About Me :)

Моє фото

У вільний час веду блог, трохи фотогарфую, пишу, печу тортики на замовлення. Люблю придумувати щось нове. Люблю подорожувати та фотографувати. Люблю гладити кота і прикрашати ялинку,  пекти кекси і фруктові тарти, хорошу їжу і фуд-фото, спати на кольоровій постелі, їсти груші і холодець,  купувати взуття і вишукувати якісь прикольні речі на "секонді". Колекціоную ведмедиків. Люблю затишні кав'ярні. Не люблю горіхи і брехунів,  прокидатись коли за вікном ще темно. Не люблю шпильки і міні-спідниці. Хочу скупатись в океані, перезимувати в теплих краях, потрапити до Кейкенгофу, навчитися готувати фаршировану рибу, бути уважнішою і не стати на старості товстою :)

6 квітня 2014 р.

Недільний візит до ботанічого саду

Сьогодні вранці, себто в 13.20, коли я снідала і допивала какао мені написала моя Надєжда (вона ж дочка мого хресного і по сумісництву моя двоюрідна тітка) про те, що у ботанічному саду ( хоча після інших "садів" назвати його таким трохи складно, та все ж...) нашого рідного університету день відкритих дверей. Я дама не надто прошена до халяви, тому швиденько зібралась, взула гумаки, вкинула до сумки камеру та парасолю і погнала на маршрутку:)
Попри паскудну дощову погоду було людно, але дивитись особливо не було на що - обіцяні нарциси перецвіли, гіацинтів було мало, а тюльпанів взагалі не було видно - в моєї мама клуба і то крутіша... Щоправда буяли рододендрони і білі магнолії, хоч дощ дещо зіпсув пелюстки, та все ж...
Все ж був один плюс - через дощ на квітах та деревах були непідробні чарівні краплини, та й кольори були неймовірні.
Була рада, що взула гумаки - почувалась танком, а танки як відомо, бруду не бояться:) Тож вільно гуляла між дерев фотографуючи дрібноту в траві - фіалки, анемони, медунки... Ото, так сказати, мій фешн-лук тудей:)
 Ну і мої чарівні чоботи (дуже вже я їх люблю - гумаки на каблуках то не так просто, але це дуже необхідна річ в гардеробі, особливо у Львові, де дощ - то порядок речей:)
Трава була неймовірно зелена.... Якби була козою - то шаленіла б від радості:)  Не буду вас мучити надлишком літер та слів, а краще покажу трохи фото і поділюсь квітково-дощовим весняним настроєм:)
По всьому саду з'явились от такі плетені скульптури - доволі оригінально, між іншим!
Ну і ще трохи мене:) Добре, що я була не сама, тож рідкісний випадок, коли в пості є мої фото:)
 В теплицях вже набирається сил розсада літніх квітів. Вид через дірку в сітці:) Прикро, що знову була закрита оранжерея...:(
 Ну і ще трохи весни:)
 От такий видався недільний день. Звісно, що садом все не завершилось - потім була кава і стрільба в тирі, але про то - в іншому пості:) Всім бажаю кольорового весняного настрою і легкого понеділка, який розпочне ще один робочий тиждень:)

15 коментарів:

  1. Дякую за цікаву інформацію - я й не знала, що в Львові теж є ботанічний сад! Хоча Львів - то таке місто, його завжди відкриваєш для себе заново... Я так собі думаю, що як зберуся, нарешті, до вас у гості, то зроблю роздруківку з твоїх постів замість туристичного путівника! )))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну, хоч то і зветься ботанічний сад, та бувала і в кращих:) а як до Львова зберешся - краще мені подзвони :)

      Видалити
  2. Прикольно то е все. Фото , квиточки хвайни .Дийсно весна справжня!

    ВідповістиВидалити
  3. До речі я в блокнотик записую назви і адреси кав"ярень, які мене особливо спокусили у твоїх постах :)))
    Гарна прогулянка!
    Парасоля і чоботи - просто шик :))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ого, ну ви даєте:):):) парасоля вже пенсіонерка - років зо п'ять у мене, а чоботи... ммм.. довго про них мріяла і ось уже кілька років ними насолоджуюсь:) вони, між іншим, на підборах:)

      Видалити
  4. Дуже гарно! Від фото із бруньками таке враження, що і якесь тремтіння чути від напруження - от-от луснуть і вилізе листочок :). А це ботанічний сад Універу так? Ніколи там не була....

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. він самий. Там, в принципі, нема особо що робити, оскільки все дуууже бідно і скупо:(

      Видалити
  5. "Я дама не надто прошена до халяви, тому швиденько зібралась, взула гумаки, вкинула до сумки камеру та парасолю і погнала на маршрутку:)" - завдяки таким оповідям маю посмішку на обличчі, ніби розмовляю з тобою та отримую величезну дозу позитиву:) Чудова легка та омита прогулянка, а твої світлини - ті ж квітки, доречно вплетені в галерею яскравої весінньої ботаніки. Ну й поливачки (як їх там україською:) сподобались..:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, Аню. А поливачки...навіть не знаю - поливачки та й годі:) той день була суцільна поливачка:)

      Видалити
  6. Надюша, весеннюю погоду даже дождь не в силах испортить! Даже наоборот - вся зелень словно умылась и расправила свои листочки-цветочки! А уж когда ты обладатель таких шикарных сапожек, то никакая непогода тебе не страшна! :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, Тоню, не знаю як у вашому місті, але в нашому такі чоботі то як "маст хев" :) а щодо кольорів - то справді, дощовий день мав свої переваги:)

      Видалити
  7. Ну скультури якраз в такий час ставили минулого року. Я з сином ходив на майстер-клас. а саме краще то коли цвітуть родендрони то якраз 27 квітня планується день відкритих дверей на Черемшини! на мордокнижці є група, раджу приєднатись https://www.facebook.com/botsad.lnu

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ну взагалі то рододендрони вже цвітуть повним ходом..а скульптури плетені стоять - як обновки для старого саду :) знаю,що вчора знову був день відкритих дверей бо цвіли магнолії. Хоча вони там бідові..

      Видалити