About Me :)

Моє фото

У вільний час веду блог, трохи фотогарфую, пишу, печу тортики на замовлення. Люблю придумувати щось нове. Люблю подорожувати та фотографувати. Люблю гладити кота і прикрашати ялинку,  пекти кекси і фруктові тарти, хорошу їжу і фуд-фото, спати на кольоровій постелі, їсти груші і холодець,  купувати взуття і вишукувати якісь прикольні речі на "секонді". Колекціоную ведмедиків. Люблю затишні кав'ярні. Не люблю горіхи і брехунів,  прокидатись коли за вікном ще темно. Не люблю шпильки і міні-спідниці. Хочу скупатись в океані, перезимувати в теплих краях, потрапити до Кейкенгофу, навчитися готувати фаршировану рибу, бути уважнішою і не стати на старості товстою :)

14 грудня 2013 р.

Салат з тунцем

Коли на базарах повно листя салату, рукколи та іншої зелені - я готую салат з тунцем у літній версії - з оливковою олією, огірком та сухариками. Його дуже любить мій чолові. Взимку - є версія №2, більш ситна та, відповідно, сезонна. Головне - хороший тунець, в жодному випадку не стружка - салат буде надто масним...
Такий салат буде актуальним на вечерю чи на сніданок, приготування не займе багато часу, особливо якщо в холодильнику буде два зварених вкруту яйця та 2-3 варені картоплини.
Я ще з дитинства недолюблюю салати типу "олів'є", в основному за то, що то суміш накришених дрібними кубиками складових. Я люблю коли інгридієнти в салаті порізані великими шматочками. Вийняток - "шуба", коли все акуратненько потерте і гарно виглядає в перерізі. Цей салат можна подавати як перемішаним, так і більш осучаснено (так, як я люблю:). Теоретично, баночки консервованого тунця вистачить на 6 порцій. Рецепт - з розрахунку на 2 порціх, виходом по 150-180 грамів кожна.
Отож:
- 2 середні відварені "в мундирах" і очищені картоплини
- 2 зварених вкруту яйця
- половина великого помідора ( або один маленький)
- столова ложка майонезу
- тунець шматочками
- сіль, перець, кілька крапель лимонного соку
Можна ще додати чорні оликви. Я таких не мала в холодильнику...
Картоплю та помідори порізати невеличкими кубиками. Посолити, поперчити, перемішати. Білок одного яйця теж порізати, додати до картоплі і помідорів, вимішати з майонезом.
З допомогою кулінарних кілець викласти на тарілки гіркою, зверху покласти тунець. Одне яйце порізати плястерками і покласти біля салату, жовтком що залишився - притрусити зверху. Якщо робите різаний салат - то всі інгридієнти поріжте невеличкими кубиками, перемішайте та заправте майонезом.
Смачного!
п.с. Пардон за кольори фото - штучне освітлення то зло...
п.с. Сер Томас на посту:) Ніщо на кухні не може відбутись без нього...

6 коментарів:

  1. Ой,какая вкуснятина!!!Хочу,хочу!Очень люблю салаты такие!

    ВідповістиВидалити
  2. О, я тоже обожаю салаты с тунцом!
    Томас красавчик!))))

    ВідповістиВидалити
  3. Класно! Дякую за рецепт!
    Я тунцевий салат роблю з іншими складниками. Треба спробувати і так.
    Приєднуйся до смачної фотогалереї !!!.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. :) Я приєднаюсь коли дороблю пост про різдвяні страви, просто наразі я ще не можу то публікувати - обіцяю смачні та яскраві, а ще нетрадиційні фото звичних святвечірніх наїдків:):):)

      Видалити
    2. Ух-Ти, буде щось особливе! Я заінтигована!
      У Тебе такий смачнющий блог і красивий, що можна щорозу показуватись. Але авторові видніше! Чекатиму!

      Видалити
  4. Про штучне освітлення точно! сама страждаю від нього:( я роблю салатик з тунцем влітку с помідорами та листям салату і ще люблю додати анчоуса, такий тоді смак пікантний:) візьму до уваги теперь зимовий варіант салату з тунцем:)

    ВідповістиВидалити