About Me :)

Моє фото

У вільний час веду блог, трохи фотогарфую, пишу, печу тортики на замовлення. Люблю придумувати щось нове. Люблю подорожувати та фотографувати. Люблю гладити кота і прикрашати ялинку,  пекти кекси і фруктові тарти, хорошу їжу і фуд-фото, спати на кольоровій постелі, їсти груші і холодець,  купувати взуття і вишукувати якісь прикольні речі на "секонді". Колекціоную ведмедиків. Люблю затишні кав'ярні. Не люблю горіхи і брехунів,  прокидатись коли за вікном ще темно. Не люблю шпильки і міні-спідниці. Хочу скупатись в океані, перезимувати в теплих краях, потрапити до Кейкенгофу, навчитися готувати фаршировану рибу, бути уважнішою і не стати на старості товстою :)

24 квітня 2014 р.

Spring. Easter. Mom



Весна в розпалі. Хоча ні, вже проминули її екватор і все ближче літо, а рівно за 5 тижнів - наша відпустка. Ммммм.... Мммморе:)
Але зараз не про те. Великдень. Довго чекали, багато готували а потім бац - і по святу. Цьогоріч я була в мами. Знову ж таки купу всього готували, пекли, тушкували. Багацько солодкого (рецепти в блозі, а ще - будуть невдовзі:) )
Напередодні свята я відвідала одну чудну місцину і нарешті познайомилась вживу з одним (точніше однією) блогодругом:) Про це - в одному з наступних постів. Наразі повернемось до свята. В Здолбунові у мами все цвіло. Ну майже все. І хоч в суботу цілий день був дощ, та й неділя видалась не надто погожою, всетаки вдалось зробити кілька кадрів. Ще буквально кілька теплих днів і в неї на подвір'ї буде краще, ніж в ботанічному саду. Наразі теж непогано.
Цього року дерева в садку прикрасили ось такі пластикові яйка - намокли трохи, але кольору не втратили:) Купили їх минулого року в Болгарії за смішні гроші. А кольори актуальні:)
Ну і я по поверненню до Львова в понеділок:) було тепло і сонячно. Додому тоді потрапили коли вже було темно:)
А вдома мене чекав сюрприз. Навіть не сюрприз а супер-пупер сюрприз. А знаєте чому супер-пупер? Бо неочікуваний, незапланований і дуже кльовий:)
То було таке відчуття, що був не Великдень, а Миколая:) Від Ані до Львова прибув.... ведмедик з приданим:) Це так приємно, коли ти повертаєшся додому, а там на тебе чекає пакунок. Просто так - без попереджень і натяків. Це дуже круто!
Звісно, що першим знайомився Томас.
Окрім ведмедика - милий зайчик на листівці. Не фальшивий:) В нього тааакий хвостик... Мі-мі-мішечка. Блін,я  певне як дитина зі сторони виглядаю:)
Ведмедик зайняв місце на полиці поруч з маленькими мішками (бо в мене їх до холєри по всій хаті, і в кожного є своє місце та ім'я). Новоприбулий наразі безіменний - ще не придумала як назвати...
Такий от пост ні про що, але для мене він повний позитиву - навіть не знаю, як ним з вами поділитись:) Якби могла - спакувала б по коробочках та баночках і розіслала б усім, хто мене читає:)

9 коментарів:

  1. квітуча Надя, душевний пост! рада, що тобі сподобався презент:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. cподобався - слабо сказано:):):)Аню, вдячна дуже-дуже-дуже:):):)

      Видалити
  2. :) дуже така мила, святкова, душевна публікація!!!
    більш за все мені сподобалася тарілка з солодощами :))))
    Вітаю з святами!!! Гарно виглядаєш!
    а ще вітаю з подарунком - ведмедик аткий милий!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. мені всі мішечки такі милі:):):) то в мене пунктик...

      Видалити
  3. Надя, не звично бачити у Твоєму блозі такий пост ;-)
    Квіточки, печенька, ведмедики і Ти, красуня, власною персоною.
    Раніше цього не було. Тепер без офіціозу, для своїх :-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. не було, справді:) то якось так вийшло, випадково, то все мішечка в светрику, то не я:)

      Видалити
    2. Дякую Михасикові! Тримай його на видному місці, хай частіше щосб шепче Тобі на вушко! ;-)

      Видалити
    3. Юлю, вони всі в нас у спальні тусуються. І якби вони шептали - ми б не змогли спати:) а він і справді біля ліжка сидить:)

      Видалити