About Me :)

Моє фото

У вільний час веду блог, трохи фотогарфую, пишу, печу тортики на замовлення. Люблю придумувати щось нове. Люблю подорожувати та фотографувати. Люблю гладити кота і прикрашати ялинку,  пекти кекси і фруктові тарти, хорошу їжу і фуд-фото, спати на кольоровій постелі, їсти груші і холодець,  купувати взуття і вишукувати якісь прикольні речі на "секонді". Колекціоную ведмедиків. Люблю затишні кав'ярні. Не люблю горіхи і брехунів,  прокидатись коли за вікном ще темно. Не люблю шпильки і міні-спідниці. Хочу скупатись в океані, перезимувати в теплих краях, потрапити до Кейкенгофу, навчитися готувати фаршировану рибу, бути уважнішою і не стати на старості товстою :)

29 січня 2014 р.

"Букет вина" і нові презенти

Хто ще не в курсі - у Львові зима. Найсправжніша - з морозом, снігом, хуртовиною. Це особливе відчуття, коли ти ідеш, а під ногами порипує сніжок. Білий і блискучий - не зіпсутий піском та сіллю. В таку пору надворі гарно, але вдома під ковдрою краще. Або ж в якійсь затишній місцині. На вихідних сніжило (та й нині зрештою теж), тому найкращий вихід був один - провести час за розмовами з друзями в теплій місцині, оскільки погода не дуже сприяла прогулянкам - мене просто зносило від вітру:) Коротали час ми в новому "Букеті вина" по вул. Вірменській. Ще один заклад з сімейства винарень, якщо не помиляюсь - четвертий. А може і п'ятий. По дизайну сподобався мені найбільше.
 Мінімум деталей, максимум кольору і простору. Стримано, але стильно.
Ціни як і у всіх "Букетах.." - не високі. В меню - вина, глінтвейн та закуски - горішки, цукерки, сир, снеки.

Є чай-кава та елітний алкоголь. Заклад розрахований саме на часопроведення, коли можна теревенити за келихом вина і дивитись, як за вікном лютує завірюха. Великі вікна цьому сприяють. Приємні емоції викликають дерев'яні меблі (з сосни) та фіалкові табурети. Цікава барна стійка.
Я і Каця. Фоткав Макс:)
 Ми просиділи в "Букеті.." майже 3 години. Дуже толерантний персонал. Запам'ятався просторий і чистий туалет, щоправда там дещо холодно, на довго не затримаєшся - напевне аби черги не було і дівчата не фоткались для "Інстаграму" в дзеркалі:) Вцілому мило, затишно, зручно. Прийдемо ще не раз.
П.С. Саме тут я чекала одну пані з Києва, яка мала передати мені презент за черговий конкурс. В двох словах скажу, що це був конкурс "Смак різдвяної ночі" різдвяних рецептів від журналу "Смачна подорож", де брали участь мої рецепти м'яса і печива. В подарунок я дістала фірмовий фартух та ковпак з логотипом журналу, а також цукерки та печиво зі стевії від "Стевіясан" - корисного природного замінника цукру. З такою торговою маркою зіткнулась вперше. Мають багато цікавих продуктів, хто цінує здоров'я - зверніть увагу!
Цукерки сподобались. Печиво - як печиво, навіть не скажеш, що в нього якийсь особливий склад. Хоча, може це і на краще, адже коли смак звичний - то і сприйняття аналогічне. Словом, це дуже приємно отримувати подарунки!!! А ті, які корисні, потрібні і гарні - вдвічі приємніше!
П.С.2. А кілька днів до того до мене завітав кур'єр, аби вручити мені подарунок за третє місце в конкурсі від порталу "Smak.ua" ( від "Меню-ТВ")- чудовий чайник від "Рондель" - професіоналів на моїй кухні прибуло! Чайник не дешевий, ідеально підходить мені  по кольору, зі зручним свистком. Подарунок за рецепт "Хід конем", або ж інтерпритацію печінкового торта ( це був конкурс закусок до новорічного столу).
Словом, подарунки це добре, а якщо їх можна обговорити в колі друзів  в приємній місцині - це вдвічі краще!
От такі були в мене вихідні, про які тільки зараз дійшли руки щось написати...

11 коментарів:

  1. Рада за Ваші перемоги. Так зворушливо написали про Львів...

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую за запрошення)
    Мені теж дуже у вас подобалось;)
    Затишно і смачно)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. рада вас тут бачити:) треба буде у вас ще цікавих штукенцій прикупити і стане ще краще:):):)

      Видалити
  3. Надюша, поздравляю с призами!!! Ты молодчинка! С удовольствием "прогулялась" по уютному кафе!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Тоня, я того чайника дуже хотіла:) а затишні місцини чекають вас в гості!:)

      Видалити
  4. Надя, поздравляю! Чайник очень стильный!!
    Кафе преуютнейшее...

    ВідповістиВидалити
  5. Вітаю! Подарунки чудові, а якщо це й ще й подарунок-нагорода - то взагалі круто! :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую:) це справді приємно і круто коли тобі щось дарують:)

      Видалити