About Me :)

Моє фото

У вільний час веду блог, трохи фотогарфую, пишу, печу тортики на замовлення. Люблю придумувати щось нове. Люблю подорожувати та фотографувати. Люблю гладити кота і прикрашати ялинку,  пекти кекси і фруктові тарти, хорошу їжу і фуд-фото, спати на кольоровій постелі, їсти груші і холодець,  купувати взуття і вишукувати якісь прикольні речі на "секонді". Колекціоную ведмедиків. Люблю затишні кав'ярні. Не люблю горіхи і брехунів,  прокидатись коли за вікном ще темно. Не люблю шпильки і міні-спідниці. Хочу скупатись в океані, перезимувати в теплих краях, потрапити до Кейкенгофу, навчитися готувати фаршировану рибу, бути уважнішою і не стати на старості товстою :)

11 лютого 2014 р.

Дещо про сніданок

Сніданок то така невизначена штука, яка в кожного відбувається в різний час. І не  у всіх це ранок. У вихідні, приміром, в нас то ближче до обіду. Нині - в 11 годині. 
Я не можу назвати ці канапочки брускетами, оскільки це щось  посереднє - між брускетами і грінками, оскільки технологічно італійські брускети готуються без жиру, а вже потім намащуються чи збризкуютсья олією. Справа в тому, що я готувала зажарку до супу на вершковому маслі. І дала його забагато. Знову спрацьовує принцип "безвідходного виробництва". Жир залишився на мательні і я йому дала друге життя:) Але в рецепті пишу як з урахуванням нового масла. Отож, на дві канапочки (мені більше не треба:) ) мені знадобилось:
- столова ложка вершкового масла
- чайна ложка сушеного базиліка
- половинка зубця часнику
- 2 скибочки булки
- трошки пармезану
- трішки солі
- один томатик "чері"
- один каперс

Масло розтопити, покласти на нього булку.  Відразу перевернути. Сторону в маслі щедро посапати базиліком і перевернути назад. Другу сторону, яка, відповідно, теж в маслі, теж посипаємо. На середньому вогні підсмажуємо. Трішки підсолити. Перевернути. Злегка натерти часником, тут же на пательні покласти зверху начинку - порізані каперси чи томати і посипати тертим пармезаном. за 1-2 хвилини як сир трішки підтане - зняти з вогню і їсти:)
 Здається, що то навіть і рецептом толком не назвеш, але вийшло яскраво і смачно.
А оцей міні-натюрморт мене просто запер. Не знаю чим - певне кольором...
А наш мілашка Томас кілька днів тому отримав подарунок від Optimeal  - фірми-виробника смачних та корисних кормів для чотирилапих улюбленців. В промо-наборі він отримав мішечок сухого корму (300 грамів) і 2 пакетики мокрого. Мокрий йому засмакував дуже-дуже (він у нас, між іншим, пацан перебірливий, і абищо не їсть), а сухий ще не відкривала.
Наш кіт чекає весни, аби йти на прогулянку - зараз погода для того не найкраща, мокро в лапи і пасмурно... Тому обмежується спогляданнями на пташок з вікна балкону лоджії.
 Але скоро буде весна. Якщо, звісно,16 березня не почнеться ще одна зима (львів'яни зрозуміють:) )

7 коментарів:

  1. Не даєш передихнути! Таке красиве знову. Я люблю все, схоже на грінки.
    Зупа в мене файна получилась нині. Тільки я не блендерила і зажарку з іле індика зробила. Головне, щопереконалась, що кулеша в зупці дуже смакує.
    Прикольно Ти про корм написала, придивись ;-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. про корм я вже виправила:) От що значить писати поспіхом:) А чим індик поганий? Добре філе, в міру жирне, та й бульйон з індика хороша штука. Рада, що сподобалось. Доречі, кукурудзяна крупа дає солодкавого присмаку стравам, що мені дуже подобається!

      Видалити
    2. О, нічим не поганий. Я часто на телефоні пишу, від чого коменти не зрозумілі получаються :-)
      Ми бульйон полюбляємо з індичих ший. І дешево, і м'яска купа :-) Нині відбивні робила. Супер альтернатива свинним і курячим.
      А випікати солодке з кукурудзяною крупою щось можна?

      Видалити
  2. Грінки виглядають апетитно, треба і собі щось подібне організувати... Фотки гарні і яскраві ))

    ВідповістиВидалити
  3. Надюша, как красиво!!! У тебя всегда красивые и аппетитные фотографии!
    Я завтракаю обычно ближе к 11, поэтому у меня завтрак больше на обед похож.))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. У мене зараз так само - чоловіка годую перед дев'ятою, а сама снідаю ближче до обіду. Певне такі біоритми...

      Видалити
  4. Очень люблю брускетту!!! Шикарный фотографии, очень смачные! Вот так протянуть руку и утащить одну или две)))

    ВідповістиВидалити