About Me :)

Моє фото

У вільний час веду блог, трохи фотогарфую, пишу, печу тортики на замовлення. Люблю придумувати щось нове. Люблю подорожувати та фотографувати. Люблю гладити кота і прикрашати ялинку,  пекти кекси і фруктові тарти, хорошу їжу і фуд-фото, спати на кольоровій постелі, їсти груші і холодець,  купувати взуття і вишукувати якісь прикольні речі на "секонді". Колекціоную ведмедиків. Люблю затишні кав'ярні. Не люблю горіхи і брехунів,  прокидатись коли за вікном ще темно. Не люблю шпильки і міні-спідниці. Хочу скупатись в океані, перезимувати в теплих краях, потрапити до Кейкенгофу, навчитися готувати фаршировану рибу, бути уважнішою і не стати на старості товстою :)

27 січня 2014 р.

Меделін

Є у Львові місця зі своєю порою року. Так-так, саме порою - теплою, холодною, морозною, дощовою, вітряною, сонячною, спекотною, ранковою чи нічною. В цих місцях найкомфортніше в якийсь особливий час. "Меделін" - це місце де комфортно починаючи від дощового листопада і закінчуючи морозним лютим. Особисто для мене. Заклад симпатичний цілорічно, але мені - найбільше в цю пору. Це дуже дивне відчуття, коли ти цмулиш через соломинку солодкі кавові коктейлі і дивишся у високі вікна на те, що відбувається знадвору.
Влітку мені тут якось не так - надто солодкі напої для літа, надто мало весняного повітря в квітні,  надто мало листя ранньої осені. Але зараз мені там по-особливому добре. Багато світла, тепло, пастельні тони, дерево, шум кавомолки, запах кави, цвірінькання пташок. 
Місце ідеальне для дружніх теревень, читання книжок, спостерігання за іншими, встрягання в чужі розмови. Скільки існує це місце - стільки ми з Катьою п'ємо там мокачіно і інші вкусняшки. 
Це так, вступ:) Тепер по суті. Заклад пропонує близько двадцяти видів кавових коктейлів (в межах +/- 20 грн за порцію, фото напоїв є на стенді - себто ви не купуєте кота в мішку. а бачите, що обираєте),  багато чаїв, взимку - багацько гарячих алкогольних напоїв. Є ще коктейлі молочні та какао, є алкоголь традиційний. До цього всього  різні торти і пляцки. Чіткого меню солодощів немає, оскільки вся випічка домашня, а отже, певне, залежить від настрою того, хто пече. Зазвичай є "Спартак", "Медовий", "Сирник", "Шоколадний". 
Чаї та кави можна придбати на вагу з собою для приготування вдома, або ж вам зготують "на винос".
Я в суботу мала деякі нагальні справи в центрі, але потім мала десь почекати одну людину, тому пішла саме в "Меделін", там добре чекати, особливо зараз  - там є великий екран на який вечорами транслюють фільми, вдень же пустили трансляцію "Громадського ТБ".  
Я пила свій улюблений гарячий коктейль в прикуску з бисквітом. Бисквіт з маскарпоне, між іншим, смачна штука, особливо коли доповнено соковитими вишнями (на фото щось не дуже, але на смак дуже-дуже). Вийшов солодкий пізній сніданок:)
На вікні біля мого столика стояли тюльпани. За вікном - купа снігу, який не переставав падати... На підвіконні подушки - була б більш нагла - сіла б прямо на підвіконня, але то якось не пасувало:)
Мені тут подобається. Симпатичні горнята на чай дуже позитивних кольорів,
симпатичні дрібниці, які не можна не оминути увагою,
голосисті папужки Степан і Бандера, які мають свободу і час від часу кружляють над головами відвідувачів (але вцілому птахи культурні),
приємні дівчата за баром, чиста вбиральня з милим качком-горнятком, розмальовані стіни - на них янголи з продовгастими обличчями носять посуд. Вечорами, як я й казала, тут можна подивитись фільми, почитати, пограти в настільні ігри, чи просто відпочити. Контингент збирається різний, але мені завжди цікаво розглядати відвідувачів. Вчора це були дві парочки, а ще  - два старших дядька, які прийшли погрітись з місцевих барикад - було цікаво їх послухати і перекинутись кількома словами. 
Мені подобається тут в холодну пору мабуть тому, що тут тепло і затишно, як вдома:)
п.с. Вибачайте за не надто якісні фото - фотик змерз і постійно пітніло скло, та  й часу дуже не було.. Ви краще сходіть і подивіться самі:)

12 коментарів:

  1. сподобалося, Степан і Бандера неперевершені:)

    ВідповістиВидалити
  2. Очень уютное кафе! Мне нравится, когда в кафешке живые птицы трещат.)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. колись в них канарейка жила - торохкотіла безперестанку, а ці якісь спокійніші

      Видалити
  3. Доброго дня! Мені дуже подобається Ваш блог, Ви так чудово та "смачно" пишите. У мене тепер є свій маленький записничок, там я занотовую Ваші рецепти. Особливо вразили рецепти галицької кухні. Підписалася на новини, Буду чекати з нетерпінням нових розповідей та кулінарних страв. До зустрічі!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. доброго дня:) дуже приємно познайомитись. Неводвзі стартуватиме новий проект від "Клубу галицької кухні" і тут будуть нові рецепти :)

      Видалити
  4. Там так уютно и мило!
    Я бы обязательно уселась на подоконник)
    Фотографии чудесные, зря ты на себя наговариваешь))
    У меня рядом с домом таких заведений нет. Жаль.

    ВідповістиВидалити
  5. ну ось мій список смачних закладів, які і хочу відвдати як буду у Львові поповнився ще одним.. :)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ця місцина дуже приємна:) і великий вибір кавових коктейлів за розумними цінами:)

      Видалити