About Me :)

Моє фото

У вільний час веду блог, трохи фотогарфую, пишу, печу тортики на замовлення. Люблю придумувати щось нове. Люблю подорожувати та фотографувати. Люблю гладити кота і прикрашати ялинку,  пекти кекси і фруктові тарти, хорошу їжу і фуд-фото, спати на кольоровій постелі, їсти груші і холодець,  купувати взуття і вишукувати якісь прикольні речі на "секонді". Колекціоную ведмедиків. Люблю затишні кав'ярні. Не люблю горіхи і брехунів,  прокидатись коли за вікном ще темно. Не люблю шпильки і міні-спідниці. Хочу скупатись в океані, перезимувати в теплих краях, потрапити до Кейкенгофу, навчитися готувати фаршировану рибу, бути уважнішою і не стати на старості товстою :)

30 червня 2014 р.

Summer time & summer pie #2

Нарешті, після тижня з купою робити, хворобою та аналізами настали вихідні, коли я більш-менш гарно почуваюсь, а також маю час і настрій до нового посту. Справа в тому, що минулого тижня я була в мами, і, ясна річ, пекла черговий пляцок. Але змінна літня погода, протяги і холодні ягоди зробили своє діло, нагородивши мене температурою, запухлим горлом і безсонними ночами. Але вже все гуд, і вже сьогодні я навіть їла морозиво (ото вівця, а як знову буде все те щастя???).
Звісно, що в таку пору в мами все цвіте. Хоч минулі вихідні і були доволі прохолодні, та це не заважало квітам тішити своїми барвами око, та ягодам достигати і радувати смаком.
А от так спить мамин кошак - просто в клумбі між квітів, на землі, не боячись застудитися:)
Але повернемося до ягід. Зараз пора літніх пирогів, але це просто гріх запікати чи молоти великі соковиті ягоди, а мені так хотілося чогось не тільки смачного, а й гарного. Був домашній сир, але пекти звичний сирник  не надто хотілося, тому вирішила зробити щось на зразок пирога, який англійські пані смакують до полуденного чаю.
Тісто я брала стандартне сметанне, про яке я вже неодноразово писала в попередніхт рецептах, все таки воно найперфектніше для літньої випічки. На форму діаметром 28 см я беру 1 яйце, 1 столову ложку сметани, 1 столову ложку цукру, столову ложку масла ( то є орієнтовно 30 - 40 грамів), трішки розпушувачу та борошно (тісто бере близько склянки). Яєчко слід брати маленьке, інакше потім лишиться трохи тіста зайвого. Як я писала в попередніх дописах. вимішуємо еластичне тісто, розкатуємо, викладаємо на змащену маслом та посипану тертими сухарями або борошном форму (хоча мама десь вичитала що добре мастити смальцем, що вона власне успішно і робить при випіканні пляцків чи пирогів), зверху застелаємо пергаментним папером і засипаємо квасолею, горохом чи чечевицею, випікаємо 20 хвилин при 170 градусах.
Начинку я робила просту - точніше робила її мама, поки я бабралася з тістом.
Півкілограми сиру перетерти блендером з 2 яйцями та половиною склянки цукру, якщо полюбляєте - додайте ванілі. Сирну суміш вилити на тісто та випікати 30-35 хвилин при 160-170 градусах.
Готовий пляцок залишити у формі вистигати. Сирна маса дещо "впаде", але поверхня її затвердне. Тим часом збити міксером 2 столові ложки домашньої сметани з 2 столовими ложками цукрової пудри.
Пляцок, що вихолов, викласти на тортівницю, поверхню змастити кремом та закласти ягодами на власний розсуд. Найсмачнішим було поєднання чорниці. Але це особисто для мене. Ще я використовувала порічки, смородину, малину та полуницю.
Пляцок "вижив" рівно годину після випікання, поки я його фоткала і ми чекали в гості тьотю Надю. Далі він розійшовся по блюдцях. Швидко і безповоротньо.
Бажаю всім вдалого тижня і легкого понеділка!

9 коментарів:

  1. смачна краса! сезон застуд якийсь настав:(
    екстремалка з мороженим, нехай все буде добре:)

    ВідповістиВидалити
  2. Пирог, просто великолепен. Обязательно испеку такой. Чудо и так красиво выложены ягодки. Красота!! Цветы загляденье, обожаю цветы!! Они даже в пасмурный день поднимают настроение!!! Вообщем получился летний,яркий пост, несмотря на простуду и пасмурные дни)

    ВідповістиВидалити
  3. Надя, знайшла коли хворіти:)) квіточки гарні, в мене такі ж на клумбах цвітуть! то ти тарт робила!таке тісто ще не пробувала, зазвичай роблю класичне на тарт:)але дуже гарний пляцок вийшов!

    ВідповістиВидалити
  4. а до чого тут и квасоля чечевиця?
    объяснить бо щось я не вихала!!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Надюша, все болезни срочно в сторону! Любоваться красотой цветов, есть витамины в свежем виде и все хвори сразу отступят!
    Пирог получился чудесный. Летний-летний! Уверена, что очень вкусный! И не сомневаюсь, что даже крошек не осталось в тарелке!)))

    ВідповістиВидалити
  6. ох і смакота! як завжди гарні фото!:)

    ВідповістиВидалити
  7. Надь, ти певно, скопіювала з іншого рецепта "Як я писала в попередніх дописах. вимішуємо еластичне тісто, розкатуємо, викладаємо на змащену маслом та посипану тертими сухарями або борошном форму (хоча мама десь вичитала що добре мастити смальцем, що вона власне успішно і робить при випіканні пляцків чи пирогів), зверху застелаємо пергаментним папером і засипаємо квасолею, горохом чи чечевицею, випікаємо 20 хвилин при 170 градусах." Горох і чечевиця в цьому пляцку явно зайві

    ВідповістиВидалити
  8. Та ні,все ок - то аби тісто не підходило. Зверху папір,потім горох чи чечевиця. У всіх рецептах де тісто печется за принципом тарту я про то розказувала :)

    ВідповістиВидалити