About Me :)

Моє фото

У вільний час веду блог, трохи фотогарфую, пишу, печу тортики на замовлення. Люблю придумувати щось нове. Люблю подорожувати та фотографувати. Люблю гладити кота і прикрашати ялинку,  пекти кекси і фруктові тарти, хорошу їжу і фуд-фото, спати на кольоровій постелі, їсти груші і холодець,  купувати взуття і вишукувати якісь прикольні речі на "секонді". Колекціоную ведмедиків. Люблю затишні кав'ярні. Не люблю горіхи і брехунів,  прокидатись коли за вікном ще темно. Не люблю шпильки і міні-спідниці. Хочу скупатись в океані, перезимувати в теплих краях, потрапити до Кейкенгофу, навчитися готувати фаршировану рибу, бути уважнішою і не стати на старості товстою :)

19 січня 2014 р.

Коврижечка, або все на купу..

Так-так, саме все на купу:) Це головна ознака цього рецепту - що є, те кидай. 
Захотілось мені щось спекти - мала курагу, родзинки і чорнослив. Ще мама по телефону похвалилась, що спекла щось таке, не знати що, з того, що під рукою було, і що вийшло те "щось" добре і пухке.
Я взагалі люблю випічку, яка смачна без кремів, може довго зберігатись і зручно транспортуватись, аби їсти її коли заманеться. 
Не буду писати довгих вступів, а перейду до рецепту. Відразу скажу - не варто пекти дану штукенцію в маленьких порційних формах чи у формах для кексів - буде суха і не смачна. Найкраще використовувати круглу чи квадратну форму великого розміру. Відразу прошу вибачення за не найкращі фото - це був вечір п'ятниці, і поки нормальні люди спали я як завжди страждала хворобою "їжофоткання" :) Але, гадаю, суть фото зрозуміла:)
На круглу форму діаметром 26 см я використала:
- 3 яйця
- склянку цукру
- чайну ложку соди погашену оцтом
- 200 грамів магазинної сметани (півпакетика)
- 2 столові ложки олії
-  склянка порізаної кураги
- склянка родзинок
- жменя мигдалю чи інших горіхів
- жменя кунжуту
- склянка борошна
Збиваємо яйця з цукром, додаємо сметану, олію та соду. Далі додаємо сухофрукти та горіхи (курагу я різала на маленькі квадратики, горіхи - сікла ножем - подрібнені в блендері будуть менш масні). Можна дати трохи менше, ніж у мене, бо в мене то вийшло як козінак:) смачно, але вже занадто "курагово". Мама давала менше родзинок і більше горіхів - то вже як хто любить.
Сухофрукти перед тим, як додати до тіста обкатати в борошні (тобто з урахування тої ж таки склянки - її вистачить і на обкатування, і на самостійне додавання).
Все поступово вимішуємо і додаємо кунжут та рештки борошно. Мама додавала мак. Також замість кураги чудово підійдуть домашні цукати. Чорнослив додавати не варто - перепікаючись він стає якимось неясним і розмазистим... В цілому тісто має бути як дуже густа сметана.
Форму змазати маслом і посипати меленими сухарями, вилити тісто. тріщшки розрівняти мокрою ложкою і в на годину в духовку при 170 градусах. Я ще давала трохи кориці, але її практично не чути. УВАГА! Аби не утворився "пупочок" посередині - увіткніть в тісто звичайну зубочистку. А то з медяниками часто такий попандос буває... І потім торт горбатий...
Готовий пляцок я ще просочила трохи лікером та посипала пудрою. Вийшов десь 4 см заввишки.
Для мене це суто зимова випічка, ситна та багата на додатки. Також смачно буде з сушеною журавлиною (клюквою) замість родзинок чи в'яленими вишнями.

Смачного:)

Немає коментарів:

Дописати коментар