About Me :)

Моє фото

У вільний час веду блог, трохи фотогарфую, пишу, печу тортики на замовлення. Люблю придумувати щось нове. Люблю подорожувати та фотографувати. Люблю гладити кота і прикрашати ялинку,  пекти кекси і фруктові тарти, хорошу їжу і фуд-фото, спати на кольоровій постелі, їсти груші і холодець,  купувати взуття і вишукувати якісь прикольні речі на "секонді". Колекціоную ведмедиків. Люблю затишні кав'ярні. Не люблю горіхи і брехунів,  прокидатись коли за вікном ще темно. Не люблю шпильки і міні-спідниці. Хочу скупатись в океані, перезимувати в теплих краях, потрапити до Кейкенгофу, навчитися готувати фаршировану рибу, бути уважнішою і не стати на старості товстою :)

11 січня 2014 р.

Сюрприз для інших, або "Мій невиліковний склероз"..

Не так давно Місяць тому одна панянка Віта зробила мені "презент" - невеличку рекламу блогу. Добра ідея, між іншим, передавати інформацію іншим безвозмєздно, тобто задурно:) Що сьогодні  і я зроблю. Віта - творча особа, веде свій блог і є моєю читачкою, ну а я її. Я мала це зробити давно, але просто забула. А потім щось руки не доходили, а зараз згадала:)
Отож, умови були прості:
1. Подякувати тому, хто вас нагородив, і розмістити активне посилання на його блог.
2. Розмістити в себе в блозі логотип нагороди.
3. Передати нагороду 5-7 блогам, в яких є менше 50 ПЧ і додати посилання на них.
4. Залишити коментарі нагородженим з повідомленням про нагороду.
5. Розповісти 5-7 фактів про себе.
Отож ще раз дякую Вітусі, і розкажу вам про таких цікавих людей:

«Life as a miracle» - блог панянки Ані, дуже затишний  і милий, творчий і цікавий
            "Amore per la cucina!" -  кулінарний блог Крістіни, яка мешкає в Італії - пізнавально
           "Swiss family notes" - блог з швейцарським настроєм від Наталі - багатогранний
           "Коло" - блог різних творчих і смачних штук від LuboV - близький по духу
           "Eva Adamova" - блог з гарними фото від Lana - яскраво
                                                                     Тепер трохи про себе:



- маю двох менів - чоловіка і кота - обоє мене часом дратують, але без обох було б погано;
- люблю готувати і робити їжу гарною (це напевне очевидно з блогу), але, на жаль, це тільки хоббі;
- маю музичну освіту, колись ще й в церковному хорі співала;
- як і моя мама хотіла стати художником, але так як і вона маю економічну освіту;
- ненавиджу шкірку з молока, грецькі горіхи і томатний сік;
- дуже люблю щось викидати - або старі речі з шафи, або "коники";
- в дитинстві не могла визначитись, ким же я хочу стати - співачкою у вар'єте чи дружиною міліонера (обидві перспективи не підходили під шаблон дитячих мрій, тому певне ні одна, ні друга, не збулись....)


Ніби все:)

9 коментарів:

  1. Внесу маленький коректив: насправді мене звати Віта ))) І я теж не люблю шкірки від молока )))))))))))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вже виправила:) Пардон, не додивилась:)

      Видалити
  2. Дікую за естафету:) таки треба зібратись і собі з думками!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Боже, ще й панянкою мене назвала:)

      Видалити
    2. та-та, мені до того довго руки доходили...

      Видалити
    3. а чому б і не панянка??? Панночка - то вже нє, а панянка - саме враз:)

      Видалити
  3. Дякую величезне за сюрприз!!! дуже-дуже подобається ваш блог, дуже цікавий, стильний і корисний, також близький по духу!:)

    ВідповістиВидалити
  4. Надя! Спасибо огромное за сюрприз! Как только появится хоть немного свободного времени, обязательно соберусь с мыслями и присоединюсь к эстофоте! :)))

    ВідповістиВидалити