About Me :)

Моє фото

У вільний час веду блог, трохи фотогарфую, пишу, печу тортики на замовлення. Люблю придумувати щось нове. Люблю подорожувати та фотографувати. Люблю гладити кота і прикрашати ялинку,  пекти кекси і фруктові тарти, хорошу їжу і фуд-фото, спати на кольоровій постелі, їсти груші і холодець,  купувати взуття і вишукувати якісь прикольні речі на "секонді". Колекціоную ведмедиків. Люблю затишні кав'ярні. Не люблю горіхи і брехунів,  прокидатись коли за вікном ще темно. Не люблю шпильки і міні-спідниці. Хочу скупатись в океані, перезимувати в теплих краях, потрапити до Кейкенгофу, навчитися готувати фаршировану рибу, бути уважнішою і не стати на старості товстою :)

8 лютого 2014 р.

Крем-суп з брокколі та форелі

Я нарешті повернулась до Львова. Ніби й не довго мене тут не було, але все ж... Мене за ці дні добряче вимучили, тому дуууже хотіла додому:) Але це ще тільки початок... Наступного тижня, обіцяли, буде легше, та все ж... Хто не в курсі - я роблю собі красиві зубки. Багато зубчиків. Металокераміка. Хто робив - знає, яка це болюча процедура. Але треба було... Тому тепер їм все м'яке і перетерте, оскільки чутливість неймовірна, а кусати не можу... Тому найближчим часом буде багато відповідних рецептів.
В дитинстві я ніколи не любила перших страв.  Яне любила підсмаженої цибулі в борщі, кружалець жиру, що плавали на поверхні супу, насиченого смаку моркви і нейтрального смаку картоплі. Був період, що я повністю ігнорувала перші страв. А потім мене почав ігнорувати мій шлунок:) Почитавши різної цікавої літератури я знайшла кілька альтернатив у приготуванні, та все ж, страва без якогось одного інгридієнту, або ж з іншим методом приготування матиме інший смак, тому на допомогу прийшли крем-супи та мій блендер. Якщо влітку такі супи не доречні, оскільки дуже ситні та подаються тільки гарячими, то взимку - саме враз! Тут вже варто підключити фантазію, а ще - знайти годинку-півтори часу.
Давніше, я придбала в супермаркеті хребти червоної риби на юшку (уху), але купила їх забагато, до того ж вони видались доволі жирними. Так і лежали вони в морозилці, допоки не прийшла ідея. Поруч з рибою місяців зо два морозилась головка броколі - купила і не знала навіщо. І от, прийшла пора:)
На банячок 2,5 л. мені знадобилось:
- 3 більшеньких картоплини
- 1 головка броколі (мала морожену)
- невеличка морквинка
- кавалок червоної риби (обов'язково з плавниками, аби був більш наваристий рибний бульйон), я мала форель, але і лосось підійде:)
- жменя мороженої шпарагівки
- жменя мороженого зеленого горошку
- кілька горошин духмяного та чорного перцю, лавровий листочок, сіль до смаку
- 2 столові ложки вершків

Картоплю почистити, порізати і залити водою. Поставити варитись. Рибу промити, очистити від зайвої луски (якщо така залишилась), додати до картоплі. Додати сіль та прянощі. Броколі промити кип'ятком та поділити на суцвіття, додати до решти, аби варилось. Вкинути ще жменю зеленої шпарагівки. Тим часом натерти на дрібній терці моркву та тушкувати з олійкою на малому вогні допоки не стане м'якою. Горошок відварити до готовності та змастити вершковим маслом.
 Коли овочі зваряться - рибу дістати, картоплю, броколі та квасольку переблендерувати, додавши моркву. Влити вершки. Якщо потрібно - ще посоліть.
Рибу очистити від кісток. Перед подачею в кожну тарілку покласти рибне філе та горошок, зверху залити супом. Можна декорувати морквяним соком, вершками чи зеленню.
Смачного!

4 коментарі:

  1. Надюша, сочувствую тебе... Но зато потом будешь голливудской улыбкой всем улыбаться!))
    Супчик что нужно! Заодно и слово новое узнала.))) Пришлось искать в интернете, что же за овощ такой "шпарагівка". Оказывается моя любимая стручковая фасоль! Так что рецепт взяла на заметку!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ось і я себе підтримую тим, що результат буде хорошим :) а що, хіба російською немає слова "шпараговка"? Мені здається, що є :) а я готувала вагу зупку, з селери і кукурудзяної крупи - теж хороша штука!

      Видалити
  2. Я собі уявила, яка то смакота)))Треба спробувати!
    А від ваших фото просто балдію)))Одразу хочеться покуштувати;)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Насправді все дуже просто, та й часу багато не займає, тож раджу спробувати :)

      Видалити