About Me :)

Моє фото

У вільний час веду блог, трохи фотогарфую, пишу, печу тортики на замовлення. Люблю придумувати щось нове. Люблю подорожувати та фотографувати. Люблю гладити кота і прикрашати ялинку,  пекти кекси і фруктові тарти, хорошу їжу і фуд-фото, спати на кольоровій постелі, їсти груші і холодець,  купувати взуття і вишукувати якісь прикольні речі на "секонді". Колекціоную ведмедиків. Люблю затишні кав'ярні. Не люблю горіхи і брехунів,  прокидатись коли за вікном ще темно. Не люблю шпильки і міні-спідниці. Хочу скупатись в океані, перезимувати в теплих краях, потрапити до Кейкенгофу, навчитися готувати фаршировану рибу, бути уважнішою і не стати на старості товстою :)

25 січня 2014 р.

Картопля та гриби

Хвороба хворобою, але їсти хочеться. А коли хворієш - то хочеться чогось, невідомого чого, інколи чогось реально невідомого, а часом - чогось простого і банального. Добре, що зі мною сталось друге.
Захотілось мені картоплі. Аномальне явище, оскільки я її практично не їм, а як і їм - то без великого ентузіазму. А тут... Напевне то від температури:)
Я не знаю, як ОЦЕ назваати - можна було б красиво наректи "гратеном", але на вигляд - звичайна собі запіканка. Я назву просто - картопля з грибами.
Якось раніше гуляла чужими блогами і наткнулась на подібний рецепт, але зі свіжими білими грибами. В мене були печериці, тому з того і виходила.
Отож, мені знадобилось:
- 5 відварених "в мундирі" картоплин
- 15 міні-печериць (або беріть 7-8 звичайних великих)
- 2-3 яйця (залежно від розміру)
- 100 мл вершків (якщо берете молоко - то додайте ще столову ложку сметани)
- сіль, прянощі. оливкова олія
- 100-150 грамів тертого сиру
Картоплю, відварену в шкарлупі охолодити, очистити і нарізати плястерками. Печериці промити, почистити і теж накраяти. У форму, мов риб'ячу луску складаємо почергово гриби та печериці. Перчимо, солимо, поливаємо зверху олією (десь 2-3 столові ложки). Збиваємо яйця з сіллю та вершками і заливаємо картоплю зверху. Засипаємо тертим сиром. Я ще посипала майорнаом. Далі - накривайте фольгою чи кришкою і на 30 хв. врохігріту до 160 градусів духовку. Потім зніміть фольгу і тримайте в духовці ще 10-15 хвилин, аби зарум'янився сир.
Виходить - як картопля з паровим омлетом і грибами. Мені сподобалось. Оригінальний варіант гарніру. Або ж самостійна страва. Гадаю, якби ви ще між печерицями поклали шматочки шпондеру чи полядвиці, або білого курячого мняска - вийшло б чудно :)
 Вигляд може і не найкращий, але смак потішив!

4 коментарі:

  1. Надя, как у вас интересно!! И вкусно!! Много чего уже взяла на заметку:))
    Фотографии чудесные!!!
    Рада нашему знакомству!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я рада що вам сподобалось,мені теж приємно познайомитись :)якби ви щось не розуміли з написаного у блозі - кажіть,я вам перекладу:)))

      Видалити
    2. Автор видалив цей коментар.

      Видалити
    3. Автор видалив цей коментар.

      Видалити