About Me :)

Моє фото

У вільний час веду блог, трохи фотогарфую, пишу, печу тортики на замовлення. Люблю придумувати щось нове. Люблю подорожувати та фотографувати. Люблю гладити кота і прикрашати ялинку,  пекти кекси і фруктові тарти, хорошу їжу і фуд-фото, спати на кольоровій постелі, їсти груші і холодець,  купувати взуття і вишукувати якісь прикольні речі на "секонді". Колекціоную ведмедиків. Люблю затишні кав'ярні. Не люблю горіхи і брехунів,  прокидатись коли за вікном ще темно. Не люблю шпильки і міні-спідниці. Хочу скупатись в океані, перезимувати в теплих краях, потрапити до Кейкенгофу, навчитися готувати фаршировану рибу, бути уважнішою і не стати на старості товстою :)

4 травня 2014 р.

Кавова кімната

Перш за все, дуже хочу вибачитись, що тепер пишу рідше - дещо змінився ритм мого життя, змінилась робота і настрої, якась катастрофа з часом! Але я виправлюсь, чесне слово:) Скільки всього накопилося, чим би я хотіла поділитись і на все просто бракує часу... 
Зовсім нещодавно в Рівному (так, так, не все ж мені у Львові каву пити:) ) відкрилася одна дуже затишна кавова місцина під назвою "Кавова кімната" - назва дуууже влучна, оскільки це і справді кімната. Тільки дещо незвична, з ароматом кави та солодким присмаком десертів, зі зручними дерев'яними кріслами та різними дрібними аксесуарами.  Заклад зручно примостився на першому поверсі бізнес-центру по вул. Словацького, 4.
Як я туди попала? Справа в тому, що десерти туди "постачає" моя блогоподруга Таня, яка багатьом з вас є знайома через блог "My Cook Book" :)
Асортимент цікавий, до того ж всі рецепти особливі - подібних десертів ви не знайдете в жодному іншому закладі міста.
Тільки тут можна спробувати лате з чорничною пудрою - неймовірний смак літа!
Є тут у і лавандовий раф - щось подібне до капучіно, але з цікавим лавандовим присмаком.
 До речі, всі cиропи до напоїв та десертів - handemade by Таня. Все натурально та екологічно, смачно і оригінально.
 Великий вибір кавових напоїв та чаїв, тож задоволеним вийде з "Кавової кімнати" будь-який гість:)
 Затишно, приємно, здається, коли переступаєш поріг закладу - потрапляєш в інший вимір, де тихо грає музика, вариться кава та мило посміхається персонал.
 Я пробувала "Шу" - це щось на кшталт еклера, але в начинці була полуниця і сметанковий крем, а зверху крамбл. Скажу коротко - дуже ніжно і просто тане в роті!
 А от, власне, і Таня:)
 Інтер'єр закладу тяжіє до традиційного шеббі, трішки до Провансу, але гадаю, нікого не лишає байдужим:) Як на мене - місцина ідеальна для побачень та дружніх посиденьок.
 Орієнтуйтесь, що орієнтовна вартість чаїв - 10 грн., кавових напоїв 15-20 грн., десерти - 10-25 грн. Гарно сервірована подача напоїв - на маленьких стальних тацях, тішать око скатертини та посуд. Словом, якщо буде в Рівному і вам забракне романтичного настрою, або ж просто захочеться відпочити від шаленого риту - вам сюди:)
п.с. Таню, була дуже рада знайомству "вживу" :):):) тепер чекаю тебе в гості у Львові :)

13 коментарів:

  1. Надя, які кльові фото! я просто у захваті! і дякую за цілий пост про мою кавярню:) Я також дуже рада була познайомитись і думаю ми ще точно побачимось, бо поговорити є про що, а часу було мало:) і звичайно як тільки буду у Львові, то подзвоню! можна де-які твої фото використати у себе на сторінці вконтакті????

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую за гарно проведений час, якого було надто мали.... Бо поговорити нам є про що :) Чекаю в гості:)

      Видалити
  2. Надя, обожнюю посиденьки у Тебе!
    Надихаєш! І у животі бурчить!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Юль, ті піроженка такі ням-ням...мммм.... пускай слинки, або мерщій до Рівного:)

      Видалити
  3. Імще дуже подобається перше фото як оформила!

    ВідповістиВидалити
  4. Хочу лате з чорничною пудрою!

    ВідповістиВидалити
  5. О-ох, девочки, до чего же у вас уютно, красиво, мило и вку-у-усно! Надюша, твои фото - лучшая реклама любому кафе. Хотя, я и так была уверена, что у Тани все самое-самое!
    Цены меня просто удивили. На прошлой неделе была в Одессе с дочкой - таких цен не встречала нигде. Теперь точно на кофе только в Ровно!)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Тоня, ну я тебя жду:))) Надя умничка, так красиво фоткает:))))

      Видалити
  6. Ой,девочки какая красота!! Танечка поздравляю!!!! Надя, спасибо большое!!! Шикарные фотки, так красиво все оформлено и рассказано!! Прямо захотелось к Вам в гости! А интерьер какой,просто шикарный!!! Обожаю такой стиль!Представляю,как там уютно и вкусно!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Лена, спасибо! только увидела твой коммент у Нади:)

      Видалити
  7. Я пробовала пряно-тыквенный латте - это нечто божественное! Самый вкусный латте из всех, что я пила :)) Спасибо за уютное место и такую вкуснотищу!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Алина, очень приятно читать такие отзывы! Спасибо:)

      Видалити