About Me :)

Моє фото

У вільний час веду блог, трохи фотогарфую, пишу, печу тортики на замовлення. Люблю придумувати щось нове. Люблю подорожувати та фотографувати. Люблю гладити кота і прикрашати ялинку,  пекти кекси і фруктові тарти, хорошу їжу і фуд-фото, спати на кольоровій постелі, їсти груші і холодець,  купувати взуття і вишукувати якісь прикольні речі на "секонді". Колекціоную ведмедиків. Люблю затишні кав'ярні. Не люблю горіхи і брехунів,  прокидатись коли за вікном ще темно. Не люблю шпильки і міні-спідниці. Хочу скупатись в океані, перезимувати в теплих краях, потрапити до Кейкенгофу, навчитися готувати фаршировану рибу, бути уважнішою і не стати на старості товстою :)

29 березня 2014 р.

Good Morning, або "А що на сніданок у вас?"

Розумію, що дещо дивно писати пост про сніданок ввечері, та все ж...
Для мене субота - то напевне найповноцінніший вихідний, коли можна довго спати, а потім робити що хочеш. Ну або ніц не робити. Інколи, я фотографую по суботах, але це приносить мені задоволення, так як мені подобається готувати по суботах. Себто я готую щодня, але в суботу  я то люблю найбільше, бо можу пофотографувати процес, а потім поділитись фото в блозі, а ще - тільки в суботу у нас сніданок стає обідом, бо довго не вибираємось з ліжка... Тому суботній сніданко-обід зазвичай ситний та об'ємний (чи як то назвати правильно....) і складається з тих продуктів, які ми любимо.
Починається ранок з того, що я ставлю воду і запарюю цілий заварник чаю. Дуже люблю з лимоном.
 Не можу не похвалитись своїм новим горнятком, яке дісталось мені за смішну ціну. Дуже я люблю Клімта, і хоч "Гігієна" (саме ця картина символізуючи медицину мала прикрашати Велику залу Віденського університету поруч з алегоричними образами філософії та юриспруденції, але їй так і не судилась така доля - картини були відхилені замовниками і так не стали фресками. Нскізи було продано. «Філософія» була куплена промисловцем Августом Ледерербом, а «Медицина» та "Юриспруденція" — молодим художником і учасником Сецессіону Коломаном Мозером. Доля цих полотен сумна: цих робіт більше не існує. Коли Німеччина в 1930-ті роки захопила Австрію, нацистська держава  присвоїла ці полотна. На кінець війни ці роботи перевезли до палацу Іммерхоф для зберігання, але в 1945 році в цю місцину увійшли союзницькі  сили, і відступаючі війська СС підпалили палац, не бажаючи, щоб він дістався ворогу. Картини загинули. Себто те, що є зараз - відтворено зі старих фото та малюнків) не є моєю улюбленою роботою, та знаючи історію цієї картини мені приємно, що я, хоч і на горнятку, та матиму часточку вже мертвого мистецтва.
Повернемось від мистецтва до їжі, яка, зрештою, теж є мистецтвом. Мистецтвом одержувати задоволення - і від приготування, і від споживання.
Я дуже люблю сир - різний, з більшими і меншими дірками, традиційний "Голандський" і негарно пахнучі швейцарські, з коров'ячого та козячого молока. Для мене ідеальний смак сніданку - це смак свіжого пахучого батону чи білого хліба, хороше масло і сир. Ніби все просто, але це поєднання смаку - одне з моїх улюблених:)
У весняну пору до сніданку завжди є овочі - огірки, помідори чи редиска. Це одна з причин чого я люблю весну - перші тепличні овочі. Хоч вони і сяють від хімії та міндобрив, та все ж вони дууууже бажані...
Макаронні вироби... Я намагаюсь їх їсти мало, все таки то борошно і калорії, та раз в тиждень, в суботу можна  і таке дозволити - з базиліком, оливковою олією та томатами... Ну і в доповнення улюблені яйця і щось м'ясне:) Нині то були курячі котлети-зрази з черемшою та морквяною начинкою, про них і піде мова далі:)
На 8 великих котлет мені знадобилось:
- 300 грамів курячого філе
- 50 грамів свинячого гуляшу ( ну щоб сало було  і фарш був більш соковитий)
- 20 грамів різаної черемші
- 2 шматочки батона попередньо замочені в молоці
- 2 яйця
- 1 варена морквина
- чорний мелений перець та сіль до смаку
- сухарі для панірування та олія до смаження

Куряче філе з свинячим гуляшем перемолоти на фарш з додаванням черемші та булки - ніби як на котлети, але без цибулі. Додати яйця, посолити та поперчити, дати трохи постояти.
Морквину потерти на крупну терку, посолити та помастити олією (я беру оливкову).
З фаршу сформувати котлету, в кожну з них покласти по чайній ложці морквяного "салату", приплюснути та обкатуляти в мелених сухарях. Я смажу на розігрітій пательні (так у Львові називають сковороду) під кришкою на малому вогні. Взагалі, якщо є час, добре таким чином їх запікати в духовці. Виходять подібні на маленькі м'ясні хлібці - через невелику кількість жиру дещо сухі, але я такі люблю.
Моркву, що залишилась можна брати як салат-додаток. Смаження таких котлет не займає багато часу, оскільки я роблю фарш з вечора, а зрання, поки варяться макарончики я і смажу котлети:)
Словом, сніданок  нині був поживний і кольоровий:) А що снідаєте в суботу ви? Без чого не уявляєте ідеальний ранок вихідного дня? Поділіться цікавими ідеями!

5 коментарів:

  1. Ой выходные мы любим, а особенно после тяжёлой недели. А покушать и подавно, выходной день завтраки и обеди у нас в одно время( так само как и у тебя).
    А любят у нас " крученики" это мясо слегка одбитоэ , а в середине курага или чорнослив и все ето толь обжареное или запечено в духовке, а самое главное картошечка с приправами запечена в рукаве с мясом или рыбой. ( постние дни) ну и десерт ето " пляцок"( торт в Львове называют, если не ошыбаюсь)...
    Ну а зразы похожы делаю, только делаю с грыбной начинкой и подаю с соусом.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. мммм....я теж люблю крученики, але робити їх зранку то трохи довго, тому обмежуюсь їх приготування на свята чи інші події. Зрази з грибами теж роблю ( з печерицями), але тоді додаю це трохи тертої картоплі до фаршу.

      Видалити
  2. Ниць дивного немае., уси можуть писати про сниданки у вечери, и про вечери вранци це життя.
    Страва дийсно кольорова,наче райдуга чи весна... а по складу й апетитна и калорийна , але шо поробиш не сидити на суворий диети завжди!
    Доречи, а Кухлик прикольний такий,

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. так-так, кружечка гарненька, пам'ятаю, будучи в Австрії, дуже таку хотіла, але тоді 15 євро за чашку були серйозні гроші. Мені вона дісталась за 40 грн - feel happy :)

      Видалити
  3. Надюша, до чего же ярко и красочно у тебя за завтраком! У меня ни один завтрак в любой день не обходится без чашки черного чая с лимоном. И кусочек хлеба с маслом заменят любое пирожное!))) У нас нет традиций готовить конкретный завтрак в субботу. По разному бывает.
    И от такой яркой, сочной котлеты я бы тоже не отказалась! Хоть в субботу, хоть в любой другой день!)))

    ВідповістиВидалити