About Me :)

Моє фото

У вільний час веду блог, трохи фотогарфую, пишу, печу тортики на замовлення. Люблю придумувати щось нове. Люблю подорожувати та фотографувати. Люблю гладити кота і прикрашати ялинку,  пекти кекси і фруктові тарти, хорошу їжу і фуд-фото, спати на кольоровій постелі, їсти груші і холодець,  купувати взуття і вишукувати якісь прикольні речі на "секонді". Колекціоную ведмедиків. Люблю затишні кав'ярні. Не люблю горіхи і брехунів,  прокидатись коли за вікном ще темно. Не люблю шпильки і міні-спідниці. Хочу скупатись в океані, перезимувати в теплих краях, потрапити до Кейкенгофу, навчитися готувати фаршировану рибу, бути уважнішою і не стати на старості товстою :)

24 лютого 2014 р.

Mix Cake, або незапланований торт

 Інколи, все геніальне виходить просто і випадково. Не можу назвати цей торт геніальним, але вийшов направду смачним. І вийшов чисто випадково. Я готувала сирник на маковому коржі ( невдовзі поділюсь рецептом і не тільки), але оскільки не дуже подумала головою - отримала забагато маси на основу сирника. Ну не викидати ж!!! Отож, макова маса в перерахунку на розмір торта. Форма менша, 13-15 см діаметром - люблю високі тортики:)
Отож, мені знадобилось:
- 3 яйця
- 3 столові ложки цукру + неповна склянка цукру на крем
- 3 склянки борошна
- чайна ложка порошку до тіста
- півсклянки цукрової пудри
- 100 грамів кокосово стружки
- 4 чайні ложки кукурудзяного борошна
- пачка маргарину
- 4 вафельні коржі
- півлітри сметани (бажано домашньої, якщо магазинна - купуйте відразу згущувач)
- 4 столові ложки макової маси+ 2 для верху торта
- сироп для пропитки (брала з консервованих коктейльних вишень)
- пакетик швидкозастигаючого желе від "Доктор Еткер"
- трішки лимонного соку (до білків)
- 100 грамів масла до крему, якщо сметана дуже рідка

Для початку білки відділити від жовтків. Жовтки збити з трьома столовими ложками цукру і відставити. Тим часом на дошку пересіяти борошно з розпушувачем. Зверху натерти на крупну терку маргарин, хоча було б краще, якби він був м'який і тоді просто його порізати. Сікти ножем то стану крихти. Потім додати макову масу або ж 3 столові ложки сухого маку і далі сікти до однорідності маси.
Далі вливаємо на цю січені масу збиті з цукром жовтки і вже руками вимішуємо тісто. Буде липнути до рук, але не лякайтесь - таке і мусить бути.
З цієї маси вийде 5 повноцінних коржів для малої форми. Але, оскільки я вже казала, що мені було потрібно до сирника, я відділила трохи більше половини і в мене вийшло три коржі. Випікала на змащеній маслом і посипаній сухарями формі. Оскільки тісто липке - добре розправляти тісто в формі мокрими руками, оскільки при випіканні воно не росте і не розтікається. випікати при 180 градусах протягом 15 хв. 
Далі готуємо кокосовий шар. Можна спекти одним коржем, можна бавитись як я. Отож, збиваємо білки з цукровою пудрою в тугу піну.Кукурудзяне борошно змішати з кокосовою стружкою. Додати до білка. з готової маси - сформувати кульки, випікати на застеленому пергаментом декові протягом 20 хв в нагрітій до 150-160 градусів духовці. Тепер увага! Якщо пекти ці печенька - їх вистачить на два шари в торті, так, як і мало бути, але за час приготування я і моя коліжанка, яка прийшла мені на допомогу, з'їли половину, тому я спекла два коржі-безе з 3 білків (в мене від сирника лишились) - рятувала положення як могла:) Коржі робляться просто - на вирізану по формі торта вафлю викласти збиту білкову масу, зверху накрити другою вафлею і випікати до коричневого кольору боків білка при 150-160 градусах хвилин так 15 (дивіться, як у вас з духовкою).
Кокосові печенюшки, як вистигнуть, пропитати сиропом. Я використовувала з котейльних вишень, якими потім прикрашала торта.
Готуємо крем. Я роблю традиційний сметанковий - збиваю сметану з цукром до густої маси з додаванням м'якого масла. Якщо сметана магазинна - обов'язково  треба загущувач.
Далі в ідеалі складаємо торт - має чергуватись  - мак-кокос-мак-кокос-мак. В  мене ж вийшло мак-безе-мак-кокос-безе-мак. Макові коржі теж щедро змащувала сиропом. Торт змащуємо і зверзу та по боках.
Далі розводимо швидкозастигаючу галяредку згідно з інструкцією. Форму, в якій пеклись коржі вистелити харчовою плівкою, викласти в неї  2 столові ложки макової маси та залити половиною галяредки і відправити в холодильник. Решту желе лишити в каструльці, де варилось, аби застигло.
Буквально за 10-15 хв желейно-макова маса готова. обережно перекласти її на верх торта. Я це робила наступним чином: зняла боковини, а тоді перекинула догори дном. Плівка легко знялась. Решту галяредки помішала ложкою і вийшли такі желейні кусочки. Їх я виклала поверх прикрасила вишнями та кремом. Торт мусить постояти трохи в холодильнику, аби застиг крем, а потім трохи в теплі, аби  пропитався. Ну і потім назад в холодильник. От такий от вийшов торт на швидку руку:) Вийшло смачно!
Всім бажаю смачного і легкого тижня!

13 коментарів:

  1. красиво и вкусно, формат тортика делает его особо привлекательным, а сервиз добавляет фото уюта!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ну не знаю чи красиво, але смачно. нагадує сільський пляцок-перекладенець на весілля:)

      Видалити
  2. нічого собі торт на швидку руку, скільки різних деталей і приготувань!:) дуже гарний і оригінальний!)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. та насправді на швидку - до мене прийшла коліжанка, ми тринділи, а я паралельно кльопала торт. Він швидкий насправді і невибагливий - то не бисквіт - тут не стукай, тут не грюкай, пильну температуру...

      Видалити
  3. Вау!!!ням-ням!!!
    сама обожнюю пекти - обов'язково спробую - в мене всі "солодкоежки"

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. пробуй:) до того ж то такий пляцок, що що не покладеш - все пасуватиме:)вдалих імпровізацій!

      Видалити
  4. Надюша, вот это торт! И не скажешь, что рецепт родился совершенно неожиданно! Мак в выпечке мне вообще всегда нравится, а в торте это просто чудесно!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. абсолютно випадково - забагато маку мала:) а сама я мак в тісті не дуже люблю, тому цим тортом всіх пригощала:)

      Видалити
  5. Шикарный торт. Красивый разрез!!! Красивое оформление!!! А вкуууусный какой, ммм!!!!!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  6. Прывітанне, Надзежда.

    Мы вельмі ўсцешаныя, што глабальная сістэма пошуку кулінарных рэцэптаў MyTaste стала даступнай і жыхарам Беларусі.
    Зазірніце да нас, і калі Вам спадабаецца сайт, далучайцеся, а мы зробім рэцэпты Вашага блога даступнымі для большай колькасці інтэрнэт-карыстальнікаў.

    Каб далучыцца да MyTaste.by, дастаткова перайсці па спасылцы http://www.mytaste.by/dobavit-svoi-blog-receptov

    Калі ў вас ёсць пытанні, мы з задавальненнем адкажам на іх.

    Усяго найлепшага,
    Адміністрацыя MyTaste.by
    info@mytaste.by

    ВідповістиВидалити
  7. ааа какой тортик красивый, очень хочется кусочек с кофе ))

    ВідповістиВидалити