About Me :)

Моє фото

У вільний час веду блог, трохи фотогарфую, пишу, печу тортики на замовлення. Люблю придумувати щось нове. Люблю подорожувати та фотографувати. Люблю гладити кота і прикрашати ялинку,  пекти кекси і фруктові тарти, хорошу їжу і фуд-фото, спати на кольоровій постелі, їсти груші і холодець,  купувати взуття і вишукувати якісь прикольні речі на "секонді". Колекціоную ведмедиків. Люблю затишні кав'ярні. Не люблю горіхи і брехунів,  прокидатись коли за вікном ще темно. Не люблю шпильки і міні-спідниці. Хочу скупатись в океані, перезимувати в теплих краях, потрапити до Кейкенгофу, навчитися готувати фаршировану рибу, бути уважнішою і не стати на старості товстою :)

15 грудня 2013 р.

Полента з форелевим мусом

Це напевне найбільш травматичний мій рецепт:) В процесі приготування я натерла мозоль та попекла до пухирів палець:) Але чого не стерпиш заради доброго їдла:)
Нині, а точніше з вчорашнього вечора, я готувала поленту. Італійська страва, яка має аналоги напевне в половині кухонь світу. В принципі, я вже мала справу з її українським родичем - кулешею (мамалигою), а ви можете бути знайомі з нею як зі стравою хорватської чи словенської кухні, де вона зветься "жганці", чи болгарської та сербської, де називається " качамак".
Фактично, це каша з кукурудзяного борошна чи кукурудзяної дрібної крупи, в основі все однаково, але залежно від країни різні добавки чи прянощі. І те, що я назвала "полента з форелевим мусом" моя баба назвала б просто - каша з рибою. Наскільки все просто - вирішувати вам, рецепт в студію :)
На саму поленту з рибою пішла третина звареної каші, то вже вирішуйте - чи відразу варити мало, чи зварити більше, аби гарно вирізати:)
Мені знадобилось:
- 150 грамів кукурудзяного борошна (якщо брати кукурудзяну кашу - буде більш оранжевий колір)
- 2 склянки води
- 50 грамів тертого твердого сиру
- столова ложка оливкової олії
- сіль, перець, мелений духмяний перець
- філе приготованої риби ( в мене була форель, попередньо відварена на уху)
- столова ложка майонезу
- кілька плястерок помідора

Воду закип'ятити. Можна замінити бульйоном чи молоком ( в мене був рибний бульйон). Потрошку всипати в киплячу воду борошно (чи кашу) і відразу розмішувати - аби не було грудочок. Беріть відразу дерев'яну лопатку чи ложку з довгою ручкою. Коли всипете все  - варіть 20-30 хвилин, постійно помішуючи (от тут я і заробила мозоль - просто натерла ложкою....), додайте оливкову олію.
Коли відставатиме від стінок - готова. Додайте тертий сир і добре вимішайте. Трішки може пригоріти на дні - то не проблема. Готову кашу перекласти у форму чи посудину вистелену пергаментом, та поставити на кілька годин на холод - оскільки я варила звечора, а використовувала зранку - в мене стояла ніч.
Банячок не спішіть зразу мити - залийте водою на ніч. На ранок залишки каші відстануть від стінок без жодних зусиль.
Коли я зранку форму перевернула - то отримала "головешку" каші. Папір теж легко відійшов. далі з допомогою нитки ріжемо на шматочки. Я потім з них ще витискала кружальця
На розігріту пательню налити олії та обсмажити кружальця з обох сторін до золотистої кірочки (отут я і припекла середній палець правої руки...).
 Оскільки я варила уху - то просто дістала кавалок риби і вибрала від кісток. Не зле буде, якщо запечете шматочок філе, але тоді треба більше майонезу - що не було сухим. Варена риба перетирається в мус швидко і легко. Може б я і замінила майонез на щось інше, але на що? Підкажіть, може є альтернативи?
 Акуратно викладаємо рибну масу на кружальця поленти. Я попередньо на кожне під рибну масу клала плястерко помідора - для кольору:) Зверху посипала тертим жовтком.
 Полента з рибою стане оригінальною закускою на вашому столі, а якщо порція буде  більша - то повноцінним сніданком чи вечерею

 Смачно буде з сирною (творожною) масою, або зі смаженою цибулькою та в'яленими помідорами, або з тим, що вам смакує - сама полента доволі нейтральна на смак, тому гармонійно доповнюватиме пікантні додатки.

8 коментарів:

  1. Какая вкуснятина!А фотографии какие!Очень аппетитно выглядит!

    ВідповістиВидалити
  2. Привіт! Рецепт, як завжди, дуже мальовничий, і, мабуть, смачний )) Запрошую до себе в гості на сюрприз: http://kaleydoskopchuk.blogspot.com/2013/12/podarynok.html

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую-дякую, та я щось не дуже второпала,як то правильно розмістити... можете мені інструкцію в приват кинути? може там залежить від налаштувань блогу і шаблону?

      Видалити
    2. можу і в приват, а яка адреса? )) Взвгалі-то, все просто: треба зберегти в себе картинку з нагородою, а тоді в дизайні блогу додати гаджет "Зображення" і вибрати зі свого комп'ютера цю ж картинку. Потім розмістити, де хочеться - і все!

      Видалити
    3. nkosholka@gmail.com я щось з питаннями дизайну блогу "кульгаю"...але спробую:)

      Видалити
    4. пробуй, якщо не вийде - напишу детальніше

      Видалити
  3. Смачно!!! а я ж після шостої не їм )))) як мені до ранку протягнути? ))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ну...воно не надто калорійне... та й ранок вас не врятує - приготування займає два дні:)тому раджу починати з вечора:):):)

      Видалити