицею, або ж просто кориця з цукром. Начинка не повинна бути мокрою, тому різні повидла і джеми тут не дуже підійдуть.
На велику дошку висипати борошно і додати до нього шматочки холодного масла. Січемо суміш ножем, далі додаємо сметану і продовжуємо сікти. Далі додайте яйце, сіль та цукор. Коли буде однорідна січена суміш - замісіть тісто. При потребі додайте ще борошна. В ідеалі готове тісто потрібно на годину поставити в холодильник. Але то не для мене... Ну дуже я вже хотіла рогаликів!
Тому тісто поділила на дві частини, розкатала два тоненькі пляцочки. Далі - за вашим бажанням - можна перед посипанням начинкою змазати водою, можна топленим маслом, можна яєчним білком - і посипати начинкою.
Я мала шоколадні крапельки, які вже певне рік чекають своєї участі. я додаю їх коли готую глазур, а цього разу - загорнула в якості начинки.
 З одного пляцочка вийшло 8, з іншого - 10 рогаликів, але все залежить чи ви хочете більші чи менші. Оскільки я все робила нашвидкоруч - розміри дуже навіть різні:) але половини рогаликів вже немає в живих:)
Випікати 10-15 хв при 180' до золотавого кольору. Оскільки в мене дечка антипригарна я просто посипала її борошном, також можна використати пергамент. Гарячі рогалики викладіть на решітку, сито, або на тарілку та посипте пудрою. Як охолонуть - перекладіть в зручний для подачі посуд:)
Поки ви будете пекти рогалики я якраз допишу пост про вчорашній день, а далі - звітуватиму про свої чергові мандрівки:)

7 коментарів:

  1. Ти дивись, яка проста у приготуванні красива смакота!!! Хочу-хочу! Дякую за рецепт! І рада Тебе бачити тут ,Надя! :-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. направді просто:) а ще як дві дечки маєш - то взагалі швидко:) до півгодини вкладешся!

      Видалити
  2. Адміністратор блогу видалив цей коментар.

    ВідповістиВидалити
  3. Ми за тобою скучили......
    Рогалики попробую спекти завтра( по ходу не поганий рецептик)! скористуюсь порадами....
    ну а ти вже дописуй про свои мандривки и фооооото покажи!!
    ти ж наша молодчинка, не забувай про нас тут!
    чекаем у холодну днину тепленьких рецептикив вид гарнои.львивськои паняночки Надийки!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Надя, класний рецепт:) я іноді також на око все роблю и такі рецепти не виставляю в блозі бо важко написати скільки і куди я чого кидала:) пиши про мандрівки, цікаво де була і що бачила:)))

    ВідповістиВидалити
  5. М-м-м, аппетитные рогалики! Даже сомнений не возникает, что они невероятно вкусные!
    Пойду теперь читать о твоих путешествиях.

    ВідповістиВидалити
  6. рогалики вдались на ура!
    тильки яще робила з курагою и чорносливом и горишком!
    смакотаааааа
    дякую за рецептик

    ВідповістиВидалити