About Me :)

Моє фото

У вільний час веду блог, трохи фотогарфую, пишу, печу тортики на замовлення. Люблю придумувати щось нове. Люблю подорожувати та фотографувати. Люблю гладити кота і прикрашати ялинку,  пекти кекси і фруктові тарти, хорошу їжу і фуд-фото, спати на кольоровій постелі, їсти груші і холодець,  купувати взуття і вишукувати якісь прикольні речі на "секонді". Колекціоную ведмедиків. Люблю затишні кав'ярні. Не люблю горіхи і брехунів,  прокидатись коли за вікном ще темно. Не люблю шпильки і міні-спідниці. Хочу скупатись в океані, перезимувати в теплих краях, потрапити до Кейкенгофу, навчитися готувати фаршировану рибу, бути уважнішою і не стати на старості товстою :)

10 березня 2014 р.

Весна & Черемша

Так сі стало, що я  не мала коли писати блог... Матеріалу та рецептів назбиралось чимало, тому найближчим часом тут напевне буду частенько являтись :)
Для початку хочу привітати усіх з приходом весни - сонячної і радісної пори, часу оновлення та пробудження. Ну і всіх панянок та пані, які заходять до мене в гості вітаю з нещодавнім Днем 8-го березня. Найголовніше, що хочу побажати вам - жіночого щастя, міцного здоров'я та шалених почуттів!
 Для мене цей день був просто вихідним, але його вечір наповнився барвами тюльпанів.
Також це був день дегустації нового торту - про нього в наступному пості. Скажу тільки, що все нове - то забуте старе, а рецепт тому підтвердженняю.
Сьогоднішній пост буде більше фото-пост, адже рецепт простенький, і нема чого багато виписувати ні про що. Тому так.
Нині я готувала салат з черемші - нарешті вона з'явилась на базарах! 2-3 гривні за пучечок.  Реально один пучечок іде на одну порцію. Я раніше трохи остерігалась даного зілля, але мала одне партзавдання щодо салату з вищезгаданої рослинки, тому сумнівів не було щодо того, що буде доповненням до обіду найближчим часом:) 
Взагалі, черемша, вона ж ведмежа цибуля, вона ж леверда, калда або ж дикий часник штука доволі смачна, з ніжною структурою та часниковим присмаком. Можна додавати сирою в салати, або ж маринувати, або ж тушкувати для начинки на пиріжки. Я використовувала сирою. Насправді з часниковим присмаком не все так печально - він доволі легкий, до того ж смак яйця та майонезі урівноважує весь екстрім даної травички:)
Отож, на одну порцію салату знадобиться:
- пучечок черемші (десь 100-150 грамів)
- 1 зварене в круту куряче яйце
- 3-4 зварених в круту перепелиних яєчка (я їх суто до декору брала, можна замінити ще одним курячим, тоді салат буде більш поживним)
- 1 столова ложка майонезу
- сіль, перець до смаку.
Черемшу промити, відрізати стовбурці. Зелень дрібно нашинкувати. Додати яйце, порізане невеличкими шматочками, попередньо відклавши половину жовтка. Посолити, поперчити, додати майонез та вимішати.
Я традиційно бавилась з кулінарним кільцем. Спершу поставила по колу половинки перепелиних яєчок, а тоді виклала салат, трішки втрамбувала і присипала зверху яєчком. Вийшло смачно, тому на днях ще загляну на базар.
 Як би так скромніше висловитись, еммм... Словом, останній штрих і готово:)
 Хороша штука весна... Хоч це і не є моя улюблена пора, та все ж це пора першої зелені і тепличної редиски. За це я її люблю. Ну і за тюльпани і білий вишневий цвіт напевне теж. Але редиска крутіша :)))
Зичу всім смачного початку тижня і сонячної погоди!
п.с Ну і фото зі мною - бо я так розумію, що не всі мають про мене уявлення, та попри мою любов до кухні я не ходжу в халатах, фартухах та бігудях :)

18 коментарів:

  1. Восхитительный пост! Настоящее весеннее настроение) Оформление замечательное, ты большая молодец:)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,сподіваюсь трохи весняного настрою передалось і тобі :)))

      Видалити
    2. Автор видалив цей коментар.

      Видалити
  2. краса! і салат напрочуд весняний, наче з мімозою:), а ти - струнка тюльпанова весняночка!

    ВідповістиВидалити
  3. Салатик очень красиво оформлен ) Черемша чудесный продукт, пирожки с ней восхитительные

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. признаюсь - ніколи не пробувала. Але буду вдячна за рецепт :)

      Видалити
  4. Ти як завжди неперевершенна! З святом Весни Надийко!
    А твои шедеври просто супер!
    Молодчинка!

    ВідповістиВидалити
  5. Надюша, тебе очень идут тюльпаны - красавица!!!
    А салатик получился такой весенний. Мне тоже напомнил букет мимоз!))) Очень хочу черемшу, но пока на рынке ее не встречала....

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Тоня:) а щодо черемші... "зустріла" її випадково. Якщо маєте якийсь цікавий рецепт з цією травою - поділітьсся в блозі, пліііііз :)

      Видалити
  6. Надя, ну ти зірка просто:) особливо фото з останнім штрихом сподобалось:)) я черемшу люблю, все ходила повз неї цілу неділю, якось не настроєна була. треба купити. люблю песто робити з черемши і потім на грінки мастити. смачна ідея салатика. ми такий робимо на Великодень, коли яєць багато варених лишається але замість черемши зелена цибуля

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. а я щось черемшу вперше так засмакувала, а от салат з цибулькою то якось не моє.. ну не люблю я такого... ще з редискою і огірком цибуля смакує, а сама.... а от песто треба спробувати зробити:)

      Видалити
    2. готувала вчора цей салатик:))) не пройшла повз черемшу. смакота.....

      Видалити
  7. Ух ты, какая красотища! Салат бесподобно сервирован, но он просто меркнет по сравнению с твоей свежестью и красотой!) Надюш, ты очаровательна! Счастья тебе, весны в душе и бабочек на сердце…с прошедшим праздником Весны!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Йой,Єлєно,скільки компліментів..дякую:))))

      Видалити
  8. :) я з якимось таким страхом відносилась до черемши, але ти так смачно показала і розказала, що я хочу вже спробувати.. тепер буду на базарі виглядати бабсь які стоять в букетиками черемши і обов"язково спробую!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Та я колись теж думала - ну що за бур'яни продають? А насправді то смачно.. Пробувала ще додавати свіжий огірок і домашній сир (творог) - взагалі нямочка:)

      Видалити