About Me :)

Моє фото

У вільний час веду блог, трохи фотогарфую, пишу, печу тортики на замовлення. Люблю придумувати щось нове. Люблю подорожувати та фотографувати. Люблю гладити кота і прикрашати ялинку,  пекти кекси і фруктові тарти, хорошу їжу і фуд-фото, спати на кольоровій постелі, їсти груші і холодець,  купувати взуття і вишукувати якісь прикольні речі на "секонді". Колекціоную ведмедиків. Люблю затишні кав'ярні. Не люблю горіхи і брехунів,  прокидатись коли за вікном ще темно. Не люблю шпильки і міні-спідниці. Хочу скупатись в океані, перезимувати в теплих краях, потрапити до Кейкенгофу, навчитися готувати фаршировану рибу, бути уважнішою і не стати на старості товстою :)

10 січня 2014 р.

Цукрарка



Не так давно, після виставки я зайшла попити ранкового какао в одне дуже миле місце. "Цукрарка" - це кав'ярня, що заховалася позаду гучного "Старгорода", на куті будинку по вул. Римлянина, 10. Тобто мені важко зробити поділ - чи то кав'ярня, чи кондитерська,  оскільки заклад має як багатий вибір кави (і чаїв), так і щедрий асортимент солодкого.
Я б ніколи сюди не потрапила, якби не один мій знайомий. Справа в тому, що заклад ніби і в центрі, та все ж не кожен його знайде. А варто відшукати... Справа в тому, що тут солодке справді якісне. Скажу це як шанувальник випічки:) Та й печу я часто, тому з смаковими рецепторами у мене все гаразд. Якщо я не люблю торти від "Еколану" - то ніц не вдію. Колись любила, останні років 5-6 не люблю. Те ж саме потихеньку починає стосуватись "Розаліні". Я не маю на меті робити комусь рекламу чи антирекламу, я просто люблю якісне їдло, особливо солодощі. Ненавиджу маргарин в кремах і тонни розпушувачу в коржах.
Тут все добротно. В меню є торти і пляцки, печенька та "горішки", різні тістечка та десерти. Можна знайти випічку в дусі Галичини, Австрії, Франції, Польщі.
 Ціни не надто кусючі - зайду сюди ще не раз :)
Але повернемось до теми.
Я брала кусочок шоколадного торту з вишнями. Дуже смачно. ніжні коржі, в міру жирний крем, ароматні вишні. Торт не мокрий, але й не сухий - в міру просочений.
Я була в першій половині дня, тому в закладі було пусто і ніхто не заважав мені отримувати задоволення від солодкого.
Зізнаюсь - меню в  руках не тримала,а  навіщо, якщо заходиш - а перед тобою сяє вітрина з різними смакотульками? Вибрала те, що сподобалась. Пила какао. Тут воно хороше, хоч і без вершкової пінки. Дуже зручне велике горня (люблю гарний посуд).
За звукове оформлення теж ніц не скажу - я дивилась телевізор, де якраз транслювали події з майдану. Мені було комфортно - сиділа собі на дивані і дивилась тєлік, смакуючи тортик. Хоча, чула від інших, що там приємна фонова музичка.
Гарний інтер'єр - в стилі позаминулого століття - дерев'яні меблі, вітражі, цікаве освітлення, красиві картини у важких золотистих рамах. Можливо, трошки бракує інтимності, якоїсь потаємності, забагато світла... Але я не була там ввечері на побаченні, тому виходить, що я суб'єктивна...
Символ закладу - панянка з тортом - не тільки на вікнах та меню, а й у склі. Дуже творчо. Це дуже добре, коли заклад окрім цілі втішити смак клієнта турбується і про естетичні аспекти, адже всі ми любимо ще й  "поїдати" очима, а смакувати солодощі в гарному місці вдвічі приємніше:)

Гарна місцина, зайдіть при нагоді, не пошкодуєте:)
п.с. Щоб ви орієнтувались що до чого - тримайте



5 коментарів:

  1. Затишно!
    І я люблю великі горнята! :-)

    ВідповістиВидалити
  2. днями проходив... чогось було зачинено! мені їхні трюфеля дуже сподобались. брав до кави 2, а потім ще 2 з собою в дорогу...

    ВідповістиВидалити