About Me :)

Моє фото

У вільний час веду блог, трохи фотогарфую, пишу, печу тортики на замовлення. Люблю придумувати щось нове. Люблю подорожувати та фотографувати. Люблю гладити кота і прикрашати ялинку,  пекти кекси і фруктові тарти, хорошу їжу і фуд-фото, спати на кольоровій постелі, їсти груші і холодець,  купувати взуття і вишукувати якісь прикольні речі на "секонді". Колекціоную ведмедиків. Люблю затишні кав'ярні. Не люблю горіхи і брехунів,  прокидатись коли за вікном ще темно. Не люблю шпильки і міні-спідниці. Хочу скупатись в океані, перезимувати в теплих краях, потрапити до Кейкенгофу, навчитися готувати фаршировану рибу, бути уважнішою і не стати на старості товстою :)

24 квітня 2014 р.

Безвідходне виробництво

Почну з того що дууууже перепрошую, що публікую обіцяний рецепт безвідходного виробництва так пізно... Я справді не мала часу... Чесне слово... Але нарешті добралася до рецепту з білків:) У всіх після Великодня залишилось мінімум по 5-7 штук. То та категорія залишків, що "гірко з'їсти, жаль покинути". Знайомо всім. Нині пропоную дві версії утилізації вищезгаданої яєчної складової. Кількість перерахуєте відносно до залишків білку. Скажу одне - кокосові коржики з'їдаються швидко, горіхові - ще швидше:)
Отож, що робила я і з чого:
Для білих печеньок:
- 2 білки
- 200 грамів кокосової стружки
- 100 грамів цукру перетерти в цукрову пудру
- 2 столові ложки кукурудзяного борошна.
Білки збити з цукровою пудрою, потроху всипати стружку та борошно. Просте борошно не додавайте - зовсім не те вийде:). Якщо ліниві - просто змішайте всі сухі інгридієти і додайте до них білки. Має вийти кострубата густа маса. Сформуйте з неї кульки і випікайте при 160 градусах на пергаментному папері протягом 15 хвилин. В мене кокосової стружки було менше, тому печенька дещо розпливлись. Але пішли "на ура" :)
На горіхові печенька - та ж історія. 
- 2 білки збити міксером з 4 столовими ложками цукрової пудри і краплею лимонного соку
- 200 грамів чищених горіхів (присмажити на пательні з 4-5 ст.л. цукру, потім посікти до однорідної маси, або ж подрібнити на кухонному комбайні)
До білків додати горіхи і обережно вимішати.
Тісто буде рідкіше, ніж на білі печенька. Якщо маєте можливість посмажити горіхи добряче і перемолоти до стану пудри - до додавши трішки кукурудзяного борошна тісто вийде більш однорідним і печенька нагадуватимуть макаруни.
В мене вони вийшли страшненькі, але перемастивши їх глазуркою ( 2 столові ложки молока+2 столові ложки цукру+2 столові ложки кака+2 столові ложки масла) було дуже ням-ням.
Єдине: знімати з дечки гарячими ( я пекла при 160 градусах протягом 20 хв), бо холодними то буде трудно...
 Ніби все просто і ясно, але якби були питання - пишіть:)
 Смачної утилізації!!!! :) і надобраніч:)

4 коментарі:

  1. я так чекала ці рецепти. і зразу питання - якщо у мене 11 білків злиті в півлітрову баночку - як мені звідти вибрати , хоча б 4? можна знайти в інеті вагу одного білка і таким чином відміряти??
    і ще - можна для першого рецепта брати готову цукрову пудру?
    поки що пішла в магазин - за цукровойю пудрою і кукурудзяним борошном :))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Впринципі,білаи мають таку структуру,що якщо брати столовою ложкою то вони відділятимуться. Білок займає трохи більше ніж столова ложка. Ну або ж можна на око поділити..цукрова пудра може бути будь-яка. От тільки не скажу щодо ваги.. нині ще один рецепт опробую з білками..

      Видалити
  2. Ольга, щодо білків я приблизно виміряла скільки важить один білок, якщо яйце середнього розміру то приблизно білок становитиме 40-42 г.

    Надя, мені більше подобається рецепт з грецькими горіхами. білки в мене постіно залишаються від випічки моєї для кавярні:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. мені більше білі - в мене алергія на грецькі горіхи :) але мої їли печенька аж гай шумів...

      Видалити