About Me :)

Моє фото

У вільний час веду блог, трохи фотогарфую, пишу, печу тортики на замовлення. Люблю придумувати щось нове. Люблю подорожувати та фотографувати. Люблю гладити кота і прикрашати ялинку,  пекти кекси і фруктові тарти, хорошу їжу і фуд-фото, спати на кольоровій постелі, їсти груші і холодець,  купувати взуття і вишукувати якісь прикольні речі на "секонді". Колекціоную ведмедиків. Люблю затишні кав'ярні. Не люблю горіхи і брехунів,  прокидатись коли за вікном ще темно. Не люблю шпильки і міні-спідниці. Хочу скупатись в океані, перезимувати в теплих краях, потрапити до Кейкенгофу, навчитися готувати фаршировану рибу, бути уважнішою і не стати на старості товстою :)

11 січня 2014 р.

Різдво у Львові

Ось дійшла і до мене черга викладати звіт з різдвяних днів. Напевне кожен багато може розказати про свої зимові свята, показати фото, і в кожного з нас вони будуть різні - адже багато відвідувачів мого блогу з інших міст, а то і країн, а як каже народна приказка "що не край, то новий звичАй". І справді - є спільні риси, але є відмінності і в традиційних стравах, і в обрядах, і в забавах. Спільним цього року по всій Україні була ще й відсутність снігу і неймовірно тепла погода.
Святвечір і Різдво я провела у мами в гостях ( м. Здолбунів, Рівненської області), але ще й кавалок львівських святкувань відхопила:) Всетаки в святах важливі не тільки безпосередньо сам факт свята, а й очікування та приготування, час особливих ідей та натхнення. Попереджаю відразу - буде багато фото, всі вони "клікабельні" (деякі не надто якісні, оскільки робились без штатива), тож можете їх переглядати в повноекранному розмірі. Отож, запрошую до міні-екскурсії містом і святом:)
Почну, напевне, з того, як Львів готувався до свят - фото зроблені в період з 30 грудня по 3 січня. Думаю, ви пробачите мінімальні коментарі. Насправді в нас дуууже багацько всіляких цікавинок, тут же буде те, що впало мені в око - є речі, які для мене вже звичні. Також кілька фото з проекту "Сніжність", що відбувся напередодні Нового року в театрі ім. Заньковецької. Нот бед, як то кажуть. Вечір був у стилі "old film" - оригінально, хоч і були недопрацьовки.
Владіславу Левицькому дали орден за заслуги, Юрій Гнатковський багато танцював:)
 Юля Лорд дуже гарно співала. Я чомусь уявляла її дещо іншою. Вживу вона звучить круто.
 Зацікавило одне: хто такий Давид Меладзе? В хлопа реально бомбезний голос!!! Класний дует вийшов з Юрієм.
 Ну і фото, як і обіцяла:)
 Різдвяні шопки  прикрашають не лише храми міста, а й вітрини магазинів. Ця - у взуттєвій крамниці.
 Відсутність снігу компенсують вогнями, що створюють казкову обстановку (дворик біля кав'ярні "Під синьою пляшкою").
Казковий охоронець сну львівської опери.
Центр міста готується до сну...
І до Нового року:)
Не сплять янголи...
...Не спить Майдан...
А мені спалось добре  - в перервах між приготуванням різних смачних штукенцій:)
Почала я готувати ще у Львові, на телекамеру:) Відео можна переглянути тут. Після походу до стоматолога в суботу ми робили ковбасу. Куди без неї?
 А ще паштет. Я його дуууже люблю...
Робили і розмальовували медові печенька
 Потім мама ще за моїм рецептом пекла горіхові ялинки (бо не мала формочки-зірочки), а я декорувала.
 Пекла французький різдвяний торт "Колода"
Не обійшлось і без традиційних пампухів та дідуха
 І ялинка була, мама собі цього року нову придбала ( маємо штучну) - високу-високу!
 Ходили в гості. В тьоті Наді все як завжди смачно:) І сирник, і печиво, і сметанковий торт.
Потім ще була купа гостей та гостин, оскільки я тепер в тих краях рідко буваю, тому багато кого реально бачу раз в рік на Різдво:(
При поверненні до Львова з маленького сірого міста знову потрапляєш у кольоровий вир свята.
Вже кілька років поспіль тут проводять різдвяні фестивалі - "Свято пампуха" та "Різдво в гаю". Нам це звичне, а для багатьох гостей міста справжня дивина.
На пампухових святкуваннях, що тривають три дні - з 7 по 9 січня традиційно обирали кращого пампухоїда, кращу господиню, найгіршого чорта і найліпшого янгола. Може б чорт з мене вийшов і непоганий, та цього разу була на конкурсі господинь, фінал якого відбувся 9 січня.
 А тут мене ведуча, пані Пампухова ( вона ж пані Таня), трохи завстидала... Таку рекламу мені робила... Як то кажуть - аж невдобно стало:) Насправді блог і їжа це моє хоббі, не більше (на жаль).
 На цій фото здається, що ми якийсь хор:) (уявіть яка теплинь, якщо в мене під пальто вишита сорочка!). Між іншим, панянка праворуч від мене (в чорному) перемогла минулого року, а ліворуч (в рябенькому) - цьогоріч. Мушу перемогти наступного:)
Ще відбувався конкурс вертепів. Деякі були осучаснені:)
А навколо Ратуші та на проспекті Свободи вирує різдвяний ярмарок - там є все, що хочеш!Далі - без коментарів:)
Україна це Європа. Як не крути:) І пампухи навіть можуть з євроакцентом:)

 Я теж спокусилась на ярмарковий глінтвейн ( 10 грн. порція).

13 коментарів:

  1. Чудові атмосферні фото! А господиня з тебе супер! ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую:) не знаю як господиня, але хустка мені пасує - такі фото теж потрібно в альбомі мати:)

      Видалити
  2. твої пости - моє свято та нарешті починють стиратися кордони мого особистого "антильвова":)
    зараз відкрила копію поста, щоб відписати про всі улюблені фото, бо їх набралося не дві:)
    перша - справді атмосферна, хочеться зазирнути - що ж далі; ангелики театральний та повітряно-поцілунковий, плаття наречеої мур-мур - білосніжно прикрашає безсніжну зиму; ковбасопроцес - ну ти даєш:); ялинки смачнюче задекорувала; господиня - в образі "очаровательная Солоха"; ярмаркові нескінченні прикраси (і знов диво-ангел)....круть!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Аня, а я ще давно дивувалася твоїй нелюбові до міста Лева - воно ж насправді чудове! Просто треба його відкрити для себе, що ти (і я теж) можемо зробити з допомогою Наді! ))

      Видалити
    2. на мою думку кожне місто має дві сторони - ту, яка викликає симпатію, і ту, яка викликає нелюбов... Насправді про Львів є багато хибних думок, багато викривлених поглядів. І їх зазвичай поширюють ті, хто там жодного разу не був. Аню, приїдьте до Львова, особливо на якесь свято - повірте, ви помітите стільки прекрасних дрібниць, стільки цікавого і особливого, що обов'язково захочете повернутись! Якби щось - у нас у вітальні розкладний диван на дві персони:)

      Видалити
    3. Надійко, ти - диво:) з розкладним диваном!, Львів - в який я без тями закохалася трапився зі мною вперше в десятому класі:), для дівчинки з дніпропетровського регіону то було - відкриття іншого світу! але згодом в моєму житті з'явилися Чернівці:) - а разом з тим я по-іншому стала відчувати дух міста Лева, для мене він став важким, кам'яним, показним и дещо пихатим... проте ми поїїхали туди з майбутнім чоловіком одного чудового осіннього дня - яскраві дахові коники та парад розмальованих левів дещо прикрасили моє закосле враження. а потім Львів був ще тричі (і на Різдво так само теж)! - бо ми рушали з львівським аккортом в тури по Європі. та скорше запам'ятався необлаштованістю, ледь прикритою, або ж і ні. та звичайно ж були 2 моменти - кафе Смаколик:) та купування обручки та пропозиція від чоловіка:) То ж, дівчатка, зі Львовов мене пов'язує багацько:) - а Надійка завдяки Вікуні (чи то Вітою тебе тепер звати:)) надіслана мені львівським ангеликом, щоб відкрити душу міста знов!

      Видалити
    4. не буду сперечатись, що у Львові,як і в будь-якому іншому місці є проколи - будинки в жахливому стані, закинуті будівлі, не завжди чисті подвір'я.. Але є й багато позитиву та цікавих місць. Словом, приїздіть в гості:)

      Видалити
  3. Які неймовірні фото! Так гарно передано атмосферу цієї чудової пори року. Знову так засумувала за містом Лева, де прожила також не мало часу... Дякую за подарованний наплив позитивних емоцій!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую:) Доречі, дівчата, хто не знає, Вікторія - автор реально крутяцького кулінарного сайту-блогу http://picantecooking.com/ раджу зайти, виходити не захочете:)

      Видалити
  4. Надюша, ты самая лучшая хозяйка во Львове! Пусть даже официально это еще не признано! Просто жюри еще не побывало в твоем блоге и не любовалось твоими кулинарными творениями!
    А блог у тебя сегодня можно охарактеризовать одним словом - Праздник! Очень здорово! Львов умеет праздновать, умеет подготовиться и встреть гостей! Люблю этот город...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Тоню, та що ви... Мені ще дуже багато чого треба навчитись, аби такою бути:) а щодо свята... як то кажуть - якщо ви його собі самі не зробимо - ніхто не зробить це за нас:)

      Видалити
  5. Надія, дуже гарні фото міста та свята. ковбаска в тебе смачнуща на вигляд! і пампухи теж, шкода що ти цього року не перемогла, але наступного я за тебе буду вболівати:) дуже хотілось би особисто приїхати на Різдво до Львова.а ти давно у Львові живеш? чи деякий час жила у Здолбунові?
    дуже сподобалось твоє вбрання і особливо червоне пальто! а чому твій чоловік блог не любить? мій хлопець моїм блогом пишається))) і всім вихваляється)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. На Різдво у Львові по-особливому - гарно і святково, всі три дні свят - з 7 по 9 січня. Я у Львові мешкою майже 10 років, в Здолбунові я народилась і ходила до школи. Зараз там буваю рідко, хоча хотілось би частіше...
      То моє улюблене пальто VERO MОDA, ще з часів студенства:) але цього року було нереально тепле Різдво, тому воно було дуже актуальним і доречним, хоча я зазвичай в ньому в жовтні-листопаді ходжу...
      Чоловік не любить блог, бо ревнує:) так-так, бо я час блогу приділяю, а чоловіку не завжди, от його то і злить, але сподіваюсь, що вже невдовзі в мене з часом буде краща ситуація і його на всіх і на все вистачатиме

      Видалити