About Me :)

Моє фото

У вільний час веду блог, трохи фотогарфую, пишу, печу тортики на замовлення. Люблю придумувати щось нове. Люблю подорожувати та фотографувати. Люблю гладити кота і прикрашати ялинку,  пекти кекси і фруктові тарти, хорошу їжу і фуд-фото, спати на кольоровій постелі, їсти груші і холодець,  купувати взуття і вишукувати якісь прикольні речі на "секонді". Колекціоную ведмедиків. Люблю затишні кав'ярні. Не люблю горіхи і брехунів,  прокидатись коли за вікном ще темно. Не люблю шпильки і міні-спідниці. Хочу скупатись в океані, перезимувати в теплих краях, потрапити до Кейкенгофу, навчитися готувати фаршировану рибу, бути уважнішою і не стати на старості товстою :)

14 лютого 2014 р.

ПП, або паштет і презенти :)

Нині я поділюсь рецептом печінкового паштету з чорносливом, але спершу похвалюсь:) Ще восени мене запросили взяти участь в одному конкурсі, який проводився в мереж інтернет і організатором виступав ТД "Петровский" (м. Москва, Росія). Умови були в групі ВК "Гурман 24", головна з яких - повторити рецепт майстра. Ну факт того, що я зайняла перше місце :) Рецепт я зараз і не пригадаю, головним інгридієнтом був м'який сир типу "Філадельфія". Десерт чимось нагадував мус-галяредку з шоколадним суфле. В мене були представлені два рецепти. От тільки не знаю, який з них переміг:)
Скажу, що вийшло смачно. А подарунок - теж ням-ням. З Москви прислали чималу бандерольку, в якій виявилась літрова бляшанка оливкової олії, упаковка добротного какао та упаковка шоколадних таблеточок для декору, випічки чи приготування гарячого шоколаду.
Томас порадів разом зі мною, йому було дуже цікаво - чим то я так шурхочу, а він, бідний, знизу не бачить...
З чоловіком ми теж обмінялись приємними дрібницями - він мені ніжно-рожеві тюльпанчики, я йому - ніжне сирне сердечко. І полуницю:) Треба ж і собі галочку поставити з нагоди свята:)
Трошки потішилась, а тепер до рецепту.  Я готувала ароматний печінковий паштет з чорносливом. Зізнаюсь, робила таке вперше. І результат мене дуже втішив. Повторю ще.
Отож, день паштету. Готувала я його ще у вівторок. Доїдаю досі. Чергова страва з категорії "збираємо все, що полишалось, аби не викидати". Так, так, жидівська натура дається взнаки:)
Для початку скажу, що мала готового. Коли варила бульйон у мене залишилась куряча лапка і кавалок білого м'яса, а ще - морквина і цибулина з якими варився бульйон. Я то всьо дістала, м'ясо обібрала від кісток (разом зі шкірками). Кілька днів тому пекла свинину з чорносливом та морквою. М'ясо пеклось на моркві, аби не прилипнуло. Поміж морквою був чорнослив. Словом, під час готування то всьо гарно протушилось в жиру і мені нічого не лишалось, як збити то блендером в однорідний ароматний соус. Вийшло десь 5 столових ложок. В цьому соусі я пекла печінку. Ще була суха булка, яку я розмочила в молоці. Ну ніби з цим все. Отож складові:
- 200 грамів вареного курячого м'яса
- варена морквина
- маленька варена цибулина
- 300 грам печінки
- 2 яйця
- 100 грам молока
- жменя сухої булки ( не знаю як то номінально виразити)
- 2 жмені чорносливу
- мелені сухарі для посипання форми.
Спочатку готуємо печінку (брала свинячу). В ємність покласти печінку, залити водою і поставити в духовку розігріту до 150 градусів на 25 хвилин. До печінки покласти кілька горошин духмяного перцю і корінець петрушки. Потім печінку дістати, змазати сосом з моркви та чорносливу, покласти в ємність для запікання з кришкою, попередньо вливши туди 2 столові ложки олії і 100 мл води, закрити і ще тримати в духовці 15-29 хвилин.
Молоко підігріти і залити ним сухарі. М'ясо, моркву, цибулю і печінку перемолоти на м'ясорубці. Печінку мелемо з залишками соусу.  Додаємо булку з молоком, яйця, солимо, перчимо та добре вимішуємо. Можна додати трохи вареного сала чи бочка ( не мала ні одного, ні другого).
 Форму змазати маслом і посипати сухарями. Можна додати кунжуту. Половину паштету викласти у форму, поверх - порізаний чорнослив. За допомогою виделки чи ножа "втопити" кожен шматочок в паштеті.
Зверху викласти решту паштету і поставити в розігріту до 180-190 градусів духовку на 35-40 хв. (залежно від висоти паштету). Готовий паштет "викинути" з форми догори дном на тарілку і дати постояти хоча б 2-3 години.
А тоді - декоруйте та насолоджуйтесь смаком. Смачно в поєднанні з солодкавим журавлиновим (клюквенним) соусом. Виразний аромат чорносливу добре пасує до печінки.
Всім смачного та вдалих експериментів!
п.с. Ще смачно додати до паштету м'якоть печених яблук, а в середину - дрібно порізані кислі свіжі яблука. Ну але то вже інший рецепт:)

7 коментарів:

  1. Мммм...як смачно все виглядає:)
    І романтично)))

    ВідповістиВидалити
  2. посилка крутецька! вечір мур-романтичний:) мясорубка шедевральна, а паштетовий декор дуже радує око!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. та ще й неочікувано приємна листівка з ароматом любові Лева до мене домчала, ДЯКУЮ!!

      Видалити
    2. о, так швиденько:) а то я було вже розчарувалась в нашій пошті:) Тільки снігу в нас вже взагалі не залишилось, на вигляд майже весна:) а мясорубка... ну не можу я з нею розлучитись:):):)

      Видалити
  3. Паштет выглядит очень соблазнительно! Спасибо за идею!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. був смачний, похвалюсь:) А щодо декору - бачила подібний на одному сайті. Щоправда акуратніший, а то в мене вже залишки майонезу були, тому й не надто охайно вийшло...

      Видалити
  4. Паштеты мне нравятся! А вот с черносливом не пробовала ни разу! Надюша, заинтриговала ты меня...

    ВідповістиВидалити