About Me :)

Моє фото

У вільний час веду блог, трохи фотогарфую, пишу, печу тортики на замовлення. Люблю придумувати щось нове. Люблю подорожувати та фотографувати. Люблю гладити кота і прикрашати ялинку,  пекти кекси і фруктові тарти, хорошу їжу і фуд-фото, спати на кольоровій постелі, їсти груші і холодець,  купувати взуття і вишукувати якісь прикольні речі на "секонді". Колекціоную ведмедиків. Люблю затишні кав'ярні. Не люблю горіхи і брехунів,  прокидатись коли за вікном ще темно. Не люблю шпильки і міні-спідниці. Хочу скупатись в океані, перезимувати в теплих краях, потрапити до Кейкенгофу, навчитися готувати фаршировану рибу, бути уважнішою і не стати на старості товстою :)

23 грудня 2013 р.

"Cafe 1", або дууууже особливе місце:)

Так сі стало, що у Львові є багацько чудернацьких місць, куди ніяк не вдавалось потрапити... А не так давно було ДН моєї доброї коліжанки, я не знала, що б то таке подарувати - і вирішила подарувати емоції:) А де провести час? Там, де ніколи немає вільних столиків:)
Телефоную одній дууууже кльові людині, яка за 10 хвилин віддзвонює і каже, що все гуд - себто столик замовлено. Потім я йду роблю попереднє замовлення, лишаю аванс і надіюсь, що Каці все сподобається:) це так, вступ. 
Мова далі піде про дуже миле і особливе місце - винотеку "Cafe 1", що причаїлось позаду Катедри, поруч з кав'ярнями "Мапа" та "Цвібак".
В двох словах скажу, що зараз тут можна спробувати на смак середземноморську та італійську кухню, продегустувати безліч вин, посмакувати справжні львівські андрути, насолодитись смачною випічкою та запашною кавою під супровід легкої музики, яка в поєднанні з вогниками свічок створить насправді романтичну атмосферу.
Заклад має літній майданчик, де й взимку можна гарно провести час, та ми обрали столик біля віконечка (себто його обрала Оксана, і дууууже навіть вгадала:) ). Влітку там багацько квітів в чоботях - так-так, замість вазонків там використовують старе взуття, а ще - валізи. Між іншим, саме тут знаходиться відомий дорожній знак "місце для поцілунків". Взимку чоботи гріються всередині - зимно їм знадвору...
Взимку все інакше - ти заходиш ніби в резиденцію Миколая, чи Діда Мороза - кому що більше до душі. Перед сходами мерехтять вогники, на імпровізованих кущах-ялинках тішать око печенка та бублики, на столиках миготять свічечки, на дверях висять кульки. Така ж святкова декорація і в середині - то важко сфотографувати та непросто описати, краще знайдіть годинку на каву і випийте її саме тут, обов'язково в компанії близьких вам людей! Або ж келих винця:)
Отож як я вже й казала, ми той вечір провели з Кацьою вдвох (мій чоловік не зміг приєднатись, бо вболівав за долю країни на київському майдані. Ми теж вболівали, але подумки).
Що нам потрібно? Пляшка доброго вина, два салати, кіш-лорен та торт:)
З вина ми обрали "Ламбруско" - біле молоде вино. Я його пробувала раніше і воно мені дуже сподобалось. Смак ідеально пасував до салатів - я замовила з грушею, пармезаном та прошуто, а Катрін мала аналогічний з креветками.

До кожного салату був додаток - в мене грісіни, в Каті - канапочки з червоною рибкою. В мене канапочки були з намазкою (смачною такою, здається, сирною).
Вдома, коли робила канапки з рибкою теж взяла поєднання біла булка+сирна намазка+рибка+каперси - дуже смачно! Раджу!!!
Щодо салатів - смачно, великі порції. Можливо трошки зависока ціна,  та в знаки дається центр міста..  Але за таку гарну атмосферу - не шкода було...
Потім ми смакували кіш-лорен з лососем та овочами - брали порцію на двох, нам цілої було багато...
На кінець - шоколадний торт зі свічкою - не знаю, що загадала Катя, але зичу, аби її мрія збулась.  і не одна.
Кнайпочка тоне в світлі свічок - вони і на столах, і на вікнах, і в торті:) Затишно, приємно, сприятливо для неквапливих розмов за келихом вина. Багато декорів, які притягують погляд, зовсім небагато столиків...
Я чомусь вважала, що тут все набагато звичніше - кава та пляцки, але я помилялась - насправді тут великий вибір вин та страв.
Місцина нагадує мені якесь горище, де зберігається купа приємних серцю речей, або ж якесь казкове помешкання, де всі предмети мають якусь магічну дію... Особливо магічну напередодні різдвяних свят...
З одного боку класно, що в закладі тмяно і романтично, з іншого - погано фотографувати, тому фото небагато і вони не найкращої якості... Але краще раз побачити в живу, ніж переглядати фото... Місцина підійде як для романтичних побачень, так і для дружніх теревень.
На додачу скажу, що в меню є салати, паста, равіолі, кіш-лорени, морепродукти, десерти і ще купа всього... Як будете у Львові - загляньте в цю місцину - ви не пошкодуєте, гарантую:)
п.с. Катрінкін, тебе ще раз вкотре вітаю !!!!
 Ну і кілька фото для шанувальників зимових свят:)
 Уявляєте, скільки всього випито, аби зробити такий фундамент? Тільки не зловживайте під час свят - ще один фундамент не потрібен:)

3 коментарі:

  1. а я тут була, аж двічі:) Навіть в себе у блозі описувала цю місцину. Ми з коханим 2 роки підряд їздимо до Львова святкувати наші ДР, бо вони у нас з проміжком у 2 дні. під час першого нашого приїзду це кафе було найперше в яке ми потрапили, навіть не знаю чому. ми просто прогулювались центром і так як я люблю заглядати у закутки, то я помітила деревяні бочки з написом глінтвейн і чудово оформлений вхід ( до речі була зима) і не змогла пройти повз. Все сподобалось що куштували, дуже запамятались равіолі - вони були супер-смачні. ну і звісно наступного разу ми знову завітали в це кафе. інтерєр дуже сподобався, такий незвичний. в Києві такого точно немає)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. а я читала в тебе ту замітку:) тому ти напевне розумієш мене як ніхто інший - нааскільки ідеальне це місце для ДН в маленькій компанії:)

      Видалити
  2. Незвичайне і цікаве місце!
    Дякую, Надя, що розповідаєш і показуєш!

    ВідповістиВидалити