About Me :)

Моє фото

У вільний час веду блог, трохи фотогарфую, пишу, печу тортики на замовлення. Люблю придумувати щось нове. Люблю подорожувати та фотографувати. Люблю гладити кота і прикрашати ялинку,  пекти кекси і фруктові тарти, хорошу їжу і фуд-фото, спати на кольоровій постелі, їсти груші і холодець,  купувати взуття і вишукувати якісь прикольні речі на "секонді". Колекціоную ведмедиків. Люблю затишні кав'ярні. Не люблю горіхи і брехунів,  прокидатись коли за вікном ще темно. Не люблю шпильки і міні-спідниці. Хочу скупатись в океані, перезимувати в теплих краях, потрапити до Кейкенгофу, навчитися готувати фаршировану рибу, бути уважнішою і не стати на старості товстою :)

9 лютого 2014 р.

Крем-суп з кукурудзяною крупою

Останнім часом, як я й казала, багато уваги приділяю першим стравам. Нещодавно в блозі Тоні, яка готує прості і смачні страви я надибала цей рецептик. Найцікавіше, що в мене в холодильнику чисто випадково завалялись стебла селери, в шухляді - жменя кукурудзяної крупи, яку просто було шкода викинути - готувала кулешу і так і залишилось, а викинути шкода. Словом, Тонін рецепт був як ніколи доречним. І, як виявилось в ході приготування, простим і смачним. В моєму варіанті трішки інші пропорції вийшли, але від цього зупка не стала гірша:)
Я готувала вчора, а тому нині ми з Томасом довго лежали в ліжку, наш сніданок був незадовго до обіду, через свої зуби я практично безвилазно вдома, тому готую і пишу, пишу  і готую.
Я вже встала і пішла на кухню до ноутбука, а він все спав і сердився,  коли я почала застеляти ліжко..
Нарешті зробила групу у ВК, яка дозволить скорше знаходити потрібні страви:) Сподіваюсь, що скоро там все дороблю і налагоджу:)
Так от, повернемось до супчику.
Мені знадобилось:
- півтори літри курячого бульйону
- 4 картоплини
- 1 цибулина
- 3 стебла селери
- 2 столові ложки кукурудзяної крупи
- 1/4 пачки вершкового масла ( то типу 50 грамів)
- 2 зубка часнику
- чайна ложка куркуми
- 2 столові ложки вершків
Картоплю почистити та порізати невеличкими шматочками. Стебла селери очистити ( як барбару (ревень) - обтягуючи шкірку) та подрібнити. Те ж саме стосується і цибулі. Часник почистити і порізати невеличкими шматочками (не тиснути, а різати!)
На одну пательню влити олію, на іншу - масло. Додати часник. Дати 3-5 хв аби жир увібрав в себе аромат. Часник дістати,  а до пательні з олією вкинута картоплю. До масла - селеру і цибулю.
Смажити протягом 5 хвилин - цибуля стане прозора, а картопля матиме золотисту шкірочку.
Бульйон довести до кипіння. Вкинути до нього картоплю та селеру з цибулею, додати кукурудзяну крупу і куркуму і варити 20 хв. Я солі додавала зовсім трішечки, оскільки сіль була в бульйоні. Готову зупку остудити, перебити блендером  і додати вершки. Виходить ситно, смачно і ароматно. Цибулі не чути, тож якщо у вас хтось її недолюблює - не бійтесь, вона тут добре маскується:)
До зупки я робила гріночки з чорного хліба. Найкраще підходить не надто свіжий хліб. Скибочки порізати, бажано залишити саму м'якоть. Легко змочити водою та смажити на олії протягом 2 хвилин. Діставши з пательні за 2-3 хвилини натерти часником.
 
Всім смачного! Ну і легкого початку тижня:)

5 коментарів:

  1. Няям! Хочу спробувати. Кулеша дома є завжди. Селера тільки корінь. Спробую так.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Думаю,як підсмажиш дрібно порізану половинку кореня - гірше не буде:) Розкажеш чи вдалось!

      Видалити
  2. Красиво и аппетитно выглядит! Люблю крем-суп, спасибо за рецепт )

    ВідповістиВидалити
  3. Надюша, я рада, что рецепт понравился! И цвет у супа красивенный получился!
    Томас ел? Суп, конечно, не совсем его цвета, но все равно близко.)))

    ВідповістиВидалити
  4. Тонічка., дякую за рецепт!Супчик вийшов дуже смачний.хоч і не було збережено ваші пропорціі :) Томаса більше оливки цвкавили і мняско.,так що суп був наш :)))

    ВідповістиВидалити