About Me :)

Моє фото

У вільний час веду блог, трохи фотогарфую, пишу, печу тортики на замовлення. Люблю придумувати щось нове. Люблю подорожувати та фотографувати. Люблю гладити кота і прикрашати ялинку,  пекти кекси і фруктові тарти, хорошу їжу і фуд-фото, спати на кольоровій постелі, їсти груші і холодець,  купувати взуття і вишукувати якісь прикольні речі на "секонді". Колекціоную ведмедиків. Люблю затишні кав'ярні. Не люблю горіхи і брехунів,  прокидатись коли за вікном ще темно. Не люблю шпильки і міні-спідниці. Хочу скупатись в океані, перезимувати в теплих краях, потрапити до Кейкенгофу, навчитися готувати фаршировану рибу, бути уважнішою і не стати на старості товстою :)

11 березня 2014 р.

Torino. March. Katrin

 Вже склалась в мене з Кацьою своєрідна традиція - на 8ме березня пити каву і з'їдати кусок торта на двох. Величенький такий кусок торта... Цей рік не став винятком, щоправда пішли ми на торт не 8-го, а 9-го. Цього разу місцем, де ми набирали калорії стала кав'ярня "Torino" (екс "Bis Gelato"), що знаходиться на вул. Корнякта, 1. Місцина, що позиціонується як лаунж-бар італійської кухні.
Якщо не помиляюсь, є 8 столиків, зручні диванчики, все оформлено в пастельних тонах. Симпатично. Хоча, як на мене, чогось ще бракує - виглядає незакінчено, ніби ще в процесі. Ну але менше  з тим. Щодо смаку. Заклад має доволі різноманітне меню, де є не тільки солодощі з італійським акцентом, а й салати, канапки, паста, гарячі страви, гарніри, нарізки та інші смачні штуки. Ще вони мають класне морозиво, з якого, власне, все і починалось. 
При вході вітрина з круасанами - якщо ви худнете чи на дієті вам краще тут не затримуватись... Смачні круасани власного виробництва з шоколадом, заварним кремом чи абрикосовим джемом так  і просяться до кави. І хоча Каця стверджувала, що вони не зовсім італійські на смак, та все ж смачні і свіжі.
Поруч спокушують різні слоєчки. Також можна скуштувати круасани з прошуто чи сиром, така собі солена версія. Далі - різні десерти. Симпатичні "тірамісу" (куди ж без них?) та різні тортики.
Ми взяли ніжний бисвквіт з фруктами (який чомусь дуууже нагадував торт від ПП "Степанків", які роблять чудові солодощі, але аж ніяк не в центрі Львова:) )...
 Оскільки я проглот ще той, було прийняте рішення взяти ще круасанчик з заварним кремом. Крему багато. Дуууже багато. Смачний, без грудочок, добре перетертий.
Запивали "капучино" і "лате". Непогано. Смачна пінка та ароматна кава. Ціна +/- як всюди - 16 грн. за горнятко.
Взагалі, смачно і симпатично. Багато відвідувачів, персонал старається. Єдине, бракує інтимності, все ж таки це лаунж-бар. Фонова музика - так, але простору забагато... Хоча, з іншого боку, багато світла. Дивна така атмосфера... Фото вийшли по ходу...
 Завітайте при нагоді, вам засмакує:) Чекаю літа - тоді смак їхнього морозива особливий...
 А до Львова прийшла весна. В неділю, ближче до обіду. Сонячна та яскрава, дещо прохолодна, але все ж весна... Повітря по особливому пахло пилом, починали співати пташки, вулицями снували натовпи туристів та просто перехожих мешканців міста. 
З кожним днем небо стає все більш насиченим, сонце все яскравішим. Я не фанат весни, в мене з нею свої рахунки, та все ж, прийшла її пора, і вже хочеться вдягти легке  пальто, яскраві  кольорові колготки, туфлі на підборах і снувати старими вулицями в пошуках чогось цікавого...
Бажаю всім лише сонячного настрою! 
п.с. І не бійтесь їхати до Львова. Якщо вас залякали "бандерівцями" - саме час з такими познайомитися. Вони люблять їсти москалів гуляти містом, відкривати його для гостей, пити каву, спостерігати за перехожими і радо вас приймуть в себе на вихідні. БезвозмЄздно. Я на повному серйозі. Маю великий розкладний диван:) Якби надумали - nkosholka@gmail.com у темі пишіть "вікенд з бандерівцями". Чекаю в гості:):):)

29 коментарів:

  1. чудо-весняний пост, беззаперечно смачний та щирий!

    ВідповістиВидалити
  2. )))) Про "бандеровців" насмішила! У нас в Києві дуууже багато шуткують про них! Тільки но десь щось найменше станеться - всі з сарказмом "Оооо! То все бандеровці! То вони навмисно!", хоча насправді в Києві - чудова, спокійна, дійсно весняна обстановка і всі з острахом дивляться новини з Криму.
    Бажаю тобі прекрасного весняного настрою і скоріше сховати зимове взуття і діставати туфлі!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. та,за Крим страшно..найгірше, що люди мусятть терпіти незручності через амбіції Путіна.. а про вікенд я серйозно - завжди готові в себе прийняти гостей! :)

      Видалити
    2. Найгірше те, що багато людей не розуміють, що відбувається...

      Видалити
    3. ага, а ще гірше, що багатьом людям це подають настільки викривлено, що вони навіть своїм дітям не вірять...

      Видалити
  3. дуже гарні фото! фотопортрети дуже ніжні, а десерти й кава такі спокусливі! закортіло в Львів до "бандерівців":))))

    ВідповістиВидалити
  4. Надюш привіт:)) класне кафе, але щось мені тортики на вигляд не дуже, хоча ти говориш що смачні:) а от круасанчик з кремом це супер! він мега-апетитний! ми доречі також знайомих з Криму звемо до себе в гості щоб подивились на бандерівців:)) ото вже придумають таке... мене вчора подруга з Дніпропетровська питала що це значить, я їй вдалася до історії ОУН УПА, а вона мені наступне питання : " а чому вас зараз так називають, якщо ОУН Упа вже немає?" ну і що тут сказати:)))) блін це таке для мене болюче питання, я вже задовбалась пояснювати людям що ми не фашисти і не нацист. ну не про це:) розкажеш якщо до вас хтось приїде в гості, цікаво!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Обов'язково розповім! п.с.а уяви як мені в Бандерштаті,де за словами мудрагелів бандерівці нищать всіх і вся:)

      Видалити
    2. та капець, ти в самому пеклі:)))))) я за останній час стільки нового дізналась про Західну Україну та її жителів що іноді думаю чи я дійсно тут живу?:)) бо нічого такого навкруги не бачу. ну тримаймося в цій інформаційній боротьбі:)))

      Видалити
    3. 100%, Таню:) найцікавіше, що часто спілкуюсь з російськомовними гостями міста і найпоширеніше питання: "А бандеровцев покажеш?" смішно і грішно, але перед від'їздом вони дивуються, чому вони живі-здорові і з ними ніц не зробили поганого:)

      Видалити
  5. Хочу съесть все что сфотографировано :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. може час до Львова приїхати? Тут багато смачного..

      Видалити
  6. Все як завжди Цикаво 1 смачно виглядае!
    Але ти обицяла багато нового 1 ц1кавого!!!
    Чекаемо новинок!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну ще трошки,треба почекати - остпнні ривки :)

      Видалити
  7. Надюша, ну вот не представляю тебя с большим куском торта!))) Даже с таким красивым...
    А "бандеровцами", которые любят есть москалей, заинтриговала. Вот сколько раз была во Львове, ни разу таких не встречала... Может я не там искала?))) Обожаю Львов и всю его атмосферу! Жаль, в этом году никак не получится побывать у вас...Остается одно - любоваться твоими чудесными фото!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Тоню, завжди радо приймемо, тому приїздіть, як матимете нагоду:)
      п.с. десь бачила картинку, що бандерівці - як чупакабра, ними всіх лякають, але ніхто їх не бачив:)

      Видалити
  8. Ага, значит бандеровцев и во Львове нет, а мне из России пишут, что они у нас в Киеве есть, но и здесь я их не видела, куда же ехать на них посмотреть? )))))

    ВідповістиВидалити
  9. :) я залишаюся тут! тут так затишно і так смачно!!! Такі гарні світлини.. а які смаколики!..
    передивилася блог "по діагоналі" пішла детальніше вивчати
    а Львів то моя мрія, і я вірю що здійсненна мрія!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дуже приємно, що знайшли тут щось цікаве для себе. Якщо є мрія - завжди можна знайти нагоду для її здійснення:) Так що, матимете нагоду - приїздіть в гості!

      Видалити
  10. Надія, доброго дня! Так красиво, затишно і смачно у вас! Я дуже люблю Львів, там живуть мої друзі. Чарівне місто, привітні люди, казкова атмосфера! Із задоволенням залишуся у вас)

    ВідповістиВидалити
  11. Я хочу до Львова! Була наприкінці осені, але тільки на околиці, всі мої вибрали аквапарк, а я на Ринкову хочу, у крамнички, кав`ярні... Чудові фото :-) Приємно познайомитися з такими привітними „бандерівцями“ :-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Приємно на взайм:) якщо дуже хотіти - всі хотіння стають реальністю:) після Великодня буде свято шоколаду - гарна нагода приїхати:)

      Видалити
  12. Чудові фото, такі смачні))) Була у Львові напочатку 90 років і досі пам`ятаю, як нас щиро приймали.
    Ми їхали з подружкою із Донбасу, нас наставляли: Там же бендеровцы, чтобы вас там не обидели, а то заговорите по-русски, а с вами не захотят разговаривать. Звичайно ніяких бендерівців ми там не побачили, нас зустріли дуже тепло і цю подорож запам`ятаю на все життя. Отож прикро, що зараз знову чую цю несінитницю у наш час.

    ВідповістиВидалити
  13. Випадково потрапила до вашого блогу і ось вже другий день не можу з ним розлучитися. Львів просто чарує, а ваші записи як ковток свіжого повітря серед важких донецьких буднів (я з Донецьку). Ось підросте моя малеча (5 місяців) і приїдемо до вас на гостини, а поки ввечері будемо франзольки робити)). Дякую що ви є і ваш чудовий блог.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. привіт :) Гадаю, ніщо в цьому житті не буває випадковим:) рада, що вам сподобалось і що ви знайшли тут щось цікаве для себе:)

      Видалити