About Me :)

Моє фото

У вільний час веду блог, трохи фотогарфую, пишу, печу тортики на замовлення. Люблю придумувати щось нове. Люблю подорожувати та фотографувати. Люблю гладити кота і прикрашати ялинку,  пекти кекси і фруктові тарти, хорошу їжу і фуд-фото, спати на кольоровій постелі, їсти груші і холодець,  купувати взуття і вишукувати якісь прикольні речі на "секонді". Колекціоную ведмедиків. Люблю затишні кав'ярні. Не люблю горіхи і брехунів,  прокидатись коли за вікном ще темно. Не люблю шпильки і міні-спідниці. Хочу скупатись в океані, перезимувати в теплих краях, потрапити до Кейкенгофу, навчитися готувати фаршировану рибу, бути уважнішою і не стати на старості товстою :)

18 червня 2014 р.

Морквяно-шпинатні млинці до сніданку

 Я обіцяла, що буду надолужувати згаяний час - тому продовжую :) дехто вже бачив фото цього сніданку, як я його назвала "по фен-шую", але тільки зараз дійшли руки викласти рецепт. Все як завжди просто і доступно. Якщо хтось з вас має виразку чи гастрит. то ви однозначно їсте салати з варених овочів заправлених олією. От і  я - відварила морквину, посолила, полила оливковою олією і маю салат. Але часом не можу вгадати потрібну кількість, а на наступний день смак вже не той і хочеться свіжого, але ж не викидати те, що лишилося!
Отож, на млинці мені знадобилося:
- пучок шпинату (забагато не буває)
- 3-4 ложки вареної моркви потертої на терці та змащеної олією
- 2 яйця
- сіль, перець
- я ще додала столову ложку дрібно порізаного твердого сиру, можна потерти на терці
 
Всі інгридієнти змішуємо, солимо перчимо і смажимо млинці. До них я ще підсмажила кабачок. Спершу розігріла на пательні олію, далі кинула туди порізані 2 зубки часнику і коли олія набралась того аромату - посмажила плястерка кабачка.
Мала ще перепелині яєчка, то і вони пішли в дію.
Коротше кажучи, все нереально просто. Але зізнаюся: не думала, що варена морква так гарно поєднується зі шпинатом. Дорога Аня Орлова, вибач, але тут шпинат немає чим замінити:) Тому "спешелі фор ю" скоро буде кілька рецептів без того зілля :)
Ну і трохи фото для апетиту. Головне - симетрія:)
І ще я до сніданку робила традиційно-нетрадиційний салат з помідора, огірка та сухого орегано. Може троха дико на вигляд, але смак традиційний. В доповнення - часникові крутони. Люблю я часник....
Ну і в підтримку кольорової гами мої "pills" :) Фотогенічні, правда?

5 коментарів:

  1. Адміністратор блогу видалив цей коментар.

    ВідповістиВидалити
  2. ц1каво 1 чого йогл було видаляти? соромно вам....коментар був доречний! як кажуть правда очи риже....

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Йой, яка сомовпевненість! око ріжуть коменти автору яких не вистачило сміливості вказати своє ім'я, це по-перше, по-друге, якщо вам щось не подобається - ви можете просто не відвіюувати даний блог, а по-третє, поєднання шпинату і моркви є смачним і корисним,і якщо ваша дружина нічого оригінальнішого ніж відварені макарони з сосисками не готує - то суто ваш клопіт,хоча,може це для вас саме те,що треба. Про смаки не сперечаються, зрештою. Соромно мені лише зате, що серед моїх читачів є така персона, як ви,не більше!

      Видалити
  3. все так класно.а фото просто чудо....
    мабуть и страва смачнюща...?
    чекаем новинок....

    ВідповістиВидалити
  4. Надюша, я очень люблю шпинат в сочетании с любыми овощами. Хотя, признаюсь, с морковкой еще не пробовала. Заинтригована!
    Да, и еще вопрос. Это как ты такие строго параллельные полоски из соуса сделала? С помощью линейки что ли?)))

    ВідповістиВидалити