About Me :)

Моє фото

У вільний час веду блог, трохи фотогарфую, пишу, печу тортики на замовлення. Люблю придумувати щось нове. Люблю подорожувати та фотографувати. Люблю гладити кота і прикрашати ялинку,  пекти кекси і фруктові тарти, хорошу їжу і фуд-фото, спати на кольоровій постелі, їсти груші і холодець,  купувати взуття і вишукувати якісь прикольні речі на "секонді". Колекціоную ведмедиків. Люблю затишні кав'ярні. Не люблю горіхи і брехунів,  прокидатись коли за вікном ще темно. Не люблю шпильки і міні-спідниці. Хочу скупатись в океані, перезимувати в теплих краях, потрапити до Кейкенгофу, навчитися готувати фаршировану рибу, бути уважнішою і не стати на старості товстою :)

17 травня 2014 р.

KaWalerka, або місце, куди хочеться прийти ще...

 Нарешті я таки "дозріла" до цього посту. Пояснюю чому. Раніше я писала про заклади після одного відвідування, відповідно кожен пост був емоційним, повним вражень. Цього разу я вирішила бути більш об'єктивно, і перш ніж написати вирішила прийти сюди чотири(!) рази. Справа в тому, що першого разу мені дууууже сподобалось, і  подумала: "А що, як просто зі зміною пощастило? А можу просто день такий, а зазвичай тут паршиво?".
Перший раз я була сама - "снідала" по полудню коли йшла з поліклініки, потім було ще кілька візитів як в компанії друзів, так і в компанії мами та її коліжанки. Себто всі візити мої  до цієї чудної місцини були різні. І знаєте що? Всі рази мені сподобалось:)
Отож, по порядку. Заклад знаходиться в центрі міста по вул. Братів Рогатинців. Затишний ітер'єр витриманий у сіро-зеленій гамі, зручні меблі, багато світла, приємний персонал та адекватні ціни. Що ще потрібно до повного щастя? Наприклад подарункового капучіно за "чекін" чи 5% знижки, або ж і гарних пропозицій на страви меню залежно від часу доби. Все це тут є. Також є і можливість бронювання столиків. Публіка різна - і студенти, і молоді батьки з кнопами-малятами, і старші дяді і тьоті (спокійна обстановка сприяє бесідам), але комфортно всім.
Ненав'язлива фонова музика, чистий посуд, простора вбиральня - напевне одні з найважливіших складових гарної місцини. Особливо мило то всьо виглядало в часі Великодня - травичка, писанки, вербові гілочки...
Жодного надлишку, мінімум деталей. Напевне дизайнер вирішив, що головний акцент має бути на відвідувачах. І не прогадав:)
Ще мені сподобалися лампочки-чашечки над баром...
Цікаво спостерігати за тандемом бармена та офіціанта - своєрідні, але дуже приємні хлопці:)
У офіціанта - явно залізні нерви... Після одного мого візиту з Катрін я думала вони нас пошлють.. Та ні, сказали "приходьте ще" :) (я буваю дуууже противна клієнтка... Особливо коли мене переповнюють емоції... І не важливо - позитивні чи негативні). А от, власне, і моя Катрін:)
Щодо кухні. Є салати, перші страви, м'ясне та рибне, сирне та солоне, десерти та до десертів, а ще - хороше вино та капучіно з ідеальною пінкою.
Найперший мій візит був з азіатським теплим салатом. Запам'яталося, що порція була величенька та поживна, але фото немає, бо була без камери тоді...
Куштувала їхній гарбузовий крем-суп. Ням-ням, повірте мені як шанувальниці гарбузових страв та непоганому спеціалісту в галузі супів:)
До зупки "в комплекті" йде канапочка з гарбузовим конфітюром ( я теж такий варю:) ідентичний, тому певне і засмакувало:) )
Пробувала і їхіні "польпетте з ньокі" ( фрикадельки з картопляними галушками, простіше кажучи) - хочу тільки зазнчити, що в зміні хлопців подача була краща, ніж коли була офіціантка-дівчинка. Напевне все залежало від настрою кухара..
 Приємне поєднання смаку пармезану та томатного соусу додавало пікантності.
Також попав під дегустацію лосось на подушці зі шпинату.
Риба як риба, тут ніц не скажу, бо червона риба поганю не буває:) а от шпинат, тушкований з вершками, вартий уваги - не водянистий і дуже ніжний!
Цікава сирна тарілка - з кольоровими сирами. ДО сиру - медова грушка, горіхи. фініки та крутони в доповненні конфітюру. Тішить, що то всьо не тільки гарно виглядає, а ще й ідеально смакує до вина.
Вина, між іншим, є найрізноманітніші. Є в меню і інший алкоголь.. Але якось не практикую, тому про нього ніц сказати не можу:)
 Ну і тандем канапки з гарбузовим конфітюром і грушки:)
 Можна безкінечно дивитися як тобі готують капучіно. Халявне. Чи то пак "комплімент від закладу" :) Тому приходьте, робіть замовлення, а нагод отримати капучіно просто так є багацько різних:).
Також тут можна спробувати альтернативну каву "Кемікс", "Пул-овер" і т.п., про що вам хлопці розкажуть детальніше:)
 Моя мама прихильниця латте. Вона його вже стільки перепила всюди, що невдовзі може бути експертом. Словом, казала що дуже добре:)
 До всіх видів кави печенька з пісочного тіста з джемом в прикуску.
 Коли ми були останній раз з Катрін - то взяли солодке. Офіціант підказав добре річ - розрізати десерти навпіл. Порція доволі велика, а для двох козуль ідеально по половині. Отож, шарлотка, воно ж цвібак з ябками, воно  ж бісквіт з яблуками в акомпанементі морозива та джему на 5+ :)
 Люблю, коли десерт подають на великій тарілці - він тоді так гордо і незалежно виглядає... мммм... Я б втоптала ще шматочок...:)
 Пробували еклер. Добротно... Маслянистий крем, що не віддає маргариновим післяприсмаком та добре тісто. І великий розмір. Майте на увазі...
 Я сюди прийду ще... Комфортно там, як не крути.. Завтра субота, тому якщо ви ще не знаєте де сходити - вперед в "Кавалерку"! Не пошкодуєте, повірте мені на слово...

9 коментарів:

  1. Класс! Черговий суперовий опис кафе та його страв!
    Після Твоїх фотовідвідин, хочеться приїхати ло прекрасного Львова і побувати у кожному місці! :-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. панянко,може вже досить хотіти,а час піднімати сіднички і йти за квитками :)?

      Видалити
  2. Які смачні фото! Мені так закортіло там поснідати, аж слинка тече :) Дякую за гарний пост!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. спасибі за гарні слова :) сподіваюся,вам таи сподобается ;)

      Видалити
  3. я там куштувала пасту з лососем і рожеве вино, теж дуже сподобалось:)

    ВідповістиВидалити
  4. Сиділи днями з коліжанками увечері - брали ром і сирну тарілку - смачно! А з моїх улюблених десертів - яблучний штрудель із ванільною поливкою.

    ВідповістиВидалити