About Me :)

Моє фото

У вільний час веду блог, трохи фотогарфую, пишу, печу тортики на замовлення. Люблю придумувати щось нове. Люблю подорожувати та фотографувати. Люблю гладити кота і прикрашати ялинку,  пекти кекси і фруктові тарти, хорошу їжу і фуд-фото, спати на кольоровій постелі, їсти груші і холодець,  купувати взуття і вишукувати якісь прикольні речі на "секонді". Колекціоную ведмедиків. Люблю затишні кав'ярні. Не люблю горіхи і брехунів,  прокидатись коли за вікном ще темно. Не люблю шпильки і міні-спідниці. Хочу скупатись в океані, перезимувати в теплих краях, потрапити до Кейкенгофу, навчитися готувати фаршировану рибу, бути уважнішою і не стати на старості товстою :)

17 лютого 2014 р.

Вівсяні млинці до сніданку

Я б може і не пекла тих млинців, але в мене залишилось молоко. Те, в якому я замочувала булку на котлети. Між іншим, багато хто стикається з цією проблемкою - ну не виливати ж те молоко... В ньому зазвичай залишається трохи крихт. Можна погодувати ним песика чи котика. Наш Томас молоко недолюблює, тому довелось міркувати. Муза прийшла швидко - коли мені на очі трапився слоїк з вівсяними пластівцями, відразу згадала, що вівсяне борошно є більш корисним, аніж пшеничне.
Рецепт вийшов простий, смачний, а головне - корисний! Тому хто не знає чим снідати завтра - прошу:)
На дві порції млинів знадобиться:
- неповна склянка молока ( була повна до замочення булки, відповідно десь 20% увібрав хліб на котлети)
- невеличке яблуко
- 8 ложок вівсяних пластівців
- розпущувач до випічки на кінчику ножа
- чайна ложка олії
- 1 яйце
- 2 чайні ложки цукру
- дрібка солі
- трохи ваніліну або пакетик ванільного цукру

Пластівці перетерти в кавомолці - я робила це в два заходи, в цілому витратила менше хвилини:) Яйце збити з молоком. Борошно, сіль, цукор, ванілін та розпушувач з'єднати, влити до них молоко з яйцем, перекалатати, додати олію та потерте на крупну тертку яблуко. Якщо буде дуже густе (якшо мале яйце) - додайте трішки молока або води. Дайте тісту 10-15 хв. постояти. Смажити як традиційні оладки на олії. 
Вийдуть дещо специфічні на смак, але я таке люблю:) 
Зверху можна полити медом, морозивом чи шоколадом ( я то люблю найбільше :) )
Смачного!

6 коментарів:

  1. Ммм, смакота!
    Останнє фото таке весняне!

    ВідповістиВидалити
  2. выглядит все так, что хочется быстрей накинуться )))
    очень красиво )

    ВідповістиВидалити
  3. і я люблю панкейки з вівсяної муки! правда роблю на уислому молоці. я так завжди кисле молоко утилізую:))

    ВідповістиВидалити