About Me :)

Моє фото

У вільний час веду блог, трохи фотогарфую, пишу, печу тортики на замовлення. Люблю придумувати щось нове. Люблю подорожувати та фотографувати. Люблю гладити кота і прикрашати ялинку,  пекти кекси і фруктові тарти, хорошу їжу і фуд-фото, спати на кольоровій постелі, їсти груші і холодець,  купувати взуття і вишукувати якісь прикольні речі на "секонді". Колекціоную ведмедиків. Люблю затишні кав'ярні. Не люблю горіхи і брехунів,  прокидатись коли за вікном ще темно. Не люблю шпильки і міні-спідниці. Хочу скупатись в океані, перезимувати в теплих краях, потрапити до Кейкенгофу, навчитися готувати фаршировану рибу, бути уважнішою і не стати на старості товстою :)

8 квітня 2014 р.

Літня прогулянка, або вибачЄйте - в мене склЄроз :)

Зізнаюсь - в мене таки склероз:) Фото пролежали майже рік в очікуванні, коли я до них доберусь:) І я таки добралась. Скажу відразу - кольори на них справжні, без втручання фотошопу - моя вдячність літньому львівському вечору, коли вулиці тонули в дивних барвах, завдяки чому мені не довелось підтягувати забарвлення фотографій:)
Це була невеличка прогулянка містом - просто так, бо мені не було чим зайнятись. А оскільки то всьо було "просто так" - всі почувались вільно. У молодих людей була перша річниця весілля, тож вони не соромлячись цілувались і обіймались, а разом з ними цілувало і обіймало місто літо....
 Зараз оцінюю те, скільки на цих фото помилок, скільки всього мало б бути інакше, в чому я помилилась. Та на помилках,  як відомо, вчаться, і кожна помилка має право на життя - аби потім мати змогу порівняти:)
 Вже через місяць Львів буде зеленим і теплим очікуючи літа - улюбленої пори, коли, здається, навіть місто вміє відчувати....

10 коментарів:

  1. Йой, як файно! А скільки солодких цьомчиків! :-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ооо... цьомчиків тоді було аж забагато :) але чому б і ні, як їм так добре :)?

      Видалити
  2. Класно і так романтично... Де моя перша річниця, ой-йой )))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. якщо є почуття то кожна річниця буде така ж як і перша:)

      Видалити
  3. оййй... які ж вони класні!!! і такі закохані, і такі рідні...

    ВідповістиВидалити
  4. Надюша, фотографии отличные! Да и модели тебе попались настолько радостные и светлые, что по-другому бы и не получилось!
    У вас уже совсем тепло?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую:) фото ще минулого липня робились... зате тішить, що зараз можу зробити кращі знімки:)
      а погода зараз... ну як сказати - ніби й не холодно, але часом вітер такий скажений, що неможливо гуляти!

      Видалити