About Me :)

Моє фото

У вільний час веду блог, трохи фотогарфую, пишу, печу тортики на замовлення. Люблю придумувати щось нове. Люблю подорожувати та фотографувати. Люблю гладити кота і прикрашати ялинку,  пекти кекси і фруктові тарти, хорошу їжу і фуд-фото, спати на кольоровій постелі, їсти груші і холодець,  купувати взуття і вишукувати якісь прикольні речі на "секонді". Колекціоную ведмедиків. Люблю затишні кав'ярні. Не люблю горіхи і брехунів,  прокидатись коли за вікном ще темно. Не люблю шпильки і міні-спідниці. Хочу скупатись в океані, перезимувати в теплих краях, потрапити до Кейкенгофу, навчитися готувати фаршировану рибу, бути уважнішою і не стати на старості товстою :)

21 березня 2014 р.

Ідеї для сніданку, або чергові інтерпритації безвідходного виробництва:)

Вітаю:) Щось я останнім часом рідко тут буваю - фоток вже назбиралось на 20 постів вперед, а сісти і написати  - руки не доходили... І якщо взимку коротати вечори за написанням блогу було ідеальним заняттям, то зараз ми ввечері після роботи ходимо гуляти, а прийшовши додому вже хочеться спати - така вона весна... Сьогодні в знак компенсації опублікую два дуже прості рецепти, які, водночас, доволі симпатично виглядають:)
Всі ви напевне знаєте про мою хворобу безвідходного виробництва, "общєпіт" мною б не натішився:) Пам'ятаю прикмету їдальні в санаторії - якщо на ранок макарони - в обід буде молочний суп, якщо його не доїдять - на вечір зроблять запіканку, а як не доїдять вечерю - то свині кухарок будуть щасливі. Свиней в нас нема, Томас - балуваний, та й тричі я продукти не переробляю, а от дати друге життя - просто.
Часто буває, що я, коли готую на вечерю гарнір, можу зготувати більше, і кількість, яка лишається підпадає під категорію " і ні туди, і ні сюди". От тут і йдуть в хід комбіновані запіканки.
Того вечора я робила котлети до картопляного пюре і мала салат з вареного бурячка. Те, що картоплі забагато я зрозуміла відразу, тому завбачливо залишила 3 столові ложки фаршу, який загорнула в харчову плівку і поклала в холодильник. Наступного дня ввечері я мала все необхідне для запіканки.
Я маю таку гарненьку керамічну форму для запікання діаметром 15 см - виходить дві порції.
 Отож, мені знадобилось:
 - вчорашня товчена картопля - скільки маєте. Я мала десь 4 столові ложки, але якщо у вас 5 чи 6 - не біда;
- 3-4 столові ложки фаршу як на котлети
- 2 столові ложки вареного буряка ( можна брати варену моркву - тоді колір буде помаранчевий, або ж тушкований шпинат - буде просто зелений шар, який не пустить колір вниз);
- 1-2 яйця ( я брала одне, але якщо у вас більша форма - візьміть 2)
- 30 грамів масла та сухарі до паніровки.

Спершу про картоплю  - я коли товчу, то додаю молоко, сметану та вершкове масло. Якщо ви готуєте іншим чином і не додаєте жиру - перед приготуванням запіканки підігрійте картоплю і додайте одне яйце та перетріть до однорідної маси.
Форму змазати маслом та посипати сухарями. Викласти шарами: картопля-фарш-буряк-картопля, зверху залити збитим яйцем(або двома). Масло, що залишилось - просто покладіть зверху на запіканку. 
Випікати при 160-170 градусах протягом 25-30 хвилин. Далі залишити в духовці до повного вистигання. На ранок - порізати ( холодним ріжеться ідеально, теплим - не дуже...), підігріти в мікрохвилівці. Подавати попередньо посипавши тертим сиром з невеликою кількістю майонезу. Можна посипати зеленню, або ж полити сметанкою.
Тож якщо ви зранку довго спите - подібні запіканки що готуються звечора - ваш вихід для смачного початку дня:)
 Також не секрет, що багато хто на ранок полюбляє канапки. Я від магазинної ковбаси практично відмовилась, купую її вкрай рідко - ну не викликає вона довіри! Зате запікаю м'ясо, а частіше - різні рулети.
Кілька днів до того я купила черемшу. Жадність не одного фраєра погубила. Ну, зізнаюсь, забагато купила... Лежала та черемша в холодильнику кілька днів наповнюючи його часниковим запахом і потрошку в'яла. В морозилці замерзав щматочок свинини - 7 см в діаметрі і 15 в довжину. Отож, для свинно-черемшевого рулету мені знадобилось:
- пучок підів'явшої черемші
- свинина ( грамів 300-400)
- 2 столові ложки меленого чаберу
- по пів-чайної ложки цукрку  і солі та трішки чорного меленого перцю
-  одне велике яблуко
- 2 столові ложки олії

Я вже колись розказувала, як я "розгортаю" м'ясо на рулет (треба буде якось відео завантажити:) ). Роблячи надрізи "навпіл не до кінця" я перетворила шматочок свинини на велику заготовку під відбивну ( десь 25 см довжини вийшло). Трішки відбила. Але зовсім трішечки - аби зрівняти.
З обох боків цю "відбивну" солимо, цукруємо, перчимо та посипаємо чабером. Скручуємо і даємо 5-6 годин постояти  (можна зробити то зранку і дати постояти до вечора - гірше не стане!).
Перед запіканням розгортаємо, ще трішки відбиваємо, поверх м'яса викладаємо черемшу  (так, щоб в скрученому рулеті вона йшла поздовж), скручуємо і туго перев'язуємо мотузочками чи, як я, стрічкою. На дно посудини в якій запікатимете викладіть порізані плястерками яблука. полийте їх ложкою олії. Зверху кладіть рулет, який полийте другою ложкою олії.
Накрити фольгою і випікати 40 хвилин при 170 градусах. Як буде готове - нехай ще постоїть в теплій духовці до вистигання. Зранку матимете ароматний ніжний рулет, який буде краще ковбаси на канапках. а також потішить око в м'ясній нарізці.
Цікаво, о черемша після запікання має якийсь зовсім не черемшевий смак. Чабер дає м'ясу приємний аромат. Рулет не розвалюється, добре тримається купи. Ідеально до "Бородінського" хлібчика.
За рахунок випікання на яблуках не пристає до дна та залишається соковитим. Довго не залежується. Особливо полюбився Томасу, який їв його разом з черемшею ( коли я готувала з журавлиною - він ягоди не їв:) )
Отакі от вони мої варіанти сніданку, який готується звечора.
А чим снідаєте ви? Які запіканки робите? Буду вдячна, якщо поділитесь досвідом:)
Бажаю легкої п'ятниці і сонячних вихідних попереду!!!

17 коментарів:

  1. Запиканку я роблю майже так само.тильки замисть бурячка кладу твердий сир.
    Рулетики твои даже апетитни треба и соби спробувать.
    Ну а ти Надю частише пиши новинки, а то три нас забуваеш!

    ВідповістиВидалити
  2. запіканку робитиму - до душі прийшлася, тож звіт не забариться:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. цікаво подивитись:) всетаки запіканка далеко не найпривабливіша страва:)

      Видалити
    2. та твоя смачнюня навіть на фото:)

      Видалити
  3. рулет покорив - люблю я останнім часом все печене)))ням-ням))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. поділишся враженнями якщо будеш пекти:)

      Видалити
  4. Я один період робила запіканку подібну, правда без бурячка, і їли ми її як гарячу страву на вечерю. Але потім ми стали до неї байдужими - вона нам здалася надто важкою на вечерю. Але ти нагдала і я так захотіла спробувати по твоєму рецепту..
    О і рулетик спробую якось. Вже накала чоловікові купити черемшу, спробуємо зробити салатик. Ми також майже відмовилися від колбаси. але я просто чи то відварювала мясо чи запікала стандартну шиночку, але це такий гарний рецептик. Але я ніколи не бачила таку приправку чабер - вона продається в пакетиках в супермаркетах?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. так, так і називається "Чабер" - має цікавий аромат, але не має чітко вираженого смаку, тим він і підходить до м'яса:) Я купую зазвичай фірми "Еко", зелені пакетики по 8 грамів. Можна і самим назбирати - зазвичай росте в лісі на полянках, і цвіте ніжно-фіолетовими квіточками. В приправу йде тільки зелене листя. Його і на базарах бабульки, що зіллям торгують сушеним, продають. У Львові є у всіх супермаркетах, різних фірм.

      Видалити
    2. дякую Надю, вчора дивилася в найближчому супермаркеті і не бачила. Буду дивитися далі. тим більше "Еко" у нас точно є приправки різні.

      Видалити
  5. Hi Dear,
    all dishes are looking so great at your blog! Would you be so kind and install a translater! Would like to know more!!!!
    Thank you and all the best
    Elisabeth

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Thank You :) I have already visited Your blog - it's so bright & positive! Will try to install a translater in the nearest time!

      Видалити
  6. Але смачна запіканочка))) І взагалі ростеш на очаш. Читаю всі публікації з посмішкою... Дякую

    ВідповістиВидалити
  7. Надюша, рулет с черемшой замечательный! Я подсела на черемшу, попробую повторить!
    А черемшу лучше хранить не в холодильнике, а в вазочке с водой просто на кухне. Я тоже купила много и именно в воде удалось сохранить ее свежей. Даже, если она на рынке чуть увяла, дома станет просто красавицей!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Тоню, дякую вам за слушну пораду! А то я з жадібності накуплю того зілля, а потім воно в'яне...

      Видалити