About Me :)

Моє фото

У вільний час веду блог, трохи фотогарфую, пишу, печу тортики на замовлення. Люблю придумувати щось нове. Люблю подорожувати та фотографувати. Люблю гладити кота і прикрашати ялинку,  пекти кекси і фруктові тарти, хорошу їжу і фуд-фото, спати на кольоровій постелі, їсти груші і холодець,  купувати взуття і вишукувати якісь прикольні речі на "секонді". Колекціоную ведмедиків. Люблю затишні кав'ярні. Не люблю горіхи і брехунів,  прокидатись коли за вікном ще темно. Не люблю шпильки і міні-спідниці. Хочу скупатись в океані, перезимувати в теплих краях, потрапити до Кейкенгофу, навчитися готувати фаршировану рибу, бути уважнішою і не стати на старості товстою :)

3 лютого 2014 р.

Яблучна субота з яблучними струдлями

На вихідних мій блог відзначив першу річницю, точніше - в суботу. Торта не пекла, а вирішила закалатати дріжджове тісто і спекти струдлі-завиванці з яблуками, такі, як робить моя мама. На начинку брала яблука з цинамоном (корицею) і яблука з гарбузом. Друге поєднання вийшло більш соковитим і смачним. Звісно, що не обійшлось без казусів - знову переборщила з начинкою і мої завиванці успішно трісли збоку. Тому щоб ніхто не бачив тієї ганьби ми один швиденько злопали (55 см тіста з ябками - то вам не просто так :) :) :) )
Отож, у мене була яблучна субота, а на два величенькі струдлики і 6 пиріжків (було лінь робити третього малого) мені знадобилось:
- 300 мл підігрітого молока
- 40 грам дріжджів
- 100 грамів топленого масла
- 2 яйця і 2 жовтки (білки пішли до начинки)
- 2 столові ложки цукру
- дрібка солі
- борошно (не міряла, скільки взяло)
- 3 величеньких яблука+2 столові ложки цукру+чайна ложка кориці
- 2 столові ложки гарбузового варення
- 1 яйце для змащування

Молоко підігріти і розчинити дріжджі, додати ложку цукру і трохи борошна, аби вийшло рідке тісто. Залишити в теплі на півгодини, аби підійшло.
Далі - як стандартне дріжджове тісто, додаємо яйця, жовтки, масло, решту цукру і сіль. Досипаємо по трошки борошно і замішуємо тісто. Я  місила доволі довго. Готове тісто поклала в великий баняк і змастила зверху олією. Накрила рушником, закутала коциком і поставила біля батареї. За годину -півтори виросло майже в чотири разу. 
Поки сходило тісто - почистила і подрібнила яблука, змішала їх з цукром, корицею та білками, додала варення з гарбуза .
Коли тісто підійшло - поділила його навпіл (як виявилось не дуже точно) і розкатала тонким прямокутником. Наклала начинку, скрутила і поклала на змащене олією деко. Поруч ліг ще один друг-кабанчик. Лишила на 20 хвилин аби підійшли. Перед тим як відправити в розігріту до 200 градусів духовки змастила яйцем. 
Пекла 20 хвилин. Діставши з печі - накрила вологим рушничком і за 10 хвилин вже нарізала:)
Для мене це найпростіша випічка, але водночас дуже домашня і смачна.

5 коментарів:

  1. А я ще знаєш який секрет знаю? На тісто спочатку треба насипати панірувальні сухарі, а вже потім викладати начинку. Тоді сухарі вберуть вологу з яблук, тісто під ними не буде вологе і зверху не буде відставати. Спробуй!
    Я також люблю струделі, і роблю їх або на дріжджовому тісті, або на листковому. Дуже смачно!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую за пораду:) я сиплю сухарі в ягідну випічку - вишні, смородину, а яблука більш сухі, тому з ними того не практикувала, хоча треба буде спробувати!

      Видалити
  2. Ой,ну проосто невозможно пройти мимо!Как же я люблю выпечку с яблоками!

    ВідповістиВидалити
  3. Мммм! Спасибо за рецепт! Обязательно попробую!

    Приглашаю в мой блог! Буду рада мнению по поводу нового поста и участию в БОЛЬШОМ розыгрыше :)
    Shurshitta.com

    ВідповістиВидалити