About Me :)

Моє фото

У вільний час веду блог, трохи фотогарфую, пишу, печу тортики на замовлення. Люблю придумувати щось нове. Люблю подорожувати та фотографувати. Люблю гладити кота і прикрашати ялинку,  пекти кекси і фруктові тарти, хорошу їжу і фуд-фото, спати на кольоровій постелі, їсти груші і холодець,  купувати взуття і вишукувати якісь прикольні речі на "секонді". Колекціоную ведмедиків. Люблю затишні кав'ярні. Не люблю горіхи і брехунів,  прокидатись коли за вікном ще темно. Не люблю шпильки і міні-спідниці. Хочу скупатись в океані, перезимувати в теплих краях, потрапити до Кейкенгофу, навчитися готувати фаршировану рибу, бути уважнішою і не стати на старості товстою :)

2 лютого 2014 р.

Легкий сніданок зі східними нотками

Сьогодні хочу поділитись фото сніданку - легкого в приготуванні, але смачного і поживного, до того ж, він готується без жиру. Таку версію омлету полюбляє моя мама, яка має деякі проблеми з підшлунковою, такий варіант обробки яєць буде смачним сніданком і для тих, хто має виразку чи гастрит, або ж просто не хоче споживати зайвих жирів. Я урізноманітнила рецепт фаршем, аби омлет був більш ситним, але замість м'яса чудово підуть і шматочки рибного філе чи сиру, зелений горошок чи кукурудза. Смачно також з пекінською капустою.
Я мала цвітну капусті. Відварену. І не знала, що з нею робити...
Для орієнтування зазначу, що посудинка в якій я пекла мала десь 15 сантиметрів в діаметрі. Отож, я взяла:
- маленьку головку відвареної цвітної капусти
- 3 яєчка
- 50 мл вершків (або замініть сметаною чи молоком)
- столова ложка фаршу як на котлети
- сіль, перець до смаку.
На дно форми викласти капусту, зверху - міні-фрикадельки з фаршу (сирі!), посолити, поперчити і залити збитими з вершками яйцями. Випікати в закритому керамічному посуді протягом 30 хвилин при 170 градусах.
Я це роблю звечора, так і залишаючи яйця в духовці на ніч. Зранку нарізати скибочками, можна підігріти в мікрохвилівці. Добре пасує до салатів. Особисто мені смачно з міксом салатів, кедровими горішками та бальзаміком, але це індивідуально:)  А ще - їсти його паличками. Пухке пропарене яйце нагадує мені чимось на смак тофу...

Перший день користувалась модним чайником:) От тільки свисток в нього такий потужний, що Томас був в шоці:) Зранку вихідного дня в мееню зазвичай какао.
 А після сніданку ми ще вирішили трохи повалятись в ліжку - неділя все таки. Надворі було нереально зимно, погода не сприяла вилізанню з-під ковдри... Ледве застелила ліжко - коту явно було комфортно під ковдрою і він опирався, навіть погрожував:)
 Завтра понеділок, і я не йду на роботу:) А в кого тиждень робочий - нехай він у вас мине результативно і легко!
 Надобраніч!

6 коментарів:

  1. починаю розмовляти з котом і обожнюю маленьку каструльку та кольори твоїх фото...:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Аню:) Я теж розмовляю з котом. Враження, що він все розуміє! Я фанат маленьких каструльок, особливо керамічних:)

      Видалити
  2. Какие аппетитные фотографии!ну а котик твой...нет слов!Милаха!

    ВідповістиВидалити
  3. Надюша, у тебя был отличный завтрак! Я люблю такие омлеты, только капусту кладу сырую. Мне нравится, когда она чуть похрустывает.
    Томас серьезный парень! Еще и грозится, если что не так!))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А я додаю сиру пекінську - вона більш ніжна виходить

      Видалити