About Me :)

Моє фото

У вільний час веду блог, трохи фотогарфую, пишу, печу тортики на замовлення. Люблю придумувати щось нове. Люблю подорожувати та фотографувати. Люблю гладити кота і прикрашати ялинку,  пекти кекси і фруктові тарти, хорошу їжу і фуд-фото, спати на кольоровій постелі, їсти груші і холодець,  купувати взуття і вишукувати якісь прикольні речі на "секонді". Колекціоную ведмедиків. Люблю затишні кав'ярні. Не люблю горіхи і брехунів,  прокидатись коли за вікном ще темно. Не люблю шпильки і міні-спідниці. Хочу скупатись в океані, перезимувати в теплих краях, потрапити до Кейкенгофу, навчитися готувати фаршировану рибу, бути уважнішою і не стати на старості товстою :)

19 травня 2014 р.

Sunday post about all :)

 Напевне сьогодні мій пост буде з категорії про все-все-все :) Безсоння та надлишок думок сприяють написанню посту, тому поділюсь маленокими та простими рецептами, а ще - враженнями від сьогоднішнього дня:)
Отож, ви вже напевно бачили кілька постів при сніданки вихідного дня. Сьогодні спробую доповнити цей список.
Отож, такий улюблений багатьма салат з буряка ( Аня, я знаю, що ти не їси чорносливу.... Додай замість нього родзинки:) )
 З одного середнього буряка вийде десь 3-4 порції. Хоча, все залежить від того якими ви порціями споживаєте. Але для мене - було 3 :)
Буряк відварити, остудити, почистити шкірку та натерти на крупну терку. Додати 2 столові ложки порізаного чорносливу та 2 столові ложки тертого сиру. Посолити, змастити майонезом, при подачі посипати зверху соленими горішками та сиром.
Хоч це більш зимовий салат, та, здається, він гарно підійшов до нової глиняної тарілочки яку придбала два тижні тому. Ручна робота, між іншим:) (нині купила ще два на "блошиному ринку":)
А взагалі, в мене в холодильнику завалялися два невеличкі свинячі стейки. Смажити їх не хотіла. Мала ще шпинат та домашній сир. Тому на сніданок робила "Весняні бургери" (з кількості фаршу вийшло 4 котлетки, тому пропорція на 4 порції)
Мені знадобилося 4 булочки (брала готові, хоча і сама могла б спекти...), один помідор, чотири листи салату, твердий сир, майонез, кетчуп та котлетки. Готувала я котлети за дещо некотлетним методом:)
Перемолола два шматки свинини (нежирної, орієнтовно 150 грамів, яка кілька днів лежала в маринаді), додала столову ложку сметани та столову ложку майонезу, шматочок батона, одне яйце та сіль-перець. До того всього - столову ложку домашнього сиру (творогу). Фарш вийшов дещо незвичним по консистенції, я його залишила на ніч в холодильнику, оскільки робила звечора. З готового фаршу формувала пласкі величенькі котлети, обкатувала в борошні та смажила.
 Поки смажилися котлети  -подрібнила пучечок шпинату і 5-7 хвилин тушкувала в маслі ( 50-70 грамів, аби шпинат ніби купався в ньому), посолила та зняла з вогню. Додала одне яйце та інтенсивно перемішала до однорідної маси.
 Коли котлети присмажилися з однієї сторони - я їх перевернула, і на посмажену сторону виклала по столовій ложці шпинату і продовжила смажити. Вийшли котлетки "під шубою" :)
Далі - збираю канапку. Булочку розрізати, змастити майонезом та кетчупом (і це пише та, що всім втирає про здорову їжу і корисне харчування: )), зверху покласти шматочки сиру, далі листя салату. котлетку і помідор. Виглядало краще ніж в "Макдональдсі", та й смак був набагато кращий! Котлетки вийшли ніжні та соковиті.
 Хто не в курсі, 18 травня - День музеїв, тому майже всі музеї у Львові мали безкоштовний вхід. і якщо є ті, де нічого не змінилося за останні 10 років, то в природничому музеї був нині аншлаг... Я давно не бачила такої кількості відвідувачів, і дорослих і дітей було багацько:) Оновлена експозиція пропонувала увазі глядачів різних тваринок та комах, наспрвді цікаво.
 Звісно, що не обійшлося і без сторожа-сипатяги:)
 Запам'яталася плитка на підлозі етнографічного музею, іриси на Чайковського та початок проспекту Шевченка... Чудова погода для прогулянок!
 На Галицькому базарі продавали мої улюблені ромашки. Багато ромашок. Походила між рядами, полюбувалася і пішла далі - не той був настрій нині, аби самій собі квіти купувати... Не настільки хороший:)
 От така от вийшла каша, а, ну і пів дня на ТБ. Було весело:) Щоправда моє добирання до телестудії - то окрема довга історія:) Всім зичу легкого тижня!

6 коментарів:

  1. салатик з бурячка я люблю! :)))
    Ромашки - мої улюблені квіти! :))

    ВідповістиВидалити
  2. що за Tv що ти там робила .цикаво! А ромашки добре.але мало...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Телебачення - наше, львівське, а знімалася я там в телепередачі:)

      Видалити
  3. Салат из свеклы - это вкусно!!! Только хочу уже свежих овощей. Прошлогодние сейчас такие печальные... И от бургера я бы не отказалась. Он и правда получился весенний!

    ВідповістиВидалити