About Me :)

Моє фото

У вільний час веду блог, трохи фотогарфую, пишу, печу тортики на замовлення. Люблю придумувати щось нове. Люблю подорожувати та фотографувати. Люблю гладити кота і прикрашати ялинку,  пекти кекси і фруктові тарти, хорошу їжу і фуд-фото, спати на кольоровій постелі, їсти груші і холодець,  купувати взуття і вишукувати якісь прикольні речі на "секонді". Колекціоную ведмедиків. Люблю затишні кав'ярні. Не люблю горіхи і брехунів,  прокидатись коли за вікном ще темно. Не люблю шпильки і міні-спідниці. Хочу скупатись в океані, перезимувати в теплих краях, потрапити до Кейкенгофу, навчитися готувати фаршировану рибу, бути уважнішою і не стати на старості товстою :)

8 травня 2014 р.

Cherry Pie, фбо чергова історія пр те, що все геніальне - просто:)

Я навіть не знаю, як розпочати цей пост... Вибаченнями? Поясненнями? "Морозом"? Словом, щось у мене з часом "не альо"... Ніби й справ менше, але погода дивним чином сприяє довгим прогулянкам після яких хочеться спати.
Готувати я стала менше, вештатись більше (і як останнє пацЄ геть не викладаю постів про нові львівські кнайпочки - потерпіть, на днях напишу:) ), багато фотографую, а потім ще більше лінуюсь довести то всьо до пуття...
Моя мамця минулих вихідних почухала до Амстердаму. Травичка, тюльпани, сир і т.п., але оскільки перед поїздкою вона з подругою ночувала у мене - треба було чимось їх пригощати.  І вирішила я на десерт спекти пляцочок. В результаті вийшов милий тарт, який ми дуууже оперативно з'їли. Навіть здогадуюсь у чому секрет - хрусткий корж, соковита начинка, вишнева кислинка і аромат ванілі. 45 хвилин потраченого часу вартували такого результату.
Отож, ділюся рецептом. Все просто. Лише трішки терпіння і доброго настрою, ось все, що вам знадобиться!
На форму 28 см в діаметрі мені пішло:
- 1 яйце
- 1 столова ложка сметани з "гіркою" - обов'язково домашньої!!! Магазинну можете не брати, о бажаного ефекту не отримаєте
- 30-40 грамів маргарину чи масла
- 2 столові ложки цукру
- 1/3 пачки розпушувача ( 3-4 грами, беру "Доктор Еткер")
- борощно - скільки візьме ( орієнтовно - склянка)
На начинку:
- 5-6 стебел барбари (ревеню)
- 400 грамів морожених вишень (брала "Рудь" по акції в "Арсені")
- 2 яйця
- столова ложка сметани
- 3 столові ложки манної каші, яку варила на сніданок (з молоком)
- ванільний цукор або ванілін
- 4 столові ложки цукру
 В мисці перетерти яйце з маргарином/маслом, сметаною та цукром, всипати розпушувач і по троху додавати борошно. Я вимішувала ложкою. Коли суміш почала нагадувати тісто - викинула на дошку, додала ще трохи борошна  і замісила еластичне тісто. Трішки відділила для декору верху (це не обов'язково), решту - тоненько розкатала і виклала в попередньо змащену жиром та посипану борошном/меленими сухарями форму.
Зверху застелила папір, насипала чечевиці і поставила на 15 хв у розігріту до 170 градусів духовку.
Ревень почистити, порізати дрібно і разом з вишнями ( я їх попередньо розморозила) засипала цукром і поставила на 10 хв. на малий вогонь. В результаті - маєте склянку насиченого компоту і начинку.
Я зазвичай печу корж окремо, аби потім не було ефекту "закаленця", використовую чечевицю або квасолю, аби не дулись пухирці. Отож, на припечене тісто викласти відціжену начинку, зверху обережно залити збитими зі сметаною, ванількою та манною кашею яйцями.
З решти тіста зробити сіточку. Випікати 25 хвилин при 170 градусах. Перші 10 хвилин пекла накривши фольгою.
Ще гарячим злопала кавалок. Але постоявши 3 години став смачнішим - тісто крихке, як на печенька, але водночас ніжне. Начинка - дуже вишнева і з приємною кислинкою. Завдяки манці нагадує суфле.
 Словом, пішло то всьо дуууже швидко. На наступний день пекла такий самий з яблуками - не то... Можливо, ябка варто було теж приварити, а я дала свіжі. порізавши на кубики. Підозрюю, що буде добре зі сливами чи абрикосами. Або полуницею. Якщо хтось має якісь пропозиції - поділіться:)
 Зробити більше фото не вдалось з очевидних причин :)

13 коментарів:

  1. як же це смачно виглядає, так і хочеться скуштувати!:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. а ми навіть на вигляд особливо не зважали... не мали на то часу:)

      Видалити
  2. Відповіді
    1. Юль, ну є в тебе лише одна альтернатива - приїхати до Львова :)

      Видалити
  3. гарно - слинки пішли, куплю домашнбю сметану, тож чекай на фото:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. чекаю :) Знаю, що в тебе все вдасться:) але сметана має бути домашня - не знаю в чому секрет, але інакше тісто не буде таким розсипчастимюю

      Видалити
  4. Надюша!!!! Это не честно! Такие манящие фотографии, моя любимая выпечка с вишнями... Рука тянется к тарелочке с кусочком пирога и...хлоп! Упирается в монитор.((((
    Прекрасный пирог!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую :) тепер розумієте, як воно мені коли я ваші фото переглядаю на ніч глядя?:)

      Видалити
  5. Замечательные фото!!!!!!!Выпечка с вишней одна из самых любимых!!Красивый пирог)

    ВідповістиВидалити
  6. Надійко! Як все смачно виглядає та мабуть усе смачненьке таке! Я не знайшла кнопки для приватного повідомлення ( старію вже мабуть зовсім ) , тому пишу тут. У нас у Львові з'явилася невеличка таверна, яку відкрили кримські татари - біженці з Криму . Так би було гарно, якби Ви там побували і розказали нам тут усе докладно. А я на фейсбуці б дала потім на Вашу розповідь поилання. Як вважаєте ? Мені здається , що це непогана ідея а Вам?
    А ще хочу сказати, що Ваші фотосесії чудові з тими панянками . Та й взагалі , я вже казала, що закохана у Ваш блог.

    ВідповістиВидалити