About Me :)

Моє фото

У вільний час веду блог, трохи фотогарфую, пишу, печу тортики на замовлення. Люблю придумувати щось нове. Люблю подорожувати та фотографувати. Люблю гладити кота і прикрашати ялинку,  пекти кекси і фруктові тарти, хорошу їжу і фуд-фото, спати на кольоровій постелі, їсти груші і холодець,  купувати взуття і вишукувати якісь прикольні речі на "секонді". Колекціоную ведмедиків. Люблю затишні кав'ярні. Не люблю горіхи і брехунів,  прокидатись коли за вікном ще темно. Не люблю шпильки і міні-спідниці. Хочу скупатись в океані, перезимувати в теплих краях, потрапити до Кейкенгофу, навчитися готувати фаршировану рибу, бути уважнішою і не стати на старості товстою :)

5 лютого 2014 р.

Без опадів, місцями фрикадельки :)

На пошту прийшов переказ - а отже якийсь мій рецепт опублікувало якесь видання. Я вже трохи збилась з пантелику хто і що публікує, але мені теж приємно - гроші зайві не бувають, навіть якщо це чисто символічні суми. Вирішила зробити собі презент - купила керамічну міні-пательню, чи то каструльку, чи як би то ту штуку назвати.. 13 сантиметрів в діаметрі яскраво-помаранчевого кольору. Ви певне зрозуміли - що я трохи "двинута" на посудках і всьому, що з тим пов'язано... Але по суті. Погода вчора була весняна - сонячне і чисте небо, під ногами каша з талого снігу, який став брудним і противним, чорна і мокра дорога.
Нещодавно в одному з блогів, які читаю, наткнулась на рецепт фрикадельок. Я звикла що ці міні-об'єкти з фаршу є лише складовою супу, але виявляється, вони чудово пасують до спагеті чи салатів. Рецепт я знайшла, прочитала, але поки зібралась готувати - забула де його читала, тож вирішила робити "на око" - є в мене така хвороба. Не знаю, як мало вийти, але те, що вийшло - мене задовольнило сповна. Рецепт реально на три порції, вийшло 11 фрикадельок - себто вийшло 12, але одна не помістилась в чудо-каструльку, тому її злопав Томас:)
Отож, мені знадобилось:
- кусок свинини - я не знаю скільки грамів.. Прикиньте по фото на око. Руки в мене середньостатистичні:)
- столова ложка домашнього сиру (творогу)
- половина цибулини
- 2 зубки часнику
- 1 яйце
- чайна ложка шпику (меленого сала)
- по пів чайної ложки розмарину та чаберу
- столова ложка мелених сухарів
- олія до смаження
- столова ложка тертих яблук
- столова ложка тертої моркви
- 2 столові ложки соусу (піде і аджика, і домашній кетчуп, або і просто - перетерті помідори)
- вода (в ідеалі бульйон, але не виявилось)

Цибулю, часник та прянощі підсмажити на оливковій олії. М'ясо промити, просушити паперовим рушничком та порізати на шматочки.
Перемолоти на фарш м'ясо, додати сир та шпик і теж перемолоти, те ж саме зробити і з підсмаженими прянощами. Вбити до фаршу яйце, додати сухарі та посолити. Сформувати кульки-фрикадельки.
Обсмажити їх на олії, аби утворилась шкірочка, вкласти до каструльки, в якій тушкуватимуться.
Підготувати соус, а якому то всьо тушкуватиметься. Я мала залишки готового соусу, на кшталт аджики. В каструльку з грубим дном поклала моркву та яблука, додала олії та води і почала тушкувати, посолила і додала соус. Якщо ви маєте свіжі помідори - приваріть їх та перетріть блендером, додайте до моркви та яблук і трохи поваріть. Як почне булькати - знімайте з вогню, заливайте фрикадельки і відправляйте в нагріту до 180 градусів духовку на 20 хв.
Тушкувала накривши великою скляною кришкою. В ідеалі, потрібно тушкувати в глибшій посудині, аби соус покривав фрикадельки повністю.
Мені сподобались фрикадельки у поєднанні зі спагеті. От тут я пожаліла, що зробила замало підливи... Але наступного разу це врахую. Фрикадельки вийшли ароматні і смачні - чудовий варіант обіду. Спробуйте при нагоді!
п.с. Найближчими днями постів не буде, оскільки я не матиму змоги готувати і фотографувати. Причина поважна. Коли все успішно завершиться - обов'язково похвалюсь:)

11 коментарів:

  1. Привіт, Надя! У мене таке враження, що Твої пости стали, ніби веселішими чи як. Хочеться Тебе читати! Відчувається, що пишеш до друзів, а не в пустоту інтернету. Ще такою звичною рідною мовою. Що завжди щось хочеться сказати у відповідь.
    Я тежютащусь від банячків. Мені здається, що нас таких посудолюбів багато.
    З фрикадельок і сама давно прагнула робити підливки. Не дуже вдавалось. Завдяки Твоїй страві у гарненькій каструльці знову хочу. Зараз немає часу на красиве і тривале куховарство. То я люблю пекти подібно, котлети в духовці. Прекрасна альтернатива жареному і пареному :-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Привіт.дякую за теплі слова.тепер пишу для друзів,а мене побільшало ПЧ і я точно знаю,що мене читають,тому пишу як діалог.а щодо настрою..я зараз звіьнилась з роботи,шукаю нову,а тим часм роблю красиві зубки :) от так все на купу :)))

      Видалити
    2. Успіхів у всіх Твоїх справах і починаннях!

      Видалити
  2. смакота вкуснюча в милій посудині!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Класне поєднання -смакота вкуснюча.На смак десь так і вийшо:)

      Видалити
  3. Надя,привет!С каждым разом все больше и больше пускаю слюнки)))какие вкусные фрикадельки!Настоящая шведская кухня!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. привіт,а чому шведська?

      Видалити
    2. у них национальное блюдо фрикадельки...я просто очень люблю шведскую кухню и вообще их быт,много читаю про скандинавские страны,поэтому так написала)))

      Видалити
    3. Навіть не знала :) тепер знатиму.

      Видалити
    4. Навіть не знала :) тепер знатиму.

      Видалити