About Me :)

Моє фото

У вільний час веду блог, трохи фотогарфую, пишу, печу тортики на замовлення. Люблю придумувати щось нове. Люблю подорожувати та фотографувати. Люблю гладити кота і прикрашати ялинку,  пекти кекси і фруктові тарти, хорошу їжу і фуд-фото, спати на кольоровій постелі, їсти груші і холодець,  купувати взуття і вишукувати якісь прикольні речі на "секонді". Колекціоную ведмедиків. Люблю затишні кав'ярні. Не люблю горіхи і брехунів,  прокидатись коли за вікном ще темно. Не люблю шпильки і міні-спідниці. Хочу скупатись в океані, перезимувати в теплих краях, потрапити до Кейкенгофу, навчитися готувати фаршировану рибу, бути уважнішою і не стати на старості товстою :)

1 лютого 2014 р.

Happy Birthday, dear BLOG :)

Рівно рік тому я зробила перший пост в блозі. Ні про що. Отак просто, але вирішила, що буду вести свою сторінку. Спершу не знала про що, потім писала про місця, потім про їжу. І зараз знаю точно, що далі буде їжа:) Це так, ліричний відступ:) 
Як я й обіцяла, сьогодні ми з Томасом виберемо того ПЧ, який отримає від мене презент. Так от, Томас спав і був не надто налаштований щось робити.
Я підготувала папірці з іменами учасниць, скрутила їх трубочками і склала до улюбленого винного келиха.
 Квіточки на папірцях я ставила зрізом стебел селери, вмочених в гранатовий сік. Брєд повний... Але повернемось до кота. Мій чоловік навіть сказав, що сам дістане папірець, аби я не мучила тварину. Ну але ж обрати мав Сер Томас. Тому довелось його будити.. Він був не в гуморі...
Але помивши лапи таки приступив до відповідальної місії.
Я навіть не думала, що він таки дістане аркушик. Я писала по приколу, що діставатиме кіт, і справді хотіла просити чоловіка, але Томас, не довго думаючи, запхав лапку і дістав папірця.
Тільки от халепа в тому, що дістав два. Ну ок, думаю, придумаю якесь заохочення, але як вибрати переможця?  І тут кіт почав гризти один з папірців. Мусила відібрати - а то ще б зжер переможця:)
 Отож, в котячі зуби попав аркушик з іменем PanfiLora, саме вона отримає від мене обіцяний презент - формочки, каву і листівки. Другим аркушиком був папірець на ім'я Евгения Буслова - вона отримає від мене комплект листівок.
 Дякую всім, хто зголосився взяти участь в роздачі слонів. Хто не переміг - не ображайтесь, попереду ще буде багато інших роздач! Ви всі мені дуже важливі і я рада, що ви читаєте мій блог. Панянки які отримали презенти - прошу сповістити мені ваші адреси на пошту nkosholka@gmail.com , аби я могла їх вам надіслати. 
З нагоди вихідного і річниці блогу пекла завиванці з яблуками, про які розкажу пізніше:) Всім гарного дня і приємних вихідних!

16 коментарів:

  1. Надюш, поздравляю тебя и твой блог с Днём рождением!!!! :)) Желаю много новых и интересных постов, море читателей и творческих успехов!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую:) Буду намагатись не розчаровувати своїх підписників!

      Видалити
  2. Вітаю переможниць, і, звичайно ж, тебе, Надя - з першою річницею!

    ВідповістиВидалити
  3. Надя! Поздравляю с такой замечательной датой!!! Пусть блог процветает!!! Поздравляю Ларису и Евгению с сладким подарком!!!

    ВідповістиВидалити
  4. ООО, я прямо попала на день рождение!!! Отлично!!Поздравляю, желаю творческих успехов, творческого вдохновения и как можно больше благодарных, добрых подписчиков!!!!! Отличный, уютный и вкусный блог!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую дуже, і приємно познайомитись! :)

      Видалити
  5. сер Томас неперевершений:), щасливців вітаю, блог просто люблю:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Томас старався:) щоправда ваших прохань не почув:( то в його стилі... я ваш блог теж люблю, він якийсь такий мі-мі-мі:):):)

      Видалити
  6. Поздравляю с годиком)
    Продолжай нас радовать!

    ВідповістиВидалити
  7. Ооооо! Як це я пропустила розіграш!? От дякую! Тут саме те, що я найбільше люблю - випічка, кава, листівки. Мммммм!
    Ну а з мене - витинанка до Дня народження!
    Ось моя ел.адреса Nash_dom05@bigmir.net

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. відправила, чекайте! Єдине - вибачайте за пакування... скотчу не знайшла...

      Видалити
  8. Ничего себе! Совсем не ожидала ) спасибо за розыгрыш )

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. неочікуване завжди приємне:) чекайте сюрпризу, адресу отримала!

      Видалити