About Me :)

Моє фото

У вільний час веду блог, трохи фотогарфую, пишу, печу тортики на замовлення. Люблю придумувати щось нове. Люблю подорожувати та фотографувати. Люблю гладити кота і прикрашати ялинку,  пекти кекси і фруктові тарти, хорошу їжу і фуд-фото, спати на кольоровій постелі, їсти груші і холодець,  купувати взуття і вишукувати якісь прикольні речі на "секонді". Колекціоную ведмедиків. Люблю затишні кав'ярні. Не люблю горіхи і брехунів,  прокидатись коли за вікном ще темно. Не люблю шпильки і міні-спідниці. Хочу скупатись в океані, перезимувати в теплих краях, потрапити до Кейкенгофу, навчитися готувати фаршировану рибу, бути уважнішою і не стати на старості товстою :)

31 грудня 2013 р.

*** Напередодні ***

Що ж, напевне і мені час написати кілька слів про рік, що минає. Він, як і у багатьох з вас, був якийсь напружений та тяжкий. У ньому не бракувало проблем та конфліктів, як матеріальних так і моральних, та все ж, оцінюючи то всьо зараз розумієш одне - то все в минулому, і до нього повертатись не варто. Все можна змінити, або, принаймні, почати заново. Є речі які назавжди залишаться в році, що минає - ну не підлягають вони жодним коректурам...
Та все ж в цьому році ми таки зробили ремонт в кухні - тяжко, довго, дорого, але зробили. Цьогоріч я виграла кілька цікавих конкурсів, що добряче піднімало настрій саме тоді, коли він був на нулі, а ще - доповнило мою кухню різними цікавими гаджетами. Цієї весни я не потрапила в Кейкенгоф, але милувалась тюльпанами в травневій Болгарії. Я не навчилась готувати фаршировану рибу, але мій пструг сподобався багатьом. Я досі не намалювала Каті квіти та бузок для Максової мами, але я освоїла шпателі і намалювала кілька картин для себе. Я не створила шедевру, але придумала, як зробити нашу оселю затишнішою. Я відвідала багацько цікавих заходів, наклацала тисячі кадрів, випила енну кількість літрів кави у кав'ярнях міста, спекла десятки пляцків та сотні печеньок, познайомилась з купою нових людей, намотала десятки кілометрів львівськими вуличками, прочитала кілька десятків нових книг, та врешті решт написала купу публікацій в блозі:)
Цього року був (і є досі) Євромайдан - організм-процес, який показав мені багато людей в іншому світлі, який змінив багатьох моїх знайомих... 
Були благодійні заходи та моменти, коли люди, що мене оточують, дивували своєю добротою - так-так, саме дивували - адже, на жаль, то нині рідкісне явище...
Ще один рік я провела в одному з найкращих міст - у Львові. Напевне це місто любить мене, адже відкриває стільки можливостей, дає стільки шансів... 
Ще один Новий рік крокує старими вуличками культутрної столиці нашої країни. 
Нехай же він принесе нам всім лише добро та радість, побільше сил для нових звершень, побільше впевненості в собі, побільше оптимізму та натхнення. В році, що минає, нехай залишаться всі незгоди, сварки, сльози, конфлікти та непорозуміння.
Нехай рік, що почнеться за кілька годин, принесе українцям єдність, гордість, любов, а нашим політикам - мудрості, тактовності та патріотизму. 
Може нарешті в цьому році ми зможемо стати єдиною Україною, нехай не від Сяну до Дону, але від Харкова до Львова, від Києва до Одеси, єдиною державою з єдиним народом - не потрібно поділів, не потрібно відтинати когось лише тому, що він інакодумець - ми мусимо цінувати те, що маємо і якщо потрібно - боротись за це, але завжди триматись купи, не зважаючи на тих, кому це невигідно.
Я хочу подякувати тим, хто був цього року поруч зі мною, тим хто допомагав і, зрештою, тим хто шкодив - без них було б нецікаво:)
Дякую всім вам! 
Всього нам всім найкращого в Новому році!!!

6 коментарів:

  1. Надійко! Я читаю Ваші дописи тепер завжди! І хочу Вам побажати від себе гарного настрою у Новому році , звичайно ж здоров'я міцного і багато багато цікавого у житті ,а також багато друзів - щирих добрих та справжніх - на яких можна було б покластися у скрутну хвилину! Успіху Вам у всьому .

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую-дякую, пані Соломіє! Дуже-дуже! І вам всього найліпшого - а особливо доброго настрою, здоров'я та натхнення на багацько нових котосумок:) Своєю я дууууже задоволена:)

      Видалити
  2. Надя, нехай частше люди Тебе радують і приємно дивують, а Ти їх!
    Чудовий підсумковий пост!
    Зі святом!

    ВідповістиВидалити
  3. Надюша, поздравляю тебя с Новым годом! Пусть в жизни у тебя все будет светлым и радостным! Мечты сбываются и появляются новые желания! Пусть рядом будут родные люди!
    Продолжай радовать нас новыми рецептами и прекрасными фотографиями!!!
    И рыжего красавчика Томаса почеши за ушком...))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую вам, Тонічка, за приємні слова:) І Томас дякує за віртуальні чесалки:)
      Від вас теж чекаю багацько нових рецептів в цьому році:) особливо хлібчика!

      Видалити