About Me :)

Моє фото

У вільний час веду блог, трохи фотогарфую, пишу, печу тортики на замовлення. Люблю придумувати щось нове. Люблю подорожувати та фотографувати. Люблю гладити кота і прикрашати ялинку,  пекти кекси і фруктові тарти, хорошу їжу і фуд-фото, спати на кольоровій постелі, їсти груші і холодець,  купувати взуття і вишукувати якісь прикольні речі на "секонді". Колекціоную ведмедиків. Люблю затишні кав'ярні. Не люблю горіхи і брехунів,  прокидатись коли за вікном ще темно. Не люблю шпильки і міні-спідниці. Хочу скупатись в океані, перезимувати в теплих краях, потрапити до Кейкенгофу, навчитися готувати фаршировану рибу, бути уважнішою і не стати на старості товстою :)

7 грудня 2013 р.

Товстолобик, квасолька і приємний подарунок

Розумію, що зараз було б актуальніше писати про події, що відбуваються в нашій країні, але наразі я ще готую фото і думаю, як би то написати про то всьо. Повернулася нині зранку до Львова, в голові мільйон думок, щодо побаченого, почутого, але про то згодом. 
Місяць тому я брала участь у конкурсі "4 кольори" від "Бондюель". Конкурс, до речі, ще триває, тож хто має бажання і натхнення - беріть участь! Я попала в найперший тур і відразу в число переможців! Ще й отримала те, чого хотіла найбільше - кухонний комбайн! Ще були соковитискачі, блендери та пароварки. Але я хотіла комбайн....От хотіла! І вже за кілька днів мені прийшло повідомлення, що "вітаємо, ви виграли і т.п. і бла-бла-бла". А позавчора мені таки вдалось пересіктись з кур'єром і забрати свій подарунок. Доволі навіть цінний - "Філіпс" за 500 грн. на жодній кухні зайвим не буде:) До того ж, у ньому стільки різних режимів... Нарешті я зможу часто готувати деруни,  які я зазвичай не люблю робити через високу ймовірність попсути нігті...
Отож поки новий компактний друг моєї кухні чемно чекає випробувань, Томас вже опробував нову коробку - якщо вона підходить по розміру - автоматично стає нецікавою. Я ж пропоную вам випробувати на вихідних рецепт - насправді все просто, а результат найбільшою мірою залежить від риби та спецій.
 (моє конкурсне фото)
Щоб бути точно, мій рецепт переміг у категорії "модно", як обов'язкова складова була квасоля від "Бондюель". Пояснила я таке поєднання наступним чином: "Сьогодні модно міксувати - стилі, кольори, смаки, кухні... Дана страва - мікс східних прянощів, європейської риби та всесвітньопопулярної квасольки, модно подавати їжу маленькими порціями з обов'язковим креативним підходом, модно їсти здорову корисну їжу, модно готувати з якісних продуктів. Модно з "Бондюель" :)" Як сказала би одна моя знайома "многа тєкста", перейду до суті..
Потрібні наступні інгредієнти: 
- біла квасолька від "Бондюель" або ж попередньо зварена і заправлена будь-яка інша дрібна квасолька
- філе товстолобика без кісток
- 2 курячі яйця
- чайна ложка куркуми
- пів-чайної ложки цукру
-чайна ложка солі
- 2 чайні ложки кунжуту
- дрібка меленого імбиру
- дрібка меленого чорного перцю
- дрібка меленого мускатного горіха
- дрібка меленої гвоздики

Промите філе натерти сіллю та сумішшю спецій, покласти до відповідної за розміром посудини та затягнути харчовою плівкою і поставити до холодильника на добу ( можна і на дві, тоді філе буде більш ароматним і ніжним)
Безпосередньо перед приготуванням риби готуємо подушку-омлет. Готуємо традиційно - збиваємо яйця з сіллю, за бажанням можна додати трішки вершків чи сметани, готовий омлет викладаємо на тарілку і кулінарним кільцем витискаємо кружальця. Якщо вам лінь бавитись - просто посмажте міні-омлети з розрахунок 1 яйце на1 омлет.
Філе порізати порційно . На розігріту пательню налити олії ( 4-5 столових ложок) і посмажити рибу - спершу 3-4 хвилини під кришкою, потім перевернути і ще смажити кілька хвилин закритою до готовності.
На омлет викласти квасольку, а зверху рибу. Соком з квасольки можна полити рибку - буде смачно. п.с. Квасолька для даної страви є зручна тим, що є поживним гарніром який не потребує підготовки, як приміром картопля чи овочі, до того ж її ніжний смак вдало відтіняє смак спецій та риби.
Якщо є можливість - можна посмажити рибу у фритюрі. Коротше кажучи, все просто - робіть ароматну суміш і смажте рибку (можна і в рукаві запекти, але тоді не буде ароматної шкірочки). Якраз піст і то буде актуальним! Хоча в піст головне не їси одне одного....
Можна смакувати рибу з грунтовнішим гірніром :)
Ще раз дякую "Бондюель" за гарний подарунок!!!

2 коментарі:

  1. Как аппетитно!Прям хочется все съесть!Поздравляю с покупочкой!Очень полезная вещь!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Річ корисна, але то не покупочка, а подарунокчок:) Беріть участь у конкурсі і матимете змогу отримати собі якийсь корисний девайс на кухню!

      Видалити