About Me :)

Моє фото

У вільний час веду блог, трохи фотогарфую, пишу, печу тортики на замовлення. Люблю придумувати щось нове. Люблю подорожувати та фотографувати. Люблю гладити кота і прикрашати ялинку,  пекти кекси і фруктові тарти, хорошу їжу і фуд-фото, спати на кольоровій постелі, їсти груші і холодець,  купувати взуття і вишукувати якісь прикольні речі на "секонді". Колекціоную ведмедиків. Люблю затишні кав'ярні. Не люблю горіхи і брехунів,  прокидатись коли за вікном ще темно. Не люблю шпильки і міні-спідниці. Хочу скупатись в океані, перезимувати в теплих краях, потрапити до Кейкенгофу, навчитися готувати фаршировану рибу, бути уважнішою і не стати на старості товстою :)

27 лютого 2014 р.

Трохи більше, ніж звичний бульйон

Я не знаю як ви, але я дуже люблю курячий бульйон. Готую його лише на домашній курці, а ще ліпше - на домашньому півні. Родом птахи зазвичай з Рівненщини:) Але є одне "але" - я не люблю пити бульйон з горнят, більше мені до вподоби робити бульйоно-супчик, легкий в приготуванні, але поживний. Ну і є в мене хвороба, яка називається "безвідходне виробництво". Хороша така хвороба, все таки краща від поширеної "не доїм, то хоч понадкушую" :) До чого я веду? За день до того я готувала печену в прянощах картоплю. Все дуже просто - картоплю відварити в мундирах до напівготовності, потім порізати скибочками, вимішати в олії, викласти на застелене пергаментом деко, посолити і щедро посипати спеціями - в мене це були базилік і розмарин. Запікала в духовці при 170 градусах поки не була готова картопелька ( хвилин 15-20). Але: картопельки я взяла забагато, а на папері залишилось дуууже багато олії і спецій. Але про то згодом.
Повернемось до бульйону. Я традиційно беру 2,5 літрову каструлю, в якій за раз варю "комплект" - то або крило і шматок грудки, або лапка і шийка... Ну ви зрозуміла:) Одного разу я взяла варити пів курки - на ранок мала холодець. Все таки домашня курка - всім куркам курка:) Так от, варю я зазвичай з невеличкою цибулинкою, морквою, корінцем петрушки, кількома горошинами духмяного перцю, дрібкою зерен коріандру та чорного перцю.
Так от, цього разу я робила все так само, тільки коли на наступний день бульйон був готовий - я дістала з нього все, що варилось і поставила на вогонь. Коли майже кипів - вкинула очищену від шкірки печену картоплю, і варила, поки вона не розварилсь ( то не довго). Потім додала назад цибулину і перебила все блендером. Додала подрібнену моркву. Варила на малому вогні - по консистенції було як рідке пюре, але дуже пахучу ( через спеції з картоплі). Додала ще столову ложку пшона. Проварила ще 10 хв. і накривши кришкою дала постояти 15-20 хвилин. М'ясо обібрала з кісток і повернула до супу. 
Поки він настоювався, взяла булку і на деку, де пеклась картопля (те саме, де багацько спецій лишилось), підсмажила в духовці.
Супчик вийшов не густим і не рідким, чимось середнім. Пахучим і поживним. Можете спробувати при нагоді, це просто:)
п.с. Найближчим часом публікацій не буде, оскільки працюю над новим цікавим проектом, зате потім.... Буде багато нового. Зовсім скоро:) Зачекайте трішки!

17 коментарів:

  1. Очень люблю такой бульончик!Как же аппетитно!Надюш,заинтриговала новым проектом,ждем!)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ще трішечки, я вже на фінішній прямій!

      Видалити
  2. О, ще щось смачне і просте! З супами часто буває криза фантазії. Таку няму можна спробувати. Та і бульбу теж!
    Новий проект - це супер! У Тебе і так файно і цікаво, а нововведеннями заінтригувала! :-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. криза фантазії щодо приготування супів - це і про мене теж )) Надя молодець!

      Видалити
  3. Хлеб так аппетитно смотрится на фоне чашечки с бульоном ))

    ВідповістиВидалити
  4. Надюш, ну до чего аппетитный пост! Только вчера купила фермерскую курочку, поэтому пойду варить "курячий бульйон":)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. фермерська курочка - це добре:) а бульйончик - ще краще:)

      Видалити
  5. Класс! Я також обожнюю домашній бульйон, особливо з крилець чи сердечок. А тоді дадаю трошки дрібної вермішельки-павутинки, приправляю і ммммм...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ооо, то мій чоловік любить тоненьку лапшичку-павутнку... а от сердечка - то моя маленька хвороба:)

      Видалити
  6. Надюша, заинтриговала новым проектом, увлекла ароматным бульоном... Хоть оставайся жить у тебя в блоге!)))))
    Да-а-а, домашняя курочка это клад! Из нее такой бульон получается - и вкусно, и ароматно... Шедевр!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. тільки от знайти годовану зерном без домішок екологічно-чисту курочку чимдалі складніше... :(
      п.с. проект має бути цікавим:)

      Видалити
  7. как захотелось попробовать! очень аппетитно выглядит!
    very nice blog by the way :)

    kisses from Russia,
    Juliet
    RUSSIAN DOLL

    ВідповістиВидалити
  8. Очень понравился ваш блог, буду читать, вкусные рецепты!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, буду рада бачити серед своїх читачів:)

      Видалити
  9. Какуй вкусный блог. Спасибо за приглашение, остаюсь :)

    ВідповістиВидалити