About Me :)

Моє фото

У вільний час веду блог, трохи фотогарфую, пишу, печу тортики на замовлення. Люблю придумувати щось нове. Люблю подорожувати та фотографувати. Люблю гладити кота і прикрашати ялинку,  пекти кекси і фруктові тарти, хорошу їжу і фуд-фото, спати на кольоровій постелі, їсти груші і холодець,  купувати взуття і вишукувати якісь прикольні речі на "секонді". Колекціоную ведмедиків. Люблю затишні кав'ярні. Не люблю горіхи і брехунів,  прокидатись коли за вікном ще темно. Не люблю шпильки і міні-спідниці. Хочу скупатись в океані, перезимувати в теплих краях, потрапити до Кейкенгофу, навчитися готувати фаршировану рибу, бути уважнішою і не стати на старості товстою :)

21 березня 2014 р.

Камбала & Company :)

Камбала для мене риба загадкова. Дуже навіть. Пам'ятаю, коли я була мала її постійно продавали в нашому місті в  гастрономі "Золотий колос". Була та камбала велика і плоска, з потворними перекошеними мордочками. Не можу пригадати, як готувала її моя мама чи бабця, але зовнішність обділеної красою риби мені запам'яталась...
І от зайшла я минулого тижня в супермаркет, а там її по 15 грн. за кілограм продають. Але маленьку. Вибрала я дві штуки, йшла з ними додому і думала - готувати, чи розморозити і віддати коту? Пролежала вона в мене два дні в холодильнику. Рівно стільки часу мені було потрібно аби придумати, що з нею робити. Звісно, Google  в поміч:) В інтернеті я знайшла інформацію про те, як правильно чистити камбалу та як обрізати плавники. Ось цей ролик для мене видався найінформативнішим і найбільш зрозумілим. Скажу відразу, я шкірку з животика не знімала, оскільки камбала була маленька і шипів на животі камбала не мала.
Отож, для вечері мені знадобилось:
- риба камбала - 2 шт.
- апельсин - 1 шт.
- сушене орегано - 1 ст. л.
- сіль, трішки цукру, мелений перець
-  консервовані помідори ( є такі хороші італійського походження, продавали якось в мережі супермаркетів "Сільпо" - доволі натуральні на смак) - 2 столові ложки.
Камбалу розморозила і почистила як це показано в відеоролику. Посолила, поперчила, трішки поцукрувала і щедро посипала сушеним орегано. Лимон не використовувала взагалі - надто камбала має особливий запах, аби перебивати його лимоном під час маринування:) Рибу замотала харчовою плівкою і вона 2 доби стояла в холодильнику ( можна  і менше, просто я не мала змоги її скорше приготувати, буває і таке).
Перед запіканням форму застелила фольгою, нарізала кружальцями апельсин, зверху виклала рибку, поверх якої наклала помідори. Думаю, що влітку можна зверху класти свіжі помідори, просто зараз свіжі помідори надто ніякі на смак, тому я їх просто уникаю. Зверху полити оливковою олією (десь по чайній ложці на рибину) та накрити фольгою. Запікала при 170 градусах протягом 40 хвилин.
Риба вийшла не суха, але і не жирна. Запах риби в поєднанні з томатами та орегано був дуже навіть приємним і не специфічним. Перевага камбали - відсутність дрібних кісток, філе легко відходить від хребта.
В доповнення посмажила картоплю.
Запечена апельсина, між іншим, вийшла оригінальним доповненням до гарніру, раджу спробувати. Також, гадаю, було б смачно, якби запекти рибу з помідорками-черрі, але знову ж таки - не сезон наразі...
п.с. У Львові справжня весна - гуляла нині ввечері містом. Я вперше в цьому сезоні вигуляла свій шкіряний плащик та улюблені лакові туфлі. Тепло і не вітряно - красота!  Ну і кілька фото для тих, кому подобається наше місто:)
 Вечірня ратуша.
У Амфітріти знову немає списа...
 Відреставрована башта ратуші вже знову відкрита для відвідувачів (якщо не помиляюсь!)
 Атланти на старій кам'яниці, що там же, на площі Ринок
п.с.2. А це - мій екстра швидкий експеримент скрапу:) Колись такі штуки робила, а тут - в терміновому порядку треба було зробити подарунковий сертифікат на мої послуги ( скоро будуть фото:) ). Дизайн пташок - Оля Коваль - спеціаліст не лише по пташках, а й по інших графічних штучках:)

7 коментарів:

  1. Ніколи не пробувала камбалу. А Ти на таку ціну попала, гріх не приготувати. Рецепт супер апетитний!
    Фото переглянула із задоволенням!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ага, 2 рибини на 6 грн вийшли - то чому б і не купити? До того ж, морожена камбала - то не хек, за рахунок того, що вона не чищена льоду було не багато!

      Видалити
  2. Адміністратор блогу видалив цей коментар.

    ВідповістиВидалити
  3. Як все смачно виглядаэ.аж.....
    завтра и я мабуть приготую таку страву дуже вона апетитна...
    А Львов просто " заглядениэ" гарне мисто було и буде не дивлячись ни на що!
    Будьласка бильше пишить , во так гарно пишете, вам би в журналистику ити!

    ВідповістиВидалити
  4. :) О, дякую!!! Ми якось також взяли камбалу. добре що хоч одну рибинку. Після процесу чищення /а чистив чоловік,я кий не знав як саме це робити/ там мало шо було їсти. Я її просто смажила. Ми її з"їли звичайно, але я не помню ні смак. ні чи сподобалося нам :) Але при нагоді, як застріну знову камбалу, буду пам"ятати, що не все так старшно і можливо спробую!! Дякую!
    фото, до речі, дуже апетитні!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую :) раджу подивитись відео по чистці камбали - я поки не подивилась,то теж не знала як правильно до неї підійти:)

      Видалити
  5. Обожаю камбалу, особенно жаренную с луком:) мммм…и пусть весь мир подождёт!))))

    ВідповістиВидалити